A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko täysin, 100%, rehellinen itsellesi sen mukaan mitä syöt ja kuinka paljon? Entä ravintoterapeutille? Kirjaatko syömisiäsi ylös kun laihdutat? (Laihdutatko?
Olen 100% rehellinen, ja ennen ravintoterapeutille kirjasin 2 viikkoa ihan rehellisesti kaiken mitä söin. Miksi valehdella, sehän tekee vain hallaa itselle.
No söitkö (tietoisesti tai "vahingossa") sitten vähemmän silloin kun kirjasit? Kysyn koska tuon ylemmän kuvauksenkin perusteella minun on vaikea uskoa että söisit vain noin vähän. Ellei se pari palaa leipää ole sitten esim. 4x2 palaa rasvaisella juustolla jne, makaronilaatikko punaiseen maitoon tehtyä aivan valtava annos (mitä minulla ainakin tulisi tehtyä eli otettua valtava annos jos söisin ajallisesti noin harvoin), jäätelö puoli paketillista kerralla jne.
Tai sitten kannattaisi tosiaan mennä lääkärille, ettei ole syöpä tms.
No noissa kysyttiin tyypillistä päivää ja toi on mun tyypillinen määrä mitä syön . Joinakin päivinä tuplasti enemmän, mutta suurimman osan päivistä kuukaudessa syön nöin. Ja ei, en syönyt silloin vähempää kun kirjasin ruokapäiväkirjaa, ihan kaikki suklaat ym kirjaisn jotka söin. Joinakin päivän söin ja syön enemmän ja toísina vähemmän.