Hei oikeesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen

Vieras
Eikö teillä ole muuta elämää, kuin lapset?
Tällä palstalla ei osata puhua mistään muusta kuin jonninjoutavasta.
Luetteko te koskaan esim, lehtiä? sivistättekö itseänne? katsotteko uutisia?
Ei millään pahalla, mutta on elämässä muutakin kuin kitinä ja natina. Sekä lasten, että mamien.

sorry

Hei ihan oikeesti mitäs sä sitten teet tällä palstalla? Mene toki sivistämään itseäsi niiden kirjojen ja taideteosten pariin. Se on nääs vapaa ehtoista roikkua täällä. tuolla yläkulmassa on tollainen punainen rasti painappa siitä ja katso mitä tapahtuu. ja hups palstaa ei enää ole.

Lapset on elämäni tärkein asia. Olisi jotakin muutakin jos haluisin, ja joskus haluankin, mutta ei vielä kun noi on niin pieniä.

Ja luenhan mä lehtiä, kaksplussaa ja meidän perhettä ja me naisia! Uutisia luen netistä. :whistle:

:D :D

On, paljonkin.
Tämä palsta on mulle ainakin mainio kanava jauhaa noista rakkaista ipatsuista, niin ei tarvitse sitten lapsettomien kavereiden päivää "piristää" jatkuvasti kakkatykki-jutuilla. ;)

Tietenkin on muutakin ja myös minä luen lehtiä yms. Tää palsta nyt vaan tuppaa olemaan se paikka mihin yleensä ajaudun juttelemaan nimenomaan lapsista. Kummallinen yhteensattuma varmaankin kun kyseessä kuitenkin on tosiaan kaksplus-palsta eikä mikä tahansa palsta.. Mun mielestä tää on jo valmiiksi ohjattu just äideille lapsista puhumiseen.. Ei tietenkään niin, et muusta ei sitte sais ollenkaa puhua. :D

Niin mutta miksi te sitten ette puhu täällä ihan oikeista asioista. Lapset ovat tärkeitä, mutta jos elämässä olisi muutakin niin ehkä sitä jaksaisi paremmin. Te kulutatte täällä aikaanne kaikenlaisten pinojen parissa ja jakelette lastenne kuvia.
Mitäs jos eläisitte ihan oikeata elämää ja kävisitte vaikka kylässä niiden lasten kanssa ja hankkisitte ihan ihkaoikeita ystäviä??!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 07:53 eka kirjoitti:
Niin mutta miksi te sitten ette puhu täällä ihan oikeista asioista. Lapset ovat tärkeitä, mutta jos elämässä olisi muutakin niin ehkä sitä jaksaisi paremmin. Te kulutatte täällä aikaanne kaikenlaisten pinojen parissa ja jakelette lastenne kuvia.
Mitäs jos eläisitte ihan oikeata elämää ja kävisitte vaikka kylässä niiden lasten kanssa ja hankkisitte ihan ihkaoikeita ystäviä??!!!

Keneltähän se puuttuu se "ihka oikea elämä" :whistle:

\

heti kun kerrot mistä niitä ystäviä saa uudelta paikkakunnalta??ja ihan turha perhekerhoja ja hiekkalaatikoiden reunoja ehdottaa, kun on niin kuppikuntasta sakkia :kieh:

Hih, hei hattivatti. Toi nyt meni pikkasen yli toi sun kommenttisi . Noh, ei haittaa. kaikki muut äitiliinit tuntuivat hyvinki ymmärtävän pointin tän keskustelun aloituksesta. Ette te niin hölmöä porukkaa ookkaan. Oon hyvinkin yllättynyt.

\

luetko paljon tätä palstaa? kun minä olen täältä ainakin lukenut raiskauksiin, kuumimpiin uutisiin, politiikkaan ja kirjallisuuteen liittyviä aloituksia. aika lailla laidasta laitaan täällä on juttua, eikä suinkaan kaikki liity lapsiin ja kakkavaippoihin.

Ja hei ap jos sua niin häiritsee nämä keskustelut täällä ni mikset ite mee niitten ihkaoikeitten kavereittes kanssa elämään ihka oikeeta elämääs? Mä kyllä ehdin hyvin yhden päivän aikana hengaamaan täällä hetken ja myös hoitamaan oikeeta elämääni. Enkä näe, että siinä nyt mitään niin kovin pahaa on, että välillä heittäytyy tänne virtuaalimaailmaan huvittelemaan tai kitisemään. Voi sitä kai silti olla perillä asioista, vaikka täällä kirjottelisikin niistä lapsistaan..vai voiko? hmm... ;)

en viiti kyläillä kun on lasten päiväuni aika.. tai näin ennen kahdeksaa ei oikein kehtaa mennä kylään. kivempi kyläillä kun on isäntäväkikin hereillä. en kyllä juurikaan lue lehtiä, kirjoja mieluumin. olen varmaan todella typerä ja elämätön. mutta miksi sinä täällä kulutat aikaasi? ei kai vaan sulta puutu jotain?? minä en itse viihdy sellaisilla palstoilla joissa ei ole minua kiinostavia juttuja laisinkaan, esim. suomi24 saa olla minulta rauhassa. mutta kai ne elämän omaavat viisaat, sivistyneet ihmiset notkuvat päivät niillä palstoilla joita inhoavat, joiden lukeminen tuottaa tuskaa siitä miten toisten elämä on -ei elämäistä elämää..

no hei, relaa vähän.

tänne palstalle mä ainakin tuun just puhumaan VAAN lapsista. en viitti kaikkee ryöpyttää mun OIKEIDEN ystävieni niskaan joilla ei suurimmalla osalla ole lapsia joten tää on hyvä paikka. ja jos tarkkaan mietit niin tää on KAKSPLUS lehden sivut, ei imagen :)

Nöppöselle; oon ihan muutaman kerran käynyt. Joka kerta kun aloittaa keskustelun jostain tärkeästä asiasta niin kukaan ei vastaa. Siksi mietin, että kiinnostaako täällä mikään ketään. Muuta kuin siis ne pinot ja vauvakuvat.
ei ole tarkoitus tunkeilla siis teidän alueelle, eikä loukata vaan herättää keskustelua. Ajattelin vaan, että onko täällä halua keskustella muistakin asioista, vai olisiko jokin muu palsta parempi muidenkin aiheiden jakamiselle.

Tällä hetkellä kun minulla on kaksi pientä lasta 1v5kk ikäerolla niin ne ovat kyllä minun koko elämä! Luen kyllä kehtiä, (kirjoja en ehdi, mutta tähän mennässä niitä on kyllä luettu ihan tarpeeksi) telkkaria katson ja uutisia , dokumentteja jne. Käyn näyttelyissä ja ulkomaillakin, joten enköhän ole itseäni sivistänyt ihan tarpeeksi. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 08:00 eka kirjoitti:
Nöppöselle; oon ihan muutaman kerran käynyt. Joka kerta kun aloittaa keskustelun jostain tärkeästä asiasta niin kukaan ei vastaa. Siksi mietin, että kiinnostaako täällä mikään ketään. Muuta kuin siis ne pinot ja vauvakuvat.
ei ole tarkoitus tunkeilla siis teidän alueelle, eikä loukata vaan herättää keskustelua. Ajattelin vaan, että onko täällä halua keskustella muistakin asioista, vai olisiko jokin muu palsta parempi muidenkin aiheiden jakamiselle.

et ole minua ainakaan loukannut. minä vaan olen törmännyt täällä vaikka minkälaiseen aloitukseen. ja hyvin usein ne mielestäni koskevat ajankohtaisia asioita. täällä on keskusteltu edellä mainitsemieni asioiden lisäksi maailman ylikansoittumisesta, ilmansaasteista, ravinnosta, ylipainosta, tupakoinnista ja kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.

Voi hyvänen aika!!!
En mä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Siis kun mä vaan KYSYIN. yritin herättää keskustelua tästä.. Ei teidän tarvitse tulla silmille sieltä. En käsittääkseni ole sanonut olevani mikään akateeminen tai sivistynyt. KYSYIN vaan, että VOIKO täällä jutskata muistakin asioista.Että kiinnostaako ketään...Hokaatteko? Ja juttelen mielelläni myös lapsista... Voi herttinen :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 08:05 Eka kirjoitti:
Voi hyvänen aika!!!
En mä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Siis kun mä vaan KYSYIN. yritin herättää keskustelua tästä.. Ei teidän tarvitse tulla silmille sieltä. En käsittääkseni ole sanonut olevani mikään akateeminen tai sivistynyt. KYSYIN vaan, että VOIKO täällä jutskata muistakin asioista.Että kiinnostaako ketään...Hokaatteko? Ja juttelen mielelläni myös lapsista... Voi herttinen :kieh:

mutta kysyitkö hieman alentavaan tyyliin? :o milaisia vastauksia odotat jos tökkäät neulan suurimman osan ihmisistä rakkaimpaan asiaan, lapsiin?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 08:05 Eka kirjoitti:
Voi hyvänen aika!!!

no älähän nyt =) kyllähän täällä muustakin jutskataan kuin vain lapsista, olisit ollut silloin vaalien alla täällä :whistle:

minä tossa ehkä aiemmin vähän "ärhäkkään" vastasin, mut on niin arka asia tämä kavereiden puute :ashamed:

Yhteistyössä