lihavia naisia syrjitään työmarkkinoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kannanottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En morkkaa ylipainoisia mutta itsekin reilusta ylipainost kärsineenä ymmärrän kyllä miksi. itsellä ainakin oli koko ajan jotain vaivaa ja ei kunto kestä ihan niin hyvin kun monilla (ei silti kaikilla) hoikemmilla ihmisillä... Valitettavasti itsekin ottaisin mieluiten hoikkia ihmisiä töihin kun lihavia... :( Tähän yhteiskunnanan ajattelu väkisinkin työntää...

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
No ei muakaan kyllä ole koskaan syrjitty :) Toi syrjintäkin varmaan kyllä riippuu alasta mut mun nykyiselle työpaikalle mulla ei olis 100 kiloisena ollut asiaa koska en olisi työtä jaksanut tehdä.

tohon se monesti liittyy...tai joskus.
Ukon kanssa juteltiin kun sen kaveri on erittäin iso kokoinen ja sillä on ollut ongelmia työnsaannissa(sai toki hyvän paikan kun aikansa etsi).
Mutta törmäsi juuri siihen ongelmaan että monet ajattelee ettei ylipainoinen jaksa tehdä työtä, tai ylipainoinen on hidas tai sairastelee paljon.

Mutta ei se ylipaino tarkoita automaattisesti noita(yhtälailla kevyempikin voi olla).

Alkuperäinen kirjoittaja Hfr:
Myös parisuhdemarkkinoilla syrjitään läskejä naisia.
Mut tohon on pakko sanoa et mieshän siinä menettää jos ei voi isoa naista ottaa. Se upea kroppa ei aina takaa aivoja ja hyvää parisuhdetta!
Ei se ylipainokaan takaa aivoja ja hyvää parisuhdetta:)

No ei muakaan kyllä ole koskaan syrjitty :) Toi syrjintäkin varmaan kyllä riippuu alasta mut mun nykyiselle työpaikalle mulla ei olis 100 kiloisena ollut asiaa koska en olisi työtä jaksanut tehdä.

Mikä työ muka on että ei JAKSA isompi ihminen hoitaa?

no asiakaspalvelussa on ainakin pakko ottaa vähän huomioon ulkonäköä... en tarkoita tällä että kaikki lihavat olis rumia mutta itsekkin varmasti ottaisin hoikan ennemmin töihin kuín lihavan...

Yhteistyössä