H
heideken
Vieras
Kerropa oma asuinalueesi niin paljasjalkainen kolmekymppinen turkulainen kertoo siitä oman mielikuvansa (ja myöntää jo nyt että se saattaa olla aika kaukana totuudesta
)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nummis:Nummenmäki
Alkuperäinen kirjoittaja j:Härkämäki
Alkuperäinen kirjoittaja j:Härkämäki
Alkuperäinen kirjoittaja :):Keskusta
Alkuperäinen kirjoittaja heideken:Alkuperäinen kirjoittaja j:Härkämäki
Härkämäki on aikamoinen slummi, alueelle tullessa ensimmäinen näky plussakeleillä on paikallisten puistokemistien metsäbaari, myös poliisit ovat aika usein "ostoskeskuksen" liepeillä. Taaempana alueella on rauhallisempiakin taloja mutta jotenkin vastenmielinen ja pelottavakin paikka
K-kaupassa olen poikennut muutaman kerran ja valikoima on huono ja palvelu todella töykeää.
Päiväkotien henkilökunta mukavaa, päiväkotien miljöö aika känyinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkkusest:Harittu
Alkuperäinen kirjoittaja heideken:Alkuperäinen kirjoittaja :):Keskusta
Riippuu ihan oletko täl pual vai tois pual jokke ja kadusta mutta sanoisin että oikein ok.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yli-maaria kakkonen? =)
Alkuperäinen kirjoittaja heideken:Alkuperäinen kirjoittaja Turkkusest:Harittu
Harittu on ok ja vähemmän ok, riippuu kadusta. Arkkitehtuuri ja alueen ilme on kiva. S-marketin ympäristö rauhaton ja pimeällä pelottavakin, S-market kyllä on hyvä kauppa muuten.
Alkuperäinen kirjoittaja heideken:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yli-maaria kakkonen? =)
Kaukana kaikesta, melkein landea
Rauhallista lienee. Mun mielikuvissa ei kuitenkaan kovin mukava asuinalue, ne joilla ei ole varaa parempaan ostaa pienen tontin sieltä ja rakentavat pakettitalon, ei sillä että siinä olisi mitään pahaa.
Asukkailla punainen farmariauto, kaksi lasta (isoveli ja pikkusisko) ja kultainen noutaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Olen Turusta ollut pois jo reilut 20 vuotta, mut mielipiteitä on aina mukava lukea.
Uittamo
Iso-Heikkilä
Alkuperäinen kirjoittaja angel08:Raisio
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja heideken:Alkuperäinen kirjoittaja :):Keskusta
Riippuu ihan oletko täl pual vai tois pual jokke ja kadusta mutta sanoisin että oikein ok.
tois puol jokke. kotikatu sivuaa kauppatoria