Hei, tarvitsen vähän apua käännöksen kanssa (englanti), vastaus lääkäriltä. Saako tänne linkittää?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
No en vain voi olla ajattelematta kirjan naisia ja sinua, työsi takia ja niin edelleen. Minusta tuntuu, että olet jotenkin hukassa elämäsi kanssa, siksi ehdotin kirjaa, jotta saisit ajattelemisen aihetta. Mut ei siitä sen enempää.
Tämä ei ole todellista:O, tuntu että joku mua pakotanut töihin. Sorry, mutta mä rakastan esiintyminen ja strippaus ja siellä voin hyvin, kun se on mun juttu. Ja mitä ja niin edelleen? Onko mua joku raiskanut tai käyttäytynyt huonosti mun kanssa tai pakotanut suhteseen? Siis mitä kaikkea sä oikein tarkoitat? Vai haluatko sanoa että Hpv,kin sain strippaamalla? Vai mitä ajaat takaa?
 
Itsellä on on ollut solumuutoksia,joita "hoidettiin" olikohan tollaset 2v..
Jokatapauksessa naistentautien erikoislääkäri puhui uudesta tutkimuksesta jossa
on todettu,että 80% vai 90% kantaisi viirusta,toisilla aktivoituu ja toisilla ei.
Vertasi asialla huuliherppekseen.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25158052]Kukaan lääkäri ei voi ennustaa miten sinun tartunnalle käy. Edes paras asiantuntija ei voi luvata että juuri sinun HPV poistuu ja solumuutos paranee tietyssä ajassa.

Sinulla on yleinen ja vaaraton tauti. Peruuta lääkäriajan ja ajattele jotain muuta.[/QUOTE]

Kiitos.

En halua peruuta ajan, vaan haluan selvittää ja kun kerrankin näitä tyypitetään, niin haluan tietä minkälainen hpv se on. Myös käyn mehiläisessä, kysyn wtf, mistä hän on keksinyt mulle mun diagnoosi, joka ei ollut totta näköjään
 
Venakko Milanna
Itsellä on on ollut solumuutoksia,joita "hoidettiin" olikohan tollaset 2v..
Jokatapauksessa naistentautien erikoislääkäri puhui uudesta tutkimuksesta jossa
on todettu,että 80% vai 90% kantaisi viirusta,toisilla aktivoituu ja toisilla ei.
Vertasi asialla huuliherppekseen.
Oliko sinulla se sitten 2 vuotta sitten? Mikä papa luokka oli? Mitä muuten sulle lääkäri puhui, voiko se uudestaan aktivoitua vai ei? :hug:
 
Tästä on aikaa jo useampi vuos :)
Todettiin(Papa luokka 4 muistaakseni) 2005 ja 2008 alku keväästä sain ensimäiset puhtaat tulokset.
papaluokka 2 oli viimeksi.
Eli kyllä se voi aktivoitua uudelleen,
sen takia joudun/saan käydä gynelä 1krt vuoteen jotta
ei uudestaan pääsisi yllättämään.
Koska itsellä oli vain ajankysymys milloin olisi ollut syöpä,
ja niin sitkeä,että useampi vuosi kolposkopiaa ei meinannut purra.
Ilmoille heiteltiin silloin jo kohdun poistoa,oman terveyteni takia.
 
Venakko Milanna
Tästä on aikaa jo useampi vuos :)
Todettiin(Papa luokka 4 muistaakseni) 2005 ja 2008 alku keväästä sain ensimäiset puhtaat tulokset.
papaluokka 2 oli viimeksi.
Eli kyllä se voi aktivoitua uudelleen,
sen takia joudun/saan käydä gynelä 1krt vuoteen jotta
ei uudestaan pääsisi yllättämään.
Koska itsellä oli vain ajankysymys milloin olisi ollut syöpä,
ja niin sitkeä,että useampi vuosi kolposkopiaa ei meinannut purra.
Ilmoille heiteltiin silloin jo kohdun poistoa,oman terveyteni takia.
Siis sulle halusivat tehdä kohdunpoistoa vai ei? Anteeksi, kun ehkä ymmärsin väärin.

Sulla oli papa 4, mutta ei syöpä eikö niin? Kun luin että se on epälys syövästä?
Onko sulla nyt papa 2, eli aktivoitunut taas?:/. Miten lääkärit sano siihen?
Onko sulla tutkittu, mikä Hpv sinulla?
 
Anteeksi
Tämä ei ole todellista:O, tuntu että joku mua pakotanut töihin. Sorry, mutta mä rakastan esiintyminen ja strippaus ja siellä voin hyvin, kun se on mun juttu. Ja mitä ja niin edelleen? Onko mua joku raiskanut tai käyttäytynyt huonosti mun kanssa tai pakotanut suhteseen? Siis mitä kaikkea sä oikein tarkoitat? Vai haluatko sanoa että Hpv,kin sain strippaamalla? Vai mitä ajaat takaa?
En ole kirjoittanut mitään tuollaista. Yksinkertaisesti ehdotin kirjan lukemista. Surullinen kirja oli ainakin minulle avartava kokemus, pala maasi historiaa, jonka perusteella sen kansaakin on helpompi ymmärtää, etenkin naisia. Kirja on palkittu aivan syystä ja sitä on kiitelty laajalti. Mutta kuten sanottu, ei siitä sen enempää.
 
Venakko Milanna
En ole kirjoittanut mitään tuollaista. Yksinkertaisesti ehdotin kirjan lukemista. Surullinen kirja oli ainakin minulle avartava kokemus, pala maasi historiaa, jonka perusteella sen kansaakin on helpompi ymmärtää, etenkin naisia. Kirja on palkittu aivan syystä ja sitä on kiitelty laajalti. Mutta kuten sanottu, ei siitä sen enempää.
Siltä vaan tuntui, kun joku taas halua arvosta, mun amattia ja parsiuhte, kun olin niin paljon haukuttu täällä palstalla ja syystä, en tiedä
 
Siis antoivat itselleni tuon pureskeltavaksi sen kohdunpoiston mahdollisuuden.
Eli siis kävin useissa kolposkopioissa ja aina sinne jäi muutoksia.
Joten kyllähän sen ymmärtää,että jossain vaiheessa kolposkopia hoidon raja tulee vastaan.(tai kohdunkaulakaan riitä loputtomiin ;) )
Ja mulla oli erittäin rajut muutokset lähellä jo itse syöpää jota se siis ei onneksi ollut.
Lääkäreiden mukaan oli vain ajan kysymys jos ei oltaisi hoidettu tai vaikka olisin mennyt 2kk myöhemmin papaan olisi tilanne voinut olla jo toinen.

Ei ole puhjennut taas tuo oli 2 tuli hiivatulehduksesta,onneksi.

En muista onko tutkittu vai ei mikä Hpv mulla on...
Mutta voisin yrittää etsiä epikriisit jostain,niissä voisi lukea.


Tästä on aikaa jo useampi vuos :)
Todettiin(Papa luokka 4 muistaakseni) 2005 ja 2008 alku keväästä sain ensimäiset puhtaat tulokset.
papaluokka 2 oli viimeksi.
Eli kyllä se voi aktivoitua uudelleen,
sen takia joudun/saan käydä gynelä 1krt vuoteen jotta
ei uudestaan pääsisi yllättämään.
Koska itsellä oli vain ajankysymys milloin olisi ollut syöpä,
ja niin sitkeä,että useampi vuosi kolposkopiaa ei meinannut purra.
Ilmoille heiteltiin silloin jo kohdun poistoa,oman terveyteni takia.
 
Venakko Milanna
Siis antoivat itselleni tuon pureskeltavaksi sen kohdunpoiston mahdollisuuden.
Eli siis kävin useissa kolposkopioissa ja aina sinne jäi muutoksia.
Joten kyllähän sen ymmärtää,että jossain vaiheessa kolposkopia hoidon raja tulee vastaan.(tai kohdunkaulakaan riitä loputtomiin ;) )
Ja mulla oli erittäin rajut muutokset lähellä jo itse syöpää jota se siis ei onneksi ollut.
Lääkäreiden mukaan oli vain ajan kysymys jos ei oltaisi hoidettu tai vaikka olisin mennyt 2kk myöhemmin papaan olisi tilanne voinut olla jo toinen.

Ei ole puhjennut taas tuo oli 2 tuli hiivatulehduksesta,onneksi.

En muista onko tutkittu vai ei mikä Hpv mulla on...
Mutta voisin yrittää etsiä epikriisit jostain,niissä voisi lukea.

Mutta nyt sulla on kuitenkin kaikki kunnossa?:)

Jos haluat tai pystyyt tarkista vaan, b´voit mule vaikka yv:nä laita. Minäkin yritän saada papereita ja voin sulle kirjoittaa mitä mulla on, jos haluat vaihtaa kokemuksia
 
Venakko Milanna
En arvostele, enkä hauku. Surettaa vain nämä sinun jutut välillä, tulee sellainen tunne, ettei kaikki ole kohdallaan, ja sanoithan itsekin, että olosi on masentunut.
Sanoin että mulle pian iskee masennus. Koska nyt pitää kaikki olla kunnossa, olin vielä 3kk sitten todella onnellinen, luulin että elämää on täydellinen, ennen kun kävin papassa ja tulos on sellainen. Sekä olen kovasti reagoimaan, olen liian herkkä
 
Anteeksi
Sanoin että mulle pian iskee masennus. Koska nyt pitää kaikki olla kunnossa, olin vielä 3kk sitten todella onnellinen, luulin että elämää on täydellinen, ennen kun kävin papassa ja tulos on sellainen. Sekä olen kovasti reagoimaan, olen liian herkkä
Elämä on kaikkea muuta kuin täydellinen, mutta siitä huolimatta arvokas lahja ja kokemus. Täällä palstalla on saanut lukea monenlaisista kokemuksista ja kovista kohtaloista, sairauksista ja surullisista parisuhteista, väkivallasta. En tarkoita, että tämä sinun murheesi olisi mitenkään pienempi, mutta tuntuu, että annat asialle suuremmat mittasuhteet kuin se itsessään on.

Yritä rauhoittua ja ajatella positiivisesti, saat hoitoa ja varmasti asia tulee kuntoon. Minulla on itsellänikin ollut kondylooma nuorena tyttönä ja olin siitä ensi alkuun järkyttynyt, en uskaltanut edes äidille heti kertoa. Se kuitenkin hoidettiin, ja kävin papassa tiuhempaan tahtiin vähän aikaa, mutta hoidoilla se muutos saatiin pois. Tulet varmasti kuntoon! Ja muista pitää itsestäsi huoli myös vauvan vuoksi, stressi ei ole hyväksi vauvallekaan.
 
Venakko Milanna
Elämä on kaikkea muuta kuin täydellinen, mutta siitä huolimatta arvokas lahja ja kokemus. Täällä palstalla on saanut lukea monenlaisista kokemuksista ja kovista kohtaloista, sairauksista ja surullisista parisuhteista, väkivallasta. En tarkoita, että tämä sinun murheesi olisi mitenkään pienempi, mutta tuntuu, että annat asialle suuremmat mittasuhteet kuin se itsessään on.

Yritä rauhoittua ja ajatella positiivisesti, saat hoitoa ja varmasti asia tulee kuntoon. Minulla on itsellänikin ollut kondylooma nuorena tyttönä ja olin siitä ensi alkuun järkyttynyt, en uskaltanut edes äidille heti kertoa. Se kuitenkin hoidettiin, ja kävin papassa tiuhempaan tahtiin vähän aikaa, mutta hoidoilla se muutos saatiin pois. Tulet varmasti kuntoon! Ja muista pitää itsestäsi huoli myös vauvan vuoksi, stressi ei ole hyväksi vauvallekaan.
Kiitos:)

Kyllä mä järjellä ymmärrän ettei se ole mikään maailma loppu, ymmärrän miten yleinen. Mutta se vaan jotenkin oti niin paljon päähään, ainakin kun jatkuavsti saan erilaista tietoa, sekä vastauksia koepalasta, ensiksi, ei mitään hätä (ja taas olo hyvää) sitten kuulema taas kaikki päin p... sano toinen lääkäri. En ymmärrä miten mahdollista...

En halua itsekään olla niin herkkä kun olen:(, koska olen niin kovasti paniikoimaan joka asiasta, jos jotain menee pieleen, ei ihme että sain diagnoosi, prfektioniisti, kun kävin psykologilla, kun ahdisti kaikki mitä ei mennyt niin kuin halusin.

Oliko sulla ihan kondylooma vai Hpv joka tekee solumuutoksia?
 

Yhteistyössä