Hei, tarvitsen vähän apua käännöksen kanssa (englanti), vastaus lääkäriltä. Saako tänne linkittää?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Eli, eilen panikiissa kirjoitin yhdelle lääkärille, kun hän on Hpv:n asiantuntija. Suomessa en löytänyt sellaista verkkolääkäriä, kun on just sen alan asiantuntija. Sain jo vastauksen. Ymmärsin etten saanut jokaiseen kysymykseen vastausta, sekä jotain en ymmärtänyt ihan täysin. Voiko joku autta käänöksen kanssa? Voin tännekin linkittää, jos saa?

Kiitos
 
Venakko Milanna
Welcome to our Forum. while I wish your PAP smear had not shown HSIL/CIN 3, please feel good that it has done its job and provided you with information which allows you to work with your gynecologist to prevent the thing that you want to not have- cancer. That you had HPV which lead to a precancerous lesions at the cervix does not mean that you necessarily have or are at meaningful risk for anal or oral cancer.

Further, I think that your doctor has overstated the issue of the virus "leaving your body". You abnormal PAP smear needs management by a gynecologist and you probably will be able to put this all behind you following management.

Your doctor can request testing to have the virus present typed. These tests are widely available and if your doctor does not know how to accomplish this you may wish to discuss that matter with another gynecologist.

Please don't panic- celebrate that this problem has been discovered and that you can address it. EWH
 
googlen kääntäjä
Tervetuloa, Vieras. Vaikka haluankin teidän Papa ollut osoittanut HSIL / CIN 3, ota hyvä, että se on tehnyt työnsä ja antanut sinulle tietoja, joiden avulla voit työskennellä oman gynekologin estää asia, että haluat olla syöpää. Että sinulla oli HPV, joka aiheuttaa syövän esiasteita on kohdunkaula ei tarkoita, että sinulla välttämättä ole tai ne ovat mielekkäitä riski anaali-tai suusyövän.

Lisäksi uskon, että lääkäri on yliarvioinut kysymys virus "jättäen kehon". Voit poikkeava Papa tarvitsee hallintaa gynekologi ja luultavasti voi laittaa tämä kaikki taaksesi seuraavat hallinta.

Lääkäri voi pyytää testaus on virusta kirjoitettu. Nämä testit ovat yleisesti saatavilla ja jos lääkäri ei tiedä miten tämä sinun kannattaa keskustella tästä asiasta toiseen gynekologi.

Älä paniikki-juhlia, että tämä ongelma on havaittu ja että voit käsitellä sitä. EWH
 
Alkuperäinen kirjoittaja googlen kääntäjä;25155281:
Tervetuloa, Vieras. Vaikka haluankin teidän Papa ollut osoittanut HSIL / CIN 3, ota hyvä, että se on tehnyt työnsä ja antanut sinulle tietoja, joiden avulla voit työskennellä oman gynekologin estää asia, että haluat olla syöpää. Että sinulla oli HPV, joka aiheuttaa syövän esiasteita on kohdunkaula ei tarkoita, että sinulla välttämättä ole tai ne ovat mielekkäitä riski anaali-tai suusyövän.

Lisäksi uskon, että lääkäri on yliarvioinut kysymys virus "jättäen kehon". Voit poikkeava Papa tarvitsee hallintaa gynekologi ja luultavasti voi laittaa tämä kaikki taaksesi seuraavat hallinta.

Lääkäri voi pyytää testaus on virusta kirjoitettu. Nämä testit ovat yleisesti saatavilla ja jos lääkäri ei tiedä miten tämä sinun kannattaa keskustella tästä asiasta toiseen gynekologi.

Älä paniikki-juhlia, että tämä ongelma on havaittu ja että voit käsitellä sitä. EWH
:LOL: olisit nyt edes yrittänyt ja kääntänyt itse..kuka käyttää ja luottaa edes googlekääntäjää?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
"Jooo"
Tiedätkö rakas Milanna, mikä paljastaa sinut täydeksi feikiksi? Se, että useimmiten kirjoitat suomea aivan päin peetä josta ei meinaa saada selvää, mutta välillä kirjoitat ihan puhtaasti, tässäkin aloituksessa tuli yhtäkkiä ihan selvää tekstiä.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja googlen kääntäjä;25155348:
Jos omaa päätä tartee käyttää suomentaisin lopun: älä panikoi - iloitse että ongelma on löydetty ja voit paikallistaa sen.
joo, todella iloinen olo, niin iloinen, että tuntu ahdistuksen takia rinta menee halki välillä:confused:
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Jooo";25155350]Tiedätkö rakas Milanna, mikä paljastaa sinut täydeksi feikiksi? Se, että useimmiten kirjoitat suomea aivan päin peetä josta ei meinaa saada selvää, mutta välillä kirjoitat ihan puhtaasti, tässäkin aloituksessa tuli yhtäkkiä ihan selvää tekstiä.[/QUOTE]
en voi mitään, että välillä osaan ja välillä en, pitää mua feikkina vaan, niin on parempi
 
"tiina"
[QUOTE="Jooo";25155350]Tiedätkö rakas Milanna, mikä paljastaa sinut täydeksi feikiksi? Se, että useimmiten kirjoitat suomea aivan päin peetä josta ei meinaa saada selvää, mutta välillä kirjoitat ihan puhtaasti, tässäkin aloituksessa tuli yhtäkkiä ihan selvää tekstiä.[/QUOTE]

itse just mietin, että tällä kertaa kirjoitti täysin virheetöntä suomea...jännä juttu.
 
[QUOTE="tiina";25155372]itse just mietin, että tällä kertaa kirjoitti täysin virheetöntä suomea...jännä juttu.[/QUOTE]

Mutta onhan kai milanna ollut jo Suomessa sen verran kauan, että kielen pitäisikin kehittyä koko ajan. Ja tällaisessa aiheessa, jota on nyt useissa aloituksissa vatvottu, niin ehkä osaa jo kirjoittaa oikein kun on moneen kertaan samaa jauhanut... :)

En ota kantaa onko feikki vai ei, mutta pohdimpa vain että kuka jaksaisi vuositolkulla roikkua palstalla ja esiintyä feikkinä...
 
ok
mutta mitä se sanoi poistumisesta, kun mä sille kirjoitin että mulle yks lääkäri sanoi ettei virus poistu, vaikka muut lääkärit sano että poistu
Se viittaa siihen sun kysymykseen, en tiedä mitä oot kertonut, enkä oikeasti jaksa lukeakaan sun kirjettä.

Mutta siis, lääkärisi on liioitellut juttua, että virus lähtee kropastasi. Ja että se papa-asia pitää hoitaa gynekologilla ja jos hoidat sen, luultavasti asia voidaan lopulta unohtaa.

Luulen että tän merkitys aukeaa luultavasti kun katsot sitä omaa kirjettäsi.
 
Venakko Milanna
Se viittaa siihen sun kysymykseen, en tiedä mitä oot kertonut, enkä oikeasti jaksa lukeakaan sun kirjettä.

Mutta siis, lääkärisi on liioitellut juttua, että virus lähtee kropastasi. Ja että se papa-asia pitää hoitaa gynekologilla ja jos hoidat sen, luultavasti asia voidaan lopulta unohtaa.

Luulen että tän merkitys aukeaa luultavasti kun katsot sitä omaa kirjettäsi.
Varma tarkoitat, että liiotellut ettei lähtee kropasta?
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kyssä;25155434:
mut miten sä olet voinut kysyä jotain, kun et ymmärrä vastausta...
Osaan mä helpo englanttia kirjoittaa

tässä tekstissä monta sana jotka en ymmärrä, vaikka koko tekstin tarkoitus ehkä ymmärsin oikein tai ehkä en, siks apua tarvitsen
 

Yhteistyössä