Täällä on käynyt keskustelu kiivaana sitten viime käynnin.
Meillä rakenneultra vasta maaliskuun alkupuolella. En oikein tiedä tosta sukupuolen kysymisestä - esikoisesta kysyttiin, mutta pidettiin omana tietona eikä vaikuttanut oikein mihinkään - ei olla mitenkään väriuskollisia ja lapsonen on pitänyt päällään niin pinkkiä kuin sinistäkin.
Toki nyt olisi esikoiselle helpompi puhua, että saa pikkusiskon tai - veljen, koska pikkusisarus on sanana hiukan vaikeampi 2-vuotiaalle.
Joku oli sanonut, että 150 syke perinnetietoisesti meinaa tyttöä, mutta ei ainakaan meillä pitänyt esikoisen kohdalla paikkaansa
Me ei tosiaan hankintoja oikeastaan tehdä, kun esikoiselta on tallessa tavaraa ja kälyltä saa lisää. Pinnasänky on ainoa, mikä pitää hankkia - pidän silmiä koko ajan vähän nettikirppiksillä auki. Parempi vuodesohva ois kiva, kun ei kaikki mahduta samaan makkariin ja esikoinen ei vielä halua nukkua yksin omassa huoneessa. Uutta asuntoakin olen vilkuillut, mutta siinä on vähän liikaa liikkuvia seikkoja, että varmaan jää vielä odottamaan.
Mun pitäisi kertoa vielä töissä raskaudesta, mutta ehkä varmuudeksi odotan rakenneultraan. Muuten ollaan kerrottu vasta ihan perhepiirissä (ei oikein esikoisestakaan kerrottu, koska alitajuisesti pelkäsin, ettei kaikki mene hyvin, kun häntä oli kuitenkin jonkin verran odotettu ja kaivattu).
En ole varma liikkeistä, mutta jotain hipsutusta tuolla vatsalla välillä tuntuu. Ehkä nämä tästä koko ajan vaan vahvistuu ja varmentuu.
Onko muut radi-diagnoosin saaneet mittailleet millaisia verensokeriarvoja? Mulla ne on olleet tänään jotenkin tosi matalia (alle paastoarvon tunti ruokailustakin), kun oon koko päivän mittausta tehnyt. Toki oon liikkunut ja yrittänyt syödä varoen...
Mulla on kyllä vanha mittari, että pitää seurata voiko siinä olla jotain.
17+0