K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hfr:Myös parisuhdemarkkinoilla syrjitään läskejä naisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:No ei muakaan kyllä ole koskaan syrjittyToi syrjintäkin varmaan kyllä riippuu alasta mut mun nykyiselle työpaikalle mulla ei olis 100 kiloisena ollut asiaa koska en olisi työtä jaksanut tehdä.
Ei se ylipainokaan takaa aivoja ja hyvää parisuhdettaAlkuperäinen kirjoittaja Champion:Mut tohon on pakko sanoa et mieshän siinä menettää jos ei voi isoa naista ottaa. Se upea kroppa ei aina takaa aivoja ja hyvää parisuhdetta!Alkuperäinen kirjoittaja Hfr:Myös parisuhdemarkkinoilla syrjitään läskejä naisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:No ei muakaan kyllä ole koskaan syrjittyToi syrjintäkin varmaan kyllä riippuu alasta mut mun nykyiselle työpaikalle mulla ei olis 100 kiloisena ollut asiaa koska en olisi työtä jaksanut tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hfr:Myös parisuhdemarkkinoilla syrjitään läskejä naisia.