Mulla kutinaan ohjeistettiin allergialääkettä ja rasvaa+pikkasen hydrokortisonia. Allergialääkkeet jätin hakematta mutta pahimmassa kutinassa rasvailin sit
@Eepinen kuulostaa tutulta nuo vihlaisut. Oon ihan varma että mulla on jotain edistystä tapahtunu kun päivittäin supistelee tosi kipeesti mutta ei säännöllisesti. Vauva painaa tuonne alas ja huh. Ei oo enää kauaa!
Mulla ei oo tosiaan yheltäkään ollu minkäänlaisia turvotuksia, niin aika ihmeissään nyt oon näitten pallo jalkojen kanssa sormet on kans, varsinkin kun verensokeria mittaa niin tulee oikein paineella verta. Sokerit jostain syystä vähän korkeella, vaikka en herkuttele ja annokset pieniä ja suht säännöllisiä. Onneks huomenna on neuvola..
Minullakin turvotusta jonkun verran ja proteiini kuin edelleen pissassa, mutta kaippa asia on ihan ok kun verenpaineet ainakin viimeksi oli ihan hyvät vielä. Itsekin käytän tukisukkia välissä ja aina nostelen jalat ylemmäs lepäämään kun sohvalla istun. Ne ovat auttaneet ainakin vielä.
Sokereista sen verran, että kaksi tablettia minulla metformiinia on auttanut aamun paastoon ja paasto on pysynyt alhaalla, tosin niinkuin @Sabriiiina sinulla, on minullakin alkanut päivän sokerit käyttäytymään vähän oudommin. Liekkö joku loppuraskauden oire? Onneksi ovat pysyneet hyvin vielä viitearvoissa, mutta kyllä se ärsyttää kun ei voi enää niin ennakoida niitä niin hyvin....