Ihana palsta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Luulin tämän palstan vetovoiman olevan vain hurjaa huhua, mutta kun itsekkin äidin tittelin sain niin johan alkoi palsta kiinnostamaan! :) Täällä on kaikilla, minullakin, niin ihanan sarkastinen tyyli vastata kysymyksiin ja viesteihin! Ihan parasta viihdettä lasten päiväunien aikaan :D

Ihanaa joulua kaikille ja jatketaan samaan tyyliin joulun jälkeenkin! :) Monet naurut olen täältä saanut! Kiitos siitä!! :):)

täällä saa välillä nauraa niin, että meinaa tuolilta tippua! ja sitten kun minulla on hiukan hullu huumori, niin täällä on muitakin :D

No niin saa :D Mulla kans itellä on niin kiero ja musta huumori väliin että kaikki ei sitä aina ymmärrä mutta täällä sitä omaa huumoriaan saa viljellä aivan yllin kyllin ja huomata että muillakin väliin menee yli :D JA kun kaiken muun hyvän lisäksi omistaa vielä pikkusen vittumaiseen vivahtavaa luonnetta niin ajjettä ku on mukavaa :D

:laugh: Tervetuloa tänne Täydellisten Kotiäitien palstalle. Meno ja meininki on kyllä huippua täällä. Juttujen ja tunteiden taso menee laidasta laitaan. Mikä onkin tämän palstan suola.

Hyvää joulua sinnekkin.

[QUOTE="vieras";25285949]Sarkasmin ja tyhmyyden välinen raja on vaan valitettavan häilyvä.[/QUOTE]

Ja siksipä täällä mennäänki pilke silmäkulmassa eikä aivan kaikkia asioita niin todesta otetakkaan :)

Yhteistyössä