Moikka!
ja terveisiä Tukholmasta, nyt on taas kannatettu putiikkeja sielläkin ja saatu rakkulat jalkoihin... mutta kivaa oli! :wave:
Oli vaan kurja paluu arkeen,kun hampaita vihloksi ja aloin tutkimaan kunnolla eilen illalla. Sieltäpä löytyikin sitten 1 tosi iso reikä ja 2 pienempää viereisessä hampaassa. Ja ongelmalliseksi asian tekee se,että kyseessä on maitohampaat... mä olen tällanen babyface että mulla on suussa edelleen 5maitohammasta,joiden tilalle ei ole edes tulossa pysyviä. Eli näillä pitäs elellä ja nastoittaa jossain vaiheessa. Nyt vaan jomottaa sillain pienesti koko ajan ja sain ajan vasta reilun viikon päähän. :/
Mutta muuten matka tosiaan meni suht kivasti, hirvee ikävä vaivasi ihan koko ajan. Meidän tyttö purskahti vielä itkuun saattaessaan miut linja-autolle ja hirvee syyllisyys sitten painoi koko linkkamatkan. :ashamed: Mutta hyvin pärjäs isukki lasten kanssa, hippunen oli juonu pullosta hyvin ja nukkunu upeesti.
Heili Tällä hetkellä *koputtaa puuta ja äkkiä* meillä nukutaan hyvin, yöunet n. 21.30-05.00 sitten tissutus ja vielä unta päähän. n. puoli seiskalta herra kyllä jo vaatii nousua eikä suostu enää sänkyyn jäämään. Mutta ekat 8,5kk oli ihan yhtä valvomista. :x sellasessa sumussa tässä on kuljettukin. :/
Mutta nyt lopettelemaan, pieni on päikkäreillä ja pitäs mennä pyykit laittamaan. Inhottaa vaan tää hammasjuttu..
Pupu ja Eemu
ps. fridakahloko se kyseli mitoista jotakin.. meillä oli ihan samoja mittoja eikä sanottu mitään. Viime tarkastuksessa tosin painoi poika nyt 9,3kg mutta edellisissä mittauksissa oli juuri tuota luokkaa ja pituuskin sama. Pituutta ei meillä saatu lisää nyt kahteen kk,onko se muka pysähtynyt??