Heinäkuiset 2021

Mä oon täällä kyttäillyt milloin joku uskaltaa aloittaa tämän ketjun :giggle:
Meillä on la 28.6. mutta tosiaan ollaan vasta tässä viivojen tummumista jännittelemässä, kun muut kesäkuiset voi jo pahoin.
Kuopus myös syntyi vasta lasketun jälkeen, joten helposti tämäkin voi heinäkuiseksi muuttua.
Tämä olisi meidän neljäs lapsi ❤

Nyt siis 4+0 ❤
 
vierailija
Vielä ei tainnut olla heinäkuisille omaa. Joko plussanneita alkaa olemaan muitakin. Tämä on sitä jännää aikaa, kun odottaa vahvistuuko viiva mitä vauhtia. Meille tämä on kolmas ja toivottu lapsi.
Itse vähän kahden vaiheilla kumpaan tässä kuulun.. Hedelmöittymisen mukaan nyt 4+1 ja la 27.6 mutta kuukautisten mukaan 3+3 ja la 3.7 Ovuloin siis kp 8, ja testi näytti plussaa perjantaina, digitesti viikkoja 2-3. Kolmas yrityskierto, kolmas lapsi. Esikoinen täyttää 18 pian.. ❤
Eli varmaan kesäkuisiin kuulun mutta alkuraskauden uä varattu ja katsoo sitten
 
Mä oon täällä kyttäillyt milloin joku uskaltaa aloittaa tämän ketjun
Meillä on la 28.6. mutta tosiaan ollaan vasta tässä viivojen tummumista jännittelemässä, kun muut kesäkuiset voi jo pahoin.
Kuopus myös syntyi vasta lasketun jälkeen, joten helposti tämäkin voi heinäkuiseksi muuttua.
Tämä olisi meidän neljäs lapsi

Nyt siis 4+0
Joo tämä on sitä jännittävintä ja piinaavinta aikaa. Mä oon voinu nyt jo pahoin, vaikka oon vasta ihan alus. Väsyny ja uupunut myös. Syön kyl rautalisää, että toivottavasti se vähä auttaisi tuohon väsymisen helpottamiseen. Mulla menny edelliset myös aina yli, joten varmasti tämäkin menee.

Itse vähän kahden vaiheilla kumpaan tässä kuulun.. Hedelmöittymisen mukaan nyt 4+1 ja la 27.6 mutta kuukautisten mukaan 3+3 ja la 3.7 Ovuloin siis kp 8, ja testi näytti plussaa perjantaina, digitesti viikkoja 2-3. Kolmas yrityskierto, kolmas lapsi. Esikoinen täyttää 18 pian..
Eli varmaan kesäkuisiin kuulun mutta alkuraskauden uä varattu ja katsoo sitten
No sit ultras sen näkee mihin se laskettuaika osuu. Mullakin esikoises laskettiin neuvolas eka väärin laskettuaika, kun laskivat menkoista. Sanoin, että ei toi kyl oo oikein, mutta mennää sillä sit. Tiesin koska olin ovuloinut. No jätin np-ultran väliin ja sit rakenneultras siirsivät laskettua aikaa, kun vastasi aivan erilaisia viikkoja.

Tsemppiä ja tarrasukkia teille molemmille.
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
rovela
Täällä dpo 11 ja hailakka plussa tuli.. Sunnuntaina ajattelin testata sitten paremmalle clearbluen testillä vielä kun nyt käyttänyt liuskatestiä. Vähän on semmosta etovaa oloa ollut pari päivää. Kolmas lapsi tulossa ja katsotaan nyt miten tässä oikein käy! Tsemppiä muillekin!
 
Hei kaikille!
Tässä kahden vaiheilla, että uskallanko tänne jo jotain kirjoittaa Mutta vielä ei kavereille viitsi mitään sanoa, niin onneks tänne voi hehkuttaa! Tänä aamuna tuli haalea plussa (kiertopäivä 27) ja menkkojen pitäis alkaa vasta 4 pvän päästä. Piti tehdä testi, kun ollut ihmeellisiä tuntemuksia ja tänään ois kavereiden tuparit :D Meillä ennestään tyttö 4/18.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä onkin jo ryhmä olemassa, mahtavaa! :D Varovaisesti ilmoittaudun mukaan.

Täällä dpo 13 menossa ja laskurin mukaan la olisi 2.7. Jos kaikki menisi hyvin, niin kyseessä olisi ensimmäinen lapseni.

Heinäkuussa raskaus meni kesken (totesivat kohdunulkoiseksi, mutta eivät olleet täysin varmoja). Nyt vain vain annettava elämän kuljettaa ja katsoa, miten käy. Jännittävää!❤

Valtavan paljon onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia pienille!❤❤❤
 
Eihän sitä malttanut odottaa huomiseen ja taas testissä viiva vahvistunut. Kyllä tässä kolmannen kohdalla jo sillain tuntee, että jotain kehossa tapahtuu. On tämä vaan epävarmaa aikaa ja järki toppuuttelee kokoajan ettei saisi liikaa innostua. Onko teillä muilla mitään oireita?
Täällä kanssa pääkoppa yrittänyt selitellä oireita ihan muulla! On ollu alavatsan vihlontaa, kuplintaa ja jomottelua, hirveä jano koko ajan, huimausta, vuorotellen hikoilua ja palelua... Mitenkäs muilla? o_O
 
  • Tykkää
Reactions: norappi ja Vehkis
@rovela @naapu Ihanaa! Tässä vaiheessa oireet on jotenkin todella innostavia ja helpottavia merkkejä siitä, että jotain tapahtuu.

Mulla on useamman päivän ajan jomottanut kohdusta oikealta. Välillä vasemmaltakin. Rinnat on hieman arat ja kolmena aamuna on ollut inan etova olo. Vieläkin sellainen epäusko, että voiko tää olla totta, joten kaikki oireet tuntuu tässä vaiheessa mahtavilta. Ehkä siellä oikeasti jotain tapahtuu.❤
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Eihän sitä malttanut odottaa huomiseen ja taas testissä viiva vahvistunut. Kyllä tässä kolmannen kohdalla jo sillain tuntee, että jotain kehossa tapahtuu. On tämä vaan epävarmaa aikaa ja järki toppuuttelee kokoajan ettei saisi liikaa innostua. Onko teillä muilla mitään oireita?
Oireita on piisannut vaikka muille jakaa, mutta mul ei viiva oo vahvistunut ja nyt pelkäänki, että onko jonneki muualle kiinnittynyt. Odottelen vielä muutaman päivän ja katon sit uudelleen. Tänä ois pitäny alkaa menkat, mutta ei mitään merkkiä näy, että ois alkamas.
 
Täällä on menkkamaisia tuntemuksia, naama kukkii, rinnat aristaa, yököttää, pissattaa ja palelee niin perkeleesti.
Testit myös tummunut hienosti.
Mutta niin oli molemmissa keskenmenneissäkin.
Joten mikään ei sillä tavalla lohduta.
Pitäisi vain pitää nyt pää kylmänä ja keskittyä johonkin muuhun, kunnes np-ultra on takana :censored:

4+5
 
  • Tykkää
Reactions: norappi ja Vehkis
Oireina täällä alavatsa turvoksissa ja jatkuva painon tunne masulla, sillai et tietää että siellä jotain tapahtuu, tissit turpeet ja TOSI kipeet. Ajoittain etovaa oloa mutta siinä se:giggle:
Seilaan siis kesäkuisten ja heinäkuisen välissä vielä ensimmäiseen ultraan saakka.. :love:

Oliivi 4+6
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: norappi ja Vehkis
Oireita on piisannut vaikka muille jakaa, mutta mul ei viiva oo vahvistunut ja nyt pelkäänki, että onko jonneki muualle kiinnittynyt. Odottelen vielä muutaman päivän ja katon sit uudelleen. Tänä ois pitäny alkaa menkat, mutta ei mitään merkkiä näy, että ois alkamas.
Uskon, että huolestuttaa, mutta tosi varhaisia päiviä menossa vasta. Auttaisikohan Clearbluen viikkotesti? Ajattelin itse tehdä yhden huomenna ja 6 päivän tms päästä toisen.
 
Joo täällä kans viikkotesti odottamassa ja en oikein tiedä mikä päivä sen nyt tekisin. Oksettavaa oloa on kyllä pitkin päivää ja pissalla tulee rampattua. Pikkusen kärttynenkin olen ollu..

3+6
Eilen oli 4+1 ja Clearblue näytti 1-2 viikkoa. Toivottavasti hCG nousee tarpeeksi nopeasti. Erehdyin tästäkin jo lukemaan netistä ties mitä kauheuksia. Ostin toisen viikkotestin loppuviikkoa varten, jotta näkisi, onko nousua tapahtunut, ja sitten on mun osalta testit tehty. Varhaisultraan haluaisin ehdottomasti, jos tämä sinne asti etenee.

Vähän on sellainen olo, että haluaisi tehdä jotain edesauttaakseen raskauden etenemistä, mutta aika vähän on tehtävissä. Nytkö pitää vain odotella 9kk? :D
 
  • Haha
Reactions: Äidiksi2020
Eilen oli 4+1 ja Clearblue näytti 1-2 viikkoa. Toivottavasti hCG nousee tarpeeksi nopeasti. Erehdyin tästäkin jo lukemaan netistä ties mitä kauheuksia. Ostin toisen viikkotestin loppuviikkoa varten, jotta näkisi, onko nousua tapahtunut, ja sitten on mun osalta testit tehty. Varhaisultraan haluaisin ehdottomasti, jos tämä sinne asti etenee.

Vähän on sellainen olo, että haluaisi tehdä jotain edesauttaakseen raskauden etenemistä, mutta aika vähän on tehtävissä. Nytkö pitää vain odotella 9kk?
Joo raskauden tärkein tehtävä on opettaa odottamaan! Jotenkin puoliväli on helpointa aikaa. Mahasta tietää, että jotain tapahtuu mut sit ei kuitenkaan tartte jännittää et koska lähetään synnyttää!
 
Joo raskauden tärkein tehtävä on opettaa odottamaan! Jotenkin puoliväli on helpointa aikaa. Mahasta tietää, että jotain tapahtuu mut sit ei kuitenkaan tartte jännittää et koska lähetään synnyttää!
Niin totta varmasti! :) Tässä alussa iskee välillä epäusko, että onko oikeasti jotain tapahtumassa, kun ei ole oikein raskausoireita vielä. Olisi suorastaan helpottavaa kokea jotain jomotuksia tai pahaa oloa. Tyyntä myrskyn edellä? :p
 
Eilen oli 4+1 ja Clearblue näytti 1-2 viikkoa. Toivottavasti hCG nousee tarpeeksi nopeasti. Erehdyin tästäkin jo lukemaan netistä ties mitä kauheuksia. Ostin toisen viikkotestin loppuviikkoa varten, jotta näkisi, onko nousua tapahtunut, ja sitten on mun osalta testit tehty. Varhaisultraan haluaisin ehdottomasti, jos tämä sinne asti etenee.

Vähän on sellainen olo, että haluaisi tehdä jotain edesauttaakseen raskauden etenemistä, mutta aika vähän on tehtävissä. Nytkö pitää vain odotella 9kk?
Kesäkuisista huutelen...Teitkö aamupissasta? Mulla tuli dpo 13 se 1-2 ja dpo 16 2-3, pidättelin yöllä kyllä väkisin sen 5tuntia et oli vahvaa pissaa :D
Nyt jännään et millon uskaltais tehä sen viimisen digin.
Toivottavasti sullakin jatkaa nousuaan, tsemppiä ❤
Alinna86 ja Toivo 4+5 ❤
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Kesäkuisista huutelen...Teitkö aamupissasta? Mulla tuli dpo 13 se 1-2 ja dpo 16 2-3, pidättelin yöllä kyllä väkisin sen 5tuntia et oli vahvaa pissaa :D
Nyt jännään et millon uskaltais tehä sen viimisen digin.
Toivottavasti sullakin jatkaa nousuaan, tsemppiä ❤
Alinna86 ja Toivo 4+5 ❤
Ihanaa että huutelet! :) Toivottavasti hCG nousisi. Se tässä vähän jännittääkin. Tuo eilinen tulos oli dpo 14 ja aamupissasta. Jos uskaltaisin seuraavan tehdä ylihuomenna eli dpo 17. Normaaleja liuskatestejä voi huoleti tehdä liukuhihnalta, mutta viikkonäytölliset on sen verran tyyriitä, ettei ihan joka aamu viitsi — vaikka kutkuttaisi. :D

Milloin @Alinna86 meinasit tehdä viimeisen viikkonäytöllisen testin?

Toivottavasti kaikki menee hyvin ja hCG kasvaa kohisten meillä kaikilla❤
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Ihanaa että huutelet! Toivottavasti hCG nousisi. Se tässä vähän jännittääkin. Tuo eilinen tulos oli dpo 14 ja aamupissasta. Jos uskaltaisin seuraavan tehdä ylihuomenna eli dpo 17. Normaaleja liuskatestejä voi huoleti tehdä liukuhihnalta, mutta viikkonäytölliset on sen verran tyyriitä, ettei ihan joka aamu viitsi — vaikka kutkuttaisi.

Milloin @Alinna86 meinasit tehdä viimeisen viikkonäytöllisen testin?

Toivottavasti kaikki menee hyvin ja hCG kasvaa kohisten meillä kaikilla
No ei viitti :D
Tekis miel kokoajan jatkaa testejä mut yritän nyt luottaa et kaikki on hyvin, kunnes toisin todistetaan :love:
Meinasin viimisen digin tehä dpo 23 eli se ois la. Ja sillon olisin jos oikein laskin nii 5+3 eli jo kuudes viikko!
Mua helpottaa myös tietty se et pääsen huomenna hcg mittaukseen, sen tuloksen saan varmaan jo iltapäivällä tai viim. Ke.
Jännittäviä aikoja nää kyllä!
 
No ei viitti :D
Tekis miel kokoajan jatkaa testejä mut yritän nyt luottaa et kaikki on hyvin, kunnes toisin todistetaan :love:
Meinasin viimisen digin tehä dpo 23 eli se ois la. Ja sillon olisin jos oikein laskin nii 5+3 eli jo kuudes viikko!
Mua helpottaa myös tietty se et pääsen huomenna hcg mittaukseen, sen tuloksen saan varmaan jo iltapäivällä tai viim. Ke.
Jännittäviä aikoja nää kyllä!
Aivan! Onpa tosi hyvä, että pääset hCG-mittaukseen. Varmasti helpottavaa kuulla, missä mennään!

HCG-mittaus, seurannasta nyt puhumattakaan, olisi kyllä huikeaa tässä vaiheessa. Mulla taustalla se epäselvä raskaus, jota kohdunulkoiseksi epäilivät, niin periaatteessa sen myötä voisi päästä tutkimuksiin jo alussa. Kaksi lääkäriä sanoi, että jos raskaudun uudestaan, niin varhaisultra kutsuu ilman muuta, mutta viimeisin lääkäri, joka ei mua edes koskaan nähnyt, täräytti puhelimessa, että en varmasti pääse. Kai se on pakko jossain vaiheessa yrittää, jos tämä jatkuu. Pää pelkää koko ajan, että häviääkö tämä.

Joko muuten olette kaikki olleet jo neuvolaan yhteyksissä ja varanneet ensimmäisen ajan? Mietin, että missä vaiheessa kärsin soittaa sinne, vaikka toki suositus kai on, että voi jo heti plussan jälkeen.
 
Aivan! Onpa tosi hyvä, että pääset hCG-mittaukseen. Varmasti helpottavaa kuulla, missä mennään!

HCG-mittaus, seurannasta nyt puhumattakaan, olisi kyllä huikeaa tässä vaiheessa. Mulla taustalla se epäselvä raskaus, jota kohdunulkoiseksi epäilivät, niin periaatteessa sen myötä voisi päästä tutkimuksiin jo alussa. Kaksi lääkäriä sanoi, että jos raskaudun uudestaan, niin varhaisultra kutsuu ilman muuta, mutta viimeisin lääkäri, joka ei mua edes koskaan nähnyt, täräytti puhelimessa, että en varmasti pääse. Kai se on pakko jossain vaiheessa yrittää, jos tämä jatkuu. Pää pelkää koko ajan, että häviääkö tämä.

Joko muuten olette kaikki olleet jo neuvolaan yhteyksissä ja varanneet ensimmäisen ajan? Mietin, että missä vaiheessa kärsin soittaa sinne, vaikka toki suositus kai on, että voi jo heti plussan jälkeen.
Harmi kun noissa lääkäreissä on niin paljon eroja:cautious:
Me mennään yksityiselle ultraan, maksaa tietysti sen pari sataa, mutta vois sen rahan huonomminkin sijoittaa... varasin tänään neuvolan, ajan sain vasta 24.11 et aika pitkälle niin suosittelen kyllä pikaisesti soittoa sinne :)
 
  • Tykkää
Reactions: norappi ja Vehkis
Harmi kun noissa lääkäreissä on niin paljon eroja:cautious:
Me mennään yksityiselle ultraan, maksaa tietysti sen pari sataa, mutta vois sen rahan huonomminkin sijoittaa... varasin tänään neuvolan, ajan sain vasta 24.11 et aika pitkälle niin suosittelen kyllä pikaisesti soittoa sinne :)
Veikkaan, että niin mekin päädytään lopulta tekemään. Pääasia että näkee vihdoin, missä mennään. :) Kuinkahan pitkällä pitäisi olla, ennen kuin ekan ultran varaa? Ennen 6+jotain siellä tuskin näkyy kauheasti mitään?

Huomasin, että on jotain halvempiakin paikkoja varhaisultria varten, mutta kuinkahan osaavia siellä ollaan - varsinkin jos sattuisi ku taas olemaan tai jotain muuta ongelmaa?

Ja kiitti vinkistä neuvolan suhteen @Alinna86. Ehkäpä soitan heti huomenna sit. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86

Yhteistyössä