Hei TURKULAISET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heideken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Suikkila

Hannunniittu ja Kurala

Suikkilassa oon asunut, muuten ihan perfect (varsinkin sijainti) mutta talot ulkopuolelta auttamattoman rumia. Vähän vanhojen ihmisten alue kanssa ja yllättäen pieni alakoulu aika rauhaton.

Kurala oli jo, Hannunniitusta oikeastaan samat sanat.

Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
halinen...

Olen asunut ja pienen lapsen kanssa oli oikeastaan ihan jees (kouluikäisen yksin liikkuvan lapsen kanssa en tahtoisi asua Halisissa). Vuokratalopuoli rauhaton ja täynnä mamuja ja romaneja, pientaloalue ihan jees ja mainettaan kivampi :)

Kuninkoja

Kuninkoja on Raision puolella mutta joo, Ikea :) :) :) MUuten ei kummosempi paikka.
Jos ajattelit Turun puolta siinä Raision rajalla niin kerrostalot suht rauhattomia mutta uusi pientaloalue suht jees, itse en kyllä maksaisi asunnosta sillä sijainnilla niin paljoa kuin pyydetään...

Perno ja Pansio

Aika onnettomia paikkoja. Olen "joutunut" käymään Hövelissä suuhygienistillä ja odotustilasta näkee minkä näköistä sakkia sossun ovesta lappaa. Jo se että lähiöllä on oma sosiaalitoimisto kertoo aika paljon, eikä se kerro hyvää.
Lumikontie on slummi. Ja Valmetinkatu.
Toisaalta Pansiossa suht kivoja vanhoja puutaloja, siellä jyrsijäkaduilla.
Pernossa on ne rumat sähköhässäkät

Alkuperäinen kirjoittaja heideken:
Kuninkoja

Kuninkoja on Raision puolella mutta joo, Ikea :) :) :) MUuten ei kummosempi paikka.
Jos ajattelit Turun puolta siinä Raision rajalla niin kerrostalot suht rauhattomia mutta uusi pientaloalue suht jees, itse en kyllä maksaisi asunnosta sillä sijainnilla niin paljoa kuin pyydetään...

En oo sillä suunnalla käyny varmaan sit 20 vuoteen, joten alue on taatusti itelleni täysin vierasta nykyisellään :)

Yhteistyössä