Kysymys aloevera forever itsenäisille myyjille joita varmaan tälläkin palstalla on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vastauksia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suun kautta nautittuna alkoholikin aiheuttaa maksavaurioita, silti sitä juodaan. Kaikki lääkkeet väärin annostettuna aiheuttaa maksavaurioita. Tupakka aiheuttaa syöpää ja monet polttaa silti. Aloevera on vihannes niinkuin sipuli tai tomaatti...
Mahtaakohan tomattimehu tai ketsuppi aihettaa maksavaurioita, sitä ei ole varmaan vielä tutkittu.

Jos se on tämä tuote, mikä netistä löytyi, sen tuoteselosteessa on montakin ainesosaa, minkä vuoksi en kokeilisi ensimmäistäkään kertaa enkä ottaisi edes lääkärin määräyksestä:

"Aloe Vera Gel (96%) (Aloe Barbadensis Mill.),
stabilointiaine (sorbitoli),
happamuudensäätöaine (sitruunahappo),
hapettumisenestoaine (askorbiinihappo),
säilöntäaine (natriumbentsoaatti),
sakeuttamisaine (ksantaanikumi),
hapettumisenestoaine (tokoferoliuute).

Valmistettu USA:ssa."
Onpa onnistuttu saamaan kaikki samaan pakettiin: yksikin niistä riittäisi. Aleveraa en ole kokeillut sellaisenaan.
TOKOFEROLIUUTE ON YLEENSÄ SOIJAÖLJYÄ.

Ikävä kuulla, että tällaisiakin kokemuksia on foreverista :( Olen itse jälleenmyyjä ja minä sekä tuntemani kollegat hoidetaan työ kyllä ihan eri tavalla. Koskaan en ole lähtenyt tyrkyttämään työtä kenellekään, sillä eihän se hyödytä ketään. Alalinjaa on toki hienoa saada, sillä siitä se oma palkkakin pääosin muodostuu. Mutta ketään en koskaan lähtisi pakottamaan, minulle se on ihan itsestään selvää. Tämä työ on niin hieno mahdollisuus ja paljon hauskempaa kuin mikään normaali työ, että mieluummin etsin sellasiet ihmiset joilla on aidosti halua ja kiinnostusta tehdä tätä.
Ja ei, emme saa bonuksia, kun ihmisiä tulee koulutukseen. Niihin saatetaan joskus houkutella ihmisiä, jotta he saavat vähän parempaa kuvaa yrityksestä ja työstä, kuin vain yksittäiseltä ihmiseltä. Sitä paitsi koulutuksissa on aina hauskaa!

Eikä työ aina helppoa ole, kun ei ole ketään pomoa komentamassa tekemään töitä, vaan siitä pitää huolehtia itse. Mutta mahdottoman palkitsevaa tämä on! Olin ollut pari kuukautta mukana, kun minut jo palkittiin koulutuksessa ruusuin ja aplodein tasonoususta! En ole kyllä missään muualla törmännyt tällaiseen. Ja ensi kesänä tiedossa reissu Ruotsiin kesäbileisiin, ja firma kustantaa tietenkin. Pidempään mukana olleet kollegat olivat hetki sitten Dubaissa lomamatkalla, ilmaiseksi. Näitä kaukomatkoja odotellessa!

Ei kannatta mieltänsä pahoittaa tästä yrityksestä, joka on niin monelle tuonut ihan uudenlaisen elämän. Jos yritys tai tuotteet eivät kiinnosta, niin ehkä kannattaa vain jättää se rauhaan ja keskittyä siihen mistä itse tykkää. Rauhaa ja rakkautta kaikille!

Ystäväni äiti oli terveysintoilija. Joi vuosia näitä juomia. Kaikki oli hyvin ja tuotteet maailman parhaita, kunnes todettiin suolistosyöpä. Ei ole enää väliä miten se vatsa siellä mullan alla toimii :(

Eniten olen huolissani siitä, että näitä juotetaan pienille lapsille ja myyjät sanoo sen olevan turvallista.

Yhteistyössä