Kipuilua täälläkin siinä määrin, että menee 2-3× päivässä panacod kera panadolin, riippuu vähän. Pelkkä panadol ei auta. Ennestään selkävaivoja joihin syöty vaikka mitä,edellisessä raskaudessa jäi panacod lääkärin määrämänä tietenkin listalle ja synnytys ois käynnistetty aikaisemmin kovien kipujen takia, en pystyny kunnolla liikkumaan. Kaveri syntyikin toiswn toimenpiteen johdosta, jonka piti auttaa selkäkipuihin 36+3. Viime synnytyksen jälkeen ei ollut mitään ongelmia, en tarvinnu särkylääkkeitä ollenkaan. Nyt tuo panacod on vähän niin ja näin, ei auta pitkään mutta en viiti hirveesti taas syödä sitä. Sitten kun koittaa olla ottamatta niin kivut yltyy niin että itku tulee. Täytyis välttää raskasta tekemistä, esim puiden kantoa (lämmitys), lumihommat ym. Mutta tulee niin turha olo kun pienestäkin kivut voimistuu, on niiiiin mitätön olo. Vasen puoli,alaselkä,lonkka ihan hemmetin kipee, joka säteilee varpaisiin asti niin että puutuu. Huoh. Puolet ajasta vielä olis jäljellä, ollaan tehty vauvan kans sopimus että hänkään ei loppuun asti nautiskele oloistaan tuolla
Te jotka seurailette sokereita (ei diabeetikot), laskeeko teillä sokerit? Oon satunnaisesti niitä mittaillu ja ollu ok, tänään tuli yhtäkkiä aivan jäätävä tärinä ja olin sekunnissa hiestä ihan märkä ja heikotti, sain mitattua sokerit 3,4 ja toki söin heti niin pienen kylmyyden ja tykytysten jälkeen olo helpotti. Vähän samanlaista ollu viime raskaudessa mutta en oo älynny mitata sokereita, ennen kun tärinä on menny siihen että hiki nousee pintaan ja rupee heikottaa, oon kerenny syömään..
Rv 19+0