Hei TURKULAISET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heideken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heideken:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Olen Turusta ollut pois jo reilut 20 vuotta, mut mielipiteitä on aina mukava lukea.

Uittamo

Iso-Heikkilä

Uittamo ehkä vähän yliarvostettu (muiden kuin uittamolaisten mielestä), sijainti on mahtava mutta talot ja arkkitehtuuri rumia. Peruslähiö, rauhallinen.

Iso-Heikkilässä haisee kakka.

Ei haise enää ;) .

Alkuperäinen kirjoittaja angel08:

Nounou, asteikolla neljästä kymppiin kolmonen :(
Mylly ja Ikea on jees, muuten Raisio vois kadota. Kunnallispolitiikka on vasemmistolaista kakkaa, keskustan miljoonan euron valot ja lasipalatsi ovat rumia, yläaste on Suomen suurin ja rauhaton. Raisiossakin on hyvät ja huonot alueet: Ihala ja Kuloinen, Tikanmaa ja ehkä Kaanaa ja Viheriäinenkin ovat ihan ok mutta Petäsmäki, Hakinmäki ja Vaisaari slummeja.

Alkuperäinen kirjoittaja angel08:

Nounou, asteikolla neljästä kymppiin kolmonen :(
Mylly ja Ikea on jees, muuten Raisio vois kadota. Kunnallispolitiikka on vasemmistolaista kakkaa, keskustan miljoonan euron valot ja lasipalatsi ovat rumia, yläaste on Suomen suurin ja rauhaton. Raisiossakin on hyvät ja huonot alueet: Ihala ja Kuloinen, Tikanmaa ja ehkä Kaanaa ja Viheriäinenkin ovat ihan ok mutta Petäsmäki, Hakinmäki ja Vaisaari slummeja.

No ei kyl ole huonoa aluetta, rauhallista omakotialuettahan toi on!

Olen Turusta ollut pois jo reilut 20 vuotta, mut mielipiteitä on aina mukava lukea.

Uittamo

Iso-Heikkilä

Uittamo ehkä vähän yliarvostettu (muiden kuin uittamolaisten mielestä), sijainti on mahtava mutta talot ja arkkitehtuuri rumia. Peruslähiö, rauhallinen.

Iso-Heikkilässä haisee kakka.

Mun mielestä Uittamon omakotialue on aivan upeaa.

Vähä-Heikkilä

Ihana omakotialue, kiva koulu, mahtava sijainti!

Mä oon samaa mieltä tästä.

Tuli aikoinaan yks vuos sitä kouluakin käytyä ja isäni, sekä hänen veljensäkin sitä on käynyt.
Isovanhempani asuivat koulun kentän vieressä aikoinaan ja heidän portilla oli kadun suurin koivu :)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

Aika sama kun Y-M II
Enemmän kaksikerroksisia taloja kuin Yli-Maariassa, suht landea tämäkin.

No sähän varsinainen tietoviisas olet! Oletko edes käynyt tällä vuosikymmenellä ko.kaupunginosissa vai mutu-tuntumallako vastailet?

:D ihan samaa mietin.. tää on tosiaan parissa-kolmessa vuodessakin muuttunut, melkoisesti..

Yhteistyössä