Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No mites silloin jos toinen osapuoli on käynyt kouluja ja toinen ei? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Voi miten suloinen tuo vauva vaa'alla :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No mites silloin jos toinen osapuoli on käynyt kouluja ja toinen ei? =)
Peli on vain puoliksi menetetty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No mites silloin jos toinen osapuoli on käynyt kouluja ja toinen ei? =)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eikä ne elintavat muutu,jos sen koulutuksen hankkii,sama minä se olen sittenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Miten muuten määritellään vähän koulutettu?Olenko mä sellainen kun löytyy "vain" perustutkinto? *pohtii*
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Miten muuten määritellään vähän koulutettu?Olenko mä sellainen kun löytyy "vain" perustutkinto? *pohtii*
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eikä ne elintavat muutu,jos sen koulutuksen hankkii,sama minä se olen sittenkin.
Sanoo hän, jolla ei ole koulutusta, eikä siten voi tietää, miten asianlaita oikeasti on. (Sanoo hän, joka uskoo siihen, että ajatusmaailman avartaminen ja sivistyksen hankkiminen lisää ihmisen tiedostavuuden astetta ja siten vaikuttaa elämäntapoihin ym.)
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Hei haloo.
Eihän munkaan amk-tutkintoni ole mitään verrattuna sinun koulutukseesi (joko olet valmistunut?) mutta sen tiedän että harvemmin ihmisen elintavat ja periaatteet muuttuvat koulutuksen myötä. Ajatusmaailmaa voi avartaa ja tietoa hankkia muualtakin kuin koulunpenkiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eikä ne elintavat muutu,jos sen koulutuksen hankkii,sama minä se olen sittenkin.
Sanoo hän, jolla ei ole koulutusta, eikä siten voi tietää, miten asianlaita oikeasti on. (Sanoo hän, joka uskoo siihen, että ajatusmaailman avartaminen ja sivistyksen hankkiminen lisää ihmisen tiedostavuuden astetta ja siten vaikuttaa elämäntapoihin ym.)
Hei haloo.
Eihän munkaan amk-tutkintoni ole mitään verrattuna sinun koulutukseesi (joko olet valmistunut?) mutta sen tiedän että harvemmin ihmisen elintavat ja periaatteet muuttuvat koulutuksen myötä. Ajatusmaailmaa voi avartaa ja tietoa hankkia muualtakin kuin koulunpenkiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Miten muuten määritellään vähän koulutettu?Olenko mä sellainen kun löytyy "vain" perustutkinto? *pohtii*
Tuosta tutkimuksesta en tiedä, mutta yleensä tunnutaan "vähäksi koulutukseksi" laskettavan toisen asteen tutkinto - (amk?- ja) korkeakoulututkinnon hankkineet / opiskelevat ovat sitten niitä korkeasti koulutettuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Hei haloo.