?
...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Syötkö silloinkin kun ei ole nälkä? Mussutatko koko päivän sipsejä ja karkkeja? Milloin rakkautesi ruokaan syntyi? Santsaatko montakin kertaa ruokaa?
En syö silloin kun ei ole nälkä, tietty se ettäs yön iltasin karkkia on eriasia. En mussuta joka päivä sipsejä enkä karkkeja. Sipsejä ostan ehkä kerran kuussa ja karkkia pussin viikossa. En mä rakasta ruokaa, mä en vietä päivääni syömällä kokoajan. Ja en santsaa, syön sen annoksen mikä lautasella on ja sillä pärjää hyvin.
Syötkö leivoksia, pullaa, keksejä, viinereitä, munkkeja jne.? Syötkö kermaperunoita kermakastikkeessa karjalanpaistilla, joka lilluu rasvasessa ja suolasessa kastikkeessa? käytätkö paljon alkoholia, tupakoitko? Teetkö itse ruuat vai ostatko eineksiä? Kuinka usein käyt pikaruokaloissa, kuten hesburger, mäkki, pitseriat? Käytkö töissä? Syötkö lihapiirakoita? Ranskalaisia, makkaroita? Lasagnea? Vai "salaatteja" jotka sisältävät viittä rasvaista juustoa, kebablihaa, pekonisiivuja, 5 eri rasvaista majoneesia ja juot punaista maitoa ja käytät vain leivän päällä oikeaa voita, rasvasia makkaroita ja juustoja?
Rasvaa on turha syyttää jos samaan aikaan syö isot kasat hiilihydraatteja.
juu mutta hyi hyi :< ei tekisi edes mieli syödä rasvasia ruokia pelkästään. Mielummin syön hiilaripitoisia ruokia. Hiilihydraatteja kun on vähä vaikeampaa vältellä. Niitä on perunassa, leivässä, hedelmissä jne. jotka on ihan terveellisiä hiilihydraatteja, mutta sitten on niitä "pahoja hiilareita" kuten sipsit, pullat jne. joita ei tarvisi syödä ollenkaan