Roikkuuko teidän tissit ja haittaako se itseänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riippuriina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei roiku A kupit.. Kylpylässä kun tässä olin niin totesinpa vaan taas kerran, että kaikilla rintavilla tissit roikkuu ja yleensä vatsamakkaran päällä. Vaatteet päällä varmasti kivat, mutta ilman liivejä vain nuorilla näkee kauniita terhakoita suurempia rintoja.

Roikkuu ja haittaa. Hyviä liivejä on todella vaikea löytää, kun tissit ovat tyhjät nahkapussit kokoa 70d. Useista liiveistä tippuvat ulos, hyvissä malleissa ei taas välttämättä ole kokoja. Muuten ei haittaisi jos ei olisi jokapäiväistä pukeutumisongelmaa. Vielä yksi lapsi suunnitelmissa, sitten veitsen alle.

Ei roiku. Tai noh, ei kai nämä c-d-kuppiset tämän ikäisellä voi enää ihan pystytissit ollakaan:D
Mutta siis olen tyytyväinen, imetetty on ja elämää nähneet, mutta aina olen satsannut kunnon rintsikoihin.
Uskon, että siinä tärkeä syy että ovat suht ryhdikkäät.

Ei roiku yhtään, vaikka yhteensä reilu pari vuotta on tullut lapsia imetettyä. Ei ole mitä roikkua, kun on A-kuppi... Muoto ei ole kyllä niin pyöreä kuin ennen raskauksia ja imetyksiä.

Roikkuu - mutta vain yksi tissi sillä toinen minulta onkin rintasyövän myötä poistettu. :whistle:
Joskus haaveilin jopa silikonirinnoista ja tänäpäivänä en koe tarvetta edes korjauttaa rintaani.
Hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette :flower:

Kyllä minäkin ajattelen, että rinnat ovat nyt imettämistä varten, mutta myös toisaalta ne ovat itselleni osa naiseuttani. Lisäksi ennen lasta ajattelin, että ne eivät jotenkin kuulu kroppaani.

Itsekin olen aina joutunut pakostikin ostamaan kalliita ja laadukkaita liivejä, mutta varsinkin nyt kun käyttää kaarituettomia imetysliivejä ne tuppaavat kumartuessa tippumaan kupeista.
Itsekin olen unelmoinut silareista sitten joskus lasten teon jälkeen, mutta en tiedä mitä tällaisille pitkille ja roikkuville sitten ylipäätään tehdään. Tonne pussin päähän ei mitään silikoniklönttiä paljon kannata laittaa :D...

Luulen että riipputissit haittaavat enemmän, jos ne ovat ainoa kohta kropassa joka roikkuu. Rintakudokseen kun ei mikään reeni pure...

B-kupit ja roikkuu ihan järjettömästi. Mulla on muutenki nii typerän malliset rinnat.. Suipot pitkulat.. Hyi helv... Kaks lasta imetetty.. Imetyksen aikana mun rinnat oli aika hyvän näköiset kun niissä oli täytettä. Nyt ne on roikkuvat tyhjät suipot...

Mulla pienehköt b-kupit, ei roiku. Imetystä takana 3 kuukautta eikä imetys vaikuttanut muuten kun että nännien muoto muuttui.

En käytä edes rintalliivejä paitsi urheillessa.

Mulla kuppikoko c/d75. Yks imetys takana. Ei roiku. Ovat alempana kuin ennen raskautta mut edelleen kiinteät ja voin olla ilman rintsikoita esim ulkoilemassa eikä ne heilu holtittomasti.

Yhteistyössä