Tosi jännää, että kuinka huonosti tuo anoppi minut tuntee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miniä

Vieras
Vuosia olen ollut suvussa, ja olen ollut ihan oma itseni esittämättä mitään.

Silti edelleen anopin mielestä minä olen sellainen kuin hänen mielikuvansa minusta on, enkä sellainen kuin olen.

Hassua, että joku voi olla niin jääräpäinen että uskoo siihen mitä haluaa uskoa, eikä siihen mitä näkee omilla silmillään :D

Mun anoppi meni hautaan asti vakuuttuneena siitä, että olen semmoinen kuin hän oli kuvitellut.

Eihän siinä mitään, mutta kun en tosiaankaan ole. ...ja valitettavasti sen kuvitelma minusta ei ollu hyvään suuntaan... :( (ainiin, ja 10 vee oli hänelläkin aikaa mut oppia tuntemaan ...jos ois halunnu)

No ei tuo kuvitelma minusta ole varmaan sieltä pahimmasta päästä. Ei pidä minua kamalana tai mitään.

Mutta pitää niin kilttinä ja nöyränä. Uskoo, että en ole koskaan tehnyt mitään hurjempaa, nuoruteeni vain kotona kutonut villasukkia tms. Uskoo myös, että olen uskossa vaikka tietää että olen ateisti. Uskoo, että en ole erityisen fiksu, ja että pidän perinteisiä roolimalleja arvossa, miestä minua viisaampana ja ylempänä yms

Siis pitää minua sellaisena täydellisenä miniänä. Siis sellaisena, mikä hänestä olisi täydellinen :D

Oikeasti vaan olen aika hemmetin kaukana kaikista niistä kuvitelmista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mun on anoppi opetellut tuntemaan mua jo 18 vuotta, tai opetellut... eihän se minua halua tuntea, kun olen se "hänen poikansa elämän pilannut verenimijä" :kieh:

No mun anopilla oli ihan ensin se asenne, että vien hänen ainokaisen poikansa. Sitten muutti mieltään, ja ilmeisesti vain siksi että päätti sen sijaan sitkeästi kuvitella minut täysin toisenlaiseksi kuin olen :whistle:

No, minä en ymmärrä mitä se anopille kuuluukaan sinun nuoruutesi tai se, mitä olet aiemmin tehnyt. Nuoruudet typeryydet ovat asioita, joita ei kerrota edes omille lapsille, eikä missään nimessä heille!

Mutta noihin muihin anopin kuvitelmiin.. mistä hän on käsityksensä muodostanut? Minkä ikäinen anoppi sinulla on? Jos kovinkin vanha, anna elää luuloissaan.
Parempi noin päin. Mitäpäs sinun ja miehesi arki anopille kuuluu.

Alkuperäinen kirjoittaja miniä:
No ei tuo kuvitelma minusta ole varmaan sieltä pahimmasta päästä. Ei pidä minua kamalana tai mitään.

Mutta pitää niin kilttinä ja nöyränä. Uskoo, että en ole koskaan tehnyt mitään hurjempaa, nuoruteeni vain kotona kutonut villasukkia tms. Uskoo myös, että olen uskossa vaikka tietää että olen ateisti. Uskoo, että en ole erityisen fiksu, ja että pidän perinteisiä roolimalleja arvossa, miestä minua viisaampana ja ylempänä yms

Siis pitää minua sellaisena täydellisenä miniänä. Siis sellaisena, mikä hänestä olisi täydellinen :D

Oikeasti vaan olen aika hemmetin kaukana kaikista niistä kuvitelmista :laugh:

No, mutta eikös toi oo oikeestaan aika hauskaa? Jos se olis niin päin, että anoppi pitäis sua ihan hirveänä akkana, niin sehän ois paljon vaikeampi tilanne.

Yhteistyössä