Hei TURKULAISET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heideken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heideken

Vieras
Kerropa oma asuinalueesi niin paljasjalkainen kolmekymppinen turkulainen kertoo siitä oman mielikuvansa (ja myöntää jo nyt että se saattaa olla aika kaukana totuudesta ;))

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Härkämäki

Härkämäki on aikamoinen slummi, alueelle tullessa ensimmäinen näky plussakeleillä on paikallisten puistokemistien metsäbaari, myös poliisit ovat aika usein "ostoskeskuksen" liepeillä. Taaempana alueella on rauhallisempiakin taloja mutta jotenkin vastenmielinen ja pelottavakin paikka :(
K-kaupassa olen poikennut muutaman kerran ja valikoima on huono ja palvelu todella töykeää.
Päiväkotien henkilökunta mukavaa, päiväkotien miljöö aika känyinen.

Härkämäki

Härkämäki on aikamoinen slummi, alueelle tullessa ensimmäinen näky plussakeleillä on paikallisten puistokemistien metsäbaari, myös poliisit ovat aika usein "ostoskeskuksen" liepeillä. Taaempana alueella on rauhallisempiakin taloja mutta jotenkin vastenmielinen ja pelottavakin paikka :(
K-kaupassa olen poikennut muutaman kerran ja valikoima on huono ja palvelu todella töykeää.

Alkuperäinen kirjoittaja heideken:
Härkämäki

Osittain samaa mieltä :) . En mä sitä vastenmielisenä enkä pelottavana pidä, mutta nuo puistokemistit kyllä pistää silmään aika pahasti kesäisin. Kauppa on musta ihan ok, valikoimakin ihan kelvollinen ja henkilökunta ok. Päiväkotien henkilökunta ok, toisen päiväkodin miljöö huomattavasti parempi kuin toisen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yli-maaria kakkonen? =)

Kaukana kaikesta, melkein landea :)
Rauhallista lienee. Mun mielikuvissa ei kuitenkaan kovin mukava asuinalue, ne joilla ei ole varaa parempaan ostaa pienen tontin sieltä ja rakentavat pakettitalon, ei sillä että siinä olisi mitään pahaa.
Asukkailla punainen farmariauto, kaksi lasta (isoveli ja pikkusisko) ja kultainen noutaja.

Alkuperäinen kirjoittaja heideken:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yli-maaria kakkonen? =)

Kaukana kaikesta, melkein landea :)
Rauhallista lienee. Mun mielikuvissa ei kuitenkaan kovin mukava asuinalue, ne joilla ei ole varaa parempaan ostaa pienen tontin sieltä ja rakentavat pakettitalon, ei sillä että siinä olisi mitään pahaa.
Asukkailla punainen farmariauto, kaksi lasta (isoveli ja pikkusisko) ja kultainen noutaja.

rauhallista on, ja erittäin mukavaa =) autolla pääsee joka paikkaan, eikä me sovita ollenkaan sun kuvaukseen :D mut keskiluokkaahan täällä asuu, meitä taviksia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Olen Turusta ollut pois jo reilut 20 vuotta, mut mielipiteitä on aina mukava lukea.

Uittamo

Iso-Heikkilä

Uittamo ehkä vähän yliarvostettu (muiden kuin uittamolaisten mielestä), sijainti on mahtava mutta talot ja arkkitehtuuri rumia. Peruslähiö, rauhallinen.

Iso-Heikkilässä haisee kakka.

Yhteistyössä