Heipat! :wave:
Täällä yhä, en minnekään kadonnut
Pidin taukoa, kun mies viritteli tietsikkaa ja ollaan ulkoiltu tosi paljon, kun näin ihanaa ilmaa pitää.
Meillä kontataan vihdoin =) ja yritetään kiipeillä, mutta onneks Joel osaa nousta vasta polvilleen. Poika on TOSI utelias, ihan toisenlainen, mitä esikko oli. Kaikki laatikot ja kaapit käydään läpi ja kaikki käteen sattuva revitään alas. Huoh... \|O
Tilasin just muutosverokortin...on pitänyt jo kauan hankkia se, mutta nyt vasta sain aikaseksi. Viime vuonna maksoin 279? mätkyjä, niin jos ei nyt sitten tarvii =)
Meillä esikko aloittaa maanantaina osapäivähoidossa. Poika odottaa ihan innolla. Vaikka me ulkoillaan apri krt päivässä ja muutenkin yritän jotain pientä virikettä keksiä, niin huomaa hyvin, että esikoinen kaipaa ikäistänsä leikkiseuraa.
Pupu Tupuna, teilläkö ei mikään muu maitotuote sovi, paitsi tissimaito? Kurjaa :/ Luin kyllä ennen, että kävitte lääkärissä/sairaalassa(?) sen takia. Mä olen Joelille nyt keittänyt jo kaikki puurot lehmänmaitoon ja jogurttia oon antanut maistaa (sitä maustamatonta) eikä onneksi mitään oo tullut. Meillä muuten on ihanan rento ja ihana nlatäti täällä. Sitä käyntiä sinne oikein odottaa, on kyllä niin herttanen ja sydämellinen ihminen :heart:
Pitää mennä taas...käsilaukku tyhjennettiin lattialle just
Lämpimiä kevätpäiviä kaikille! B) :flower: :hug: