Roikkuuko teidän tissit ja haittaako se itseänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riippuriina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riippuriina

Vieras
Mua on alkanut viime aikoina masentaa mun rinnat.
Olen kolmekymppinen ja muuten ns.hyväkroppainen nainen, mutta tissit ovat roikkuneet aina. Nyt kun imetän, niin tilanne on entistään pahentunut. Seksikkyyskin on näistä todella kaukana...
Solisluun keskikohdasta on nänniin 26cm ja kuppikoko on jo G75. Kaverini imettää myös ja hänen siroja rintojaan imetys ei juuri muuttanut ja pakko myöntää että olen hieman kateellinen.

Onko muita kohtalotovereita? Miten pahasti teillä roikkuu? :)

Roikkuuhan nuo vähän vaikka vain B-kuppi onkin. Ei ne mitkään kovin kauniit rinnat ole. Tästä saamme kiittä imetystä. Joskus haittaa, mutta en niille kyllä ajatellut mitään tehdä. Ovat mitä ovat.

Nojaa, ois se ihme jos nykyisellä koolla ois yhtä terhakat kuin joitain vuosia sitten. Raskauksien ja imetysten myötä tulleet muutokset otan positiivisena, mulla on työtä tehneet tissit :D

Ei haittaa, vaikka potuttaa joutua investoimaan kalliimpiin liiveihin jotta on tarpeeksi tukea kun liikkuu.

Mulla D kuppi, enkä ole koskaan ollut tyytyväinen rintoihini kuin ehkä hetkittäin. Omasta mielestäni rintani roikkuvat, tosin vertailukohteena ovatkin nykymedian luomat ihannerinnat, jotka tässä kokoluokassa ovat aika harvinaiset ilman silikoneja. Eivät kuitenkaan roiku pahasti mutta voisivat olla ryhdikkäämmät.

Olen löytänyt elämäni miehen, menimme naimisiin ja saimme lapsen, uskokaa tai älkää mutta alan olla tyytyväinen rintoihini koska miehenikin on ja olen tajunnut, että elämässä on niiiiiin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin se, että roikkuuko rinnat vai ei :D! Kaunis voi olla myös ns. "epätäydellisillä" rinnoilla, sillä kauneus on katsojan silmissä ja jos toista rakasta niin hän on täydellinen sellaisena kuin on, tämä pätee myös itsensä rakastamiseen :D

• Tykkää
Reactions: Tír na nÓg
Roikkuu. Haittaa ja ei. Olisi kiva pitää kesämekkoja yms. ilman liivejä. Olisi kivaa olla joka paikasta täydellinen. Harvemmin silti mietin asiaa. DD on kuppi, ja malli litteä ja pitkä.

Minulla on B75 kokoiset rinnat, pystyt ja terhakkaat edelleen (ainokaisen lapsen imetys meni puihin vastasyntyneen tehohoidon takia), en ole koskaan ajatellutkaan, että käyttäisin kesämekkoja tai -paitoja ilman liivejä. Vaikka minun rintani ovat pienehköt, ne hytkyvät ja pomppivat kävellessä siihen malliin, että liivittömyys näkyisi todella kauas. Joskus kotona tai talvella ulkona liikun jonkun verran ilman liivejä, mutta minusta se pomputtelu ei tunnu kivalta, vaikka ei näkyisi edes päälle päin. Tuntuu että nännitkin hankaavat paitaa vasten. Liikutko sinä koskaan ilman liivejä ulkona ja eikö sinua häiritse rintojen pomppiminen? Kesähelteillä olisi kyllä mukava kun liivit eivät hiostaisi, mutta se vaatisi melkein silikonirinnat, että ne pysyivät aloillaan. Pelkään myös paheksuvia katseita, kun nännit nöpöttäisivät paidan alla. Minä en nauttisi sellaisesta huomiosta, vaikka se olisi jonkun miespuolisen mieleenkin.

Roikkuu...ei kamalasti, mutta ärsyttävästi. Nyt kyllä raskaana, joten ei haittaa niin paljon, kun nuo sen verran kasvaneetkin. Otan silarit joskus synnytyksen jälkeen. Olen pitkään jo miettinyt ja haluan olla tyytyväinen vartalooni.

Mulla oli todella kauniit ja terhakat B/C-kupin rinnat ennen lapsia, nyt neljän imetyksen jälkeen en enää läpäise lyijykynätestiä... Ei ne rumat ole vieläkään, mutta ei silti niin nätit kuin ennen.

Onneksi tämän apinalauman keskellä ei ehdi paljoakaan omia tissejään miettimään. Ja mies odottaa jo innolla sitä hetkeä, kun imetys joskus loppuu ja pääsee taas monopolisoimaan mun rintavarustuksen ;)

• Tykkää
Reactions: Kätevä Olkku
[QUOTE="Manda";28141551Liikutko sinä koskaan ilman liivejä ulkona ja eikö sinua häiritse rintojen pomppiminen? [/QUOTE]
En julkisesti. Eikä paljon pompi, kun roikkuu riittävästi.
Olisi kivaa, jos voisi pitää vaikka olkaimettomia liivejä. Tossa nännijutussa olet varmastikin oikeassa, tuntuisi ikävältä ja näyttäisi siveettömältä.

Roikkuu, mutta en ota asiasta stressiä. Liiveillä (myös bikiniliiveillä) nämä saa ihan hyvännäköisiksi, eikä mua kukaan ilman kattele kuin tuo mies :). Liivittömyyttä en osaa surra kun en ole koskaan aikuisiällä viihtynyt ilman liivejä, vaikka ennen raskauksia ja imetyksiä olikin kiinteät ja ei-roikkuvat. Tykkään kun on tukea.

Se hyvä puoli on AA:ssa ettei roiku mutta muoto ei kuitenkaan ole yhtä nätti kuin nuorena ja sen verran paljon venyivät imetysaikoina että arpia on aikalailla. Pidän liivejä vain töissä ja ihmisten ilmoilla.

roikkuu, olisi ihme jos eivät roikkuisi. eipä noista vielä haittaa ole kun niihin ei kompastu, sitten kun nännit alkaa jäädä jalan alle ja haitata kävelemistä muutenkin alan huolestua.

80E ja eihän ne enää ole niin upeet kuin nuorempana, mutta ihan mukiinmenevät kuitenkin ;) Jos alkais kohentelee ulkonäköään kirurgisesti niin ikuna ois kuitenkaan tyytyväinen kokonaisuuteen..aina ois jotain rutistavaa.. Kaks lasta imettänyt melkein vuoden ikäiseksi, niin näkyyhän noissa äitiyden jäljet, kuten muuallakin kropassa. Mutta mä olen äiti isolla Ä:llä ja ylpeä vartalostani. Arvet kertovat kropassa historian ;)

A kupit, joista näkee, että on imetetty, venytetty ja vanutettu. Ei ne pahasti roiku, kun ei ole paljon materiaalia mitä roikkua. Paitsi jos kumarrut eteenpäin. Ne on sellaiset lyijykynän malliset :D Olen ihan tyytyväinen rintoihini. Tai siis minulla ei ole sen kummempia tunteita niitä kohtaan. Ne on mukana olosuhteiden pakosta. Koko on juuri passeli minulle.

[QUOTE="vieras";28142342]Laitetaanko kuvaketju? Samanlainen kuin ulkomaillakin jossa vertailivat. :)[/QUOTE]

Jätkä on kieltänyt tekemästä enää tissiketjuja :( V. 2008 oli hyvä tissiketju, siellä niitä kuvia oli.

[QUOTE="vieras";28142378]Onpa aika takapajuista kansaa muutaman tissikuvan takia :([/QUOTE]

Kyllähän se oli ihan kiva, kun väki ryntäsi uteliaana katsomaan mammojen lyödessä kulutettujakin lihakimpaleita tiskille. Itse asiassa muistelen, että osallistujamäärä kuvien suhteen oli ihan hyvä, joten ei jäänyt vain muutamaan.

Muistanpa senkin, että heitin topikissa kuivaan tapaani, ettei parane laittaa omia tissejä näytille kun ovat niin surulliset ja ne jotka ovat nähneet tietänevät mitä tarkoitin sillä. Tai itse asiassa ne taisi kyllä enemmänkin hymyillä, kun nosti kädet ylös. Noh, kuitenkin olemme sukulaisten kanssa yhdessä tisseillemme nauraneet muutamat tovit. Mutta en sentään niin innokkaasti niitä kaikille näyttele palstalla, vaikka olen hyvin kotoutunut omaan kehooni. Oli sitten jossain lehdessä joku asiantuntija tarttunut kommenttiin ja käyttänyt sitä huonon itsetunnon surullisena esimerkkinä :D

Yhteistyössä