\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 14:49 Estu kirjoitti:
Heippa kaikki! :wave:
Pääsiäinen oli ja meni, eikä kummempia tehty. Mun vanhemmilla oltiin to-ma ja pidettiin esikoisen 3v synttärit siellä jo etukäteen (ovat nyt lauantaina). Koko suku ja kummit asuu siellä, niin pidetään kemut sitten mun vanhemmilla, ettei kaikkien tartte tänne ryysiä...eikä mun isovanhemmat (kummatkaan) viittisi edes tänne lähteä ajamaan ja toisilla ei ole edes autoa...
Joelilla oli neuvolalääkäri tänään ja pituutta on 74cm ja painoa 9650g. 400g on tullut lisää viim kerrasta, joka oli helmikuun alussa. Kyllä tuo konttaaminen ja lattialla puhnaaminen vaan kuluttaa, vaikka poika syö tosi hyvin ja paljon. Puurot vetää aamuin illoin, kaksi lämmintä ateriaa, välipalan (-palat) ja maitoa + iltapuuron päälle vielä vellin =)
Esikoinen oli tänään ekaa kertaa yksin puolipäivähoidossa ja hyvin meni. Ei ollut onneksi edes itkenyt mun perään, muutaman kerran oli kysellyt, että koska äiti tulee. Mutta oli se vaan musta jotenkin haikeaa jättää toinen sinne...
Pupu Tupuna, piti jo ennen kysyä, että millasta diettiä joudut noudattamaan?
Aurinkoista loppupäivää kaikille! B)
'
Kiva, että sujui mainiosti! Kyllä tekis terää meidänkin neidille toi puolipäiväinen..mutta nyt ei oo taloudellisesti mahdollista viedä. :ashamed:
Neidillä ois kanssa toukokuun alussa synttärit, hän haluaa prinsessakekkerit ja laiskaäiti ei milllään jaksaisi kun toi isukkikin on lähdössä työmatkalle sinne jenkkilään. Noh, pakko kai se on pikkuhiljaa aloitella ettei jää sit kaikki vapun alle.
Niin,tosta dieetistä kyselit. Ei sen kummempi tällä hetkellä,muuta kuin että maito on karsittu kaikessa muodossa pois ruuista ja juomista. Ei myöskään saisi suklaata syödä, mutta sepä olikin mahdotonta pääsiäisenä
Sitten tietysti nää yleisesti allergisoivat kuten pähkinät,mansikat jne on karsittu pois. Viime yönä kuitenkin isukki antoi pullosta tota Almiron Peptiä ja hyvin kelpasi. LUulen,että meillä ei enää kovin kauan imetellä.
Hipulla on muuten puhjennut jo 4 hammasta, huomasin pääsiäisenä että 2 näkyy ylhäältä ja yläetuhampaat pullottaa niin,että puhkee hetkenä milloin hyvänsä =)
Yöt on välillä tosi levottomia,liekö hampaista? vai onko korvatulehdus vielä piinaamassa?? Onneksi aika on varattuna jo..
Mitenkäs muilla,oletteko jo käyneet hampihoitajalla? mulla edellleen aika varaamatta :ashamed: