Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:tytär 13 ja enhän minä ole mikään haluamaan hänen elämäänsä. mikä vaan hänen elämäntilanteensa on, minä tuen ja koetan auttaa. ei se elämä mene aina suunnitelmien mukaan, joten turhaa tälläsiä on edes pohtia. sitä paitsi, ton ikäinen todellankin elää omaa elämäänsä, jota minä en voi mitenkään kontrolloida.
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Alkuperäinen kirjoittaja no:tytär 13 ja enhän minä ole mikään haluamaan hänen elämäänsä. mikä vaan hänen elämäntilanteensa on, minä tuen ja koetan auttaa. ei se elämä mene aina suunnitelmien mukaan, joten turhaa tälläsiä on edes pohtia. sitä paitsi, ton ikäinen todellankin elää omaa elämäänsä, jota minä en voi mitenkään kontrolloida.
Paitsi että lapselle kyllä voi antaa eväitä elämään. Mä en ainakaan aio kehoittaa mun poikaa hankkimaan lapsia parikymppisenä ja sitten vasta miettimään elatustaan. Enkä kyllä ole ajatellut rohkaista sitä ottamaan naista joka ei osaa töitä tehdä.
*avaa sateenvarjon*
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Tottakai toivoisin että tyttö opiskelisi itselleen ammatin ja alkaisi hankkimaan lapset vasta sitten..mutta jokainen tyylillään..
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Alkuperäinen kirjoittaja no:tytär 13 ja enhän minä ole mikään haluamaan hänen elämäänsä. mikä vaan hänen elämäntilanteensa on, minä tuen ja koetan auttaa. ei se elämä mene aina suunnitelmien mukaan, joten turhaa tälläsiä on edes pohtia. sitä paitsi, ton ikäinen todellankin elää omaa elämäänsä, jota minä en voi mitenkään kontrolloida.
Paitsi että lapselle kyllä voi antaa eväitä elämään. Mä en ainakaan aio kehoittaa mun poikaa hankkimaan lapsia parikymppisenä ja sitten vasta miettimään elatustaan. Enkä kyllä ole ajatellut rohkaista sitä ottamaan naista joka ei osaa töitä tehdä.
*avaa sateenvarjon*
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Alkuperäinen kirjoittaja no:tytär 13 ja enhän minä ole mikään haluamaan hänen elämäänsä. mikä vaan hänen elämäntilanteensa on, minä tuen ja koetan auttaa. ei se elämä mene aina suunnitelmien mukaan, joten turhaa tälläsiä on edes pohtia. sitä paitsi, ton ikäinen todellankin elää omaa elämäänsä, jota minä en voi mitenkään kontrolloida.
*avaa sateenvarjon*
Kuulostat todella ihanalta tulevalta anopilta
:x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rakenneultra:Ihan sama mitä toivotte. Enemmän tyttöjenne koulutusintoon vaikuttaa se, mikä paperi teillä on takataskussa.
*avaa sateenvarjon*
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Alkuperäinen kirjoittaja no:tytär 13 ja enhän minä ole mikään haluamaan hänen elämäänsä. mikä vaan hänen elämäntilanteensa on, minä tuen ja koetan auttaa. ei se elämä mene aina suunnitelmien mukaan, joten turhaa tälläsiä on edes pohtia. sitä paitsi, ton ikäinen todellankin elää omaa elämäänsä, jota minä en voi mitenkään kontrolloida.
*avaa sateenvarjon*
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Alkuperäinen kirjoittaja no:tytär 13 ja enhän minä ole mikään haluamaan hänen elämäänsä. mikä vaan hänen elämäntilanteensa on, minä tuen ja koetan auttaa. ei se elämä mene aina suunnitelmien mukaan, joten turhaa tälläsiä on edes pohtia. sitä paitsi, ton ikäinen todellankin elää omaa elämäänsä, jota minä en voi mitenkään kontrolloida.
*avaa sateenvarjon*
tottakai se on suotavaa, että lapset miettivät ensin koulutuksen ja sen miten elättävät mahdolliset lapsensa. Minusta se on suorastaan velvollisuus. olisin varmasti ihana äiti jos ajattelisin, että toivottavasti tekevät äkkiä lapsia ja jättävät ne minun elätettäväksi. Sittenkö olisin reilu äiti ja anoppi. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja rakenneultra:Ihan sama mitä toivotte. Enemmän tyttöjenne koulutusintoon vaikuttaa se, mikä paperi teillä on takataskussa.
Tämäkin on muuten totta! Vanhempien koulutus vaikuttaa myös lasten koulutusintoon ja ennen kuin joku taas alkaa huutamaan että duunarien lapsista voi tulla lääkäreitä, niin TOTTAKAI VOI!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Alkuperäinen kirjoittaja no:tytär 13 ja enhän minä ole mikään haluamaan hänen elämäänsä. mikä vaan hänen elämäntilanteensa on, minä tuen ja koetan auttaa. ei se elämä mene aina suunnitelmien mukaan, joten turhaa tälläsiä on edes pohtia. sitä paitsi, ton ikäinen todellankin elää omaa elämäänsä, jota minä en voi mitenkään kontrolloida.
*avaa sateenvarjon*
Joo, niin kuulostanMä en näe siinä mitään pahaa että mä haluan pojalle fiksun itsenäisen puolison sitten joskus tulevaisuudessa. Tai voihan elämä mennä niin että vaikkapa sun tyttös elättää mun poikaa... Millainen anoppi se sitten sieltä löytyisi?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Alkuperäinen kirjoittaja no:tytär 13 ja enhän minä ole mikään haluamaan hänen elämäänsä. mikä vaan hänen elämäntilanteensa on, minä tuen ja koetan auttaa. ei se elämä mene aina suunnitelmien mukaan, joten turhaa tälläsiä on edes pohtia. sitä paitsi, ton ikäinen todellankin elää omaa elämäänsä, jota minä en voi mitenkään kontrolloida.
*avaa sateenvarjon*
Joo, niin kuulostanMä en näe siinä mitään pahaa että mä haluan pojalle fiksun itsenäisen puolison sitten joskus tulevaisuudessa. Tai voihan elämä mennä niin että vaikkapa sun tyttös elättää mun poikaa... Millainen anoppi se sitten sieltä löytyisi?
![]()
Enköhän olisi tälläinen "kaikki käy" -tyyppi.Sais varmasti hyvän anopin, en rupee kellekkään rumasti sanomaan ja ahdistelemaan. Saisivat rauhassa elellä ilman anopin kuuluisaa tarkkailevaa silmää..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja rakenneultra:Ihan sama mitä toivotte. Enemmän tyttöjenne koulutusintoon vaikuttaa se, mikä paperi teillä on takataskussa.
Tämäkin on muuten totta! Vanhempien koulutus vaikuttaa myös lasten koulutusintoon ja ennen kuin joku taas alkaa huutamaan että duunarien lapsista voi tulla lääkäreitä, niin TOTTAKAI VOI!!!!
vaikuttaako se lapsen intoon opiskella, vai onko se edellytys, et kun vanhemmatkin on korkeasti koulutettuja, pitää lastenkin olla?
pettyykö hyvän ammatin omaavat vanhemmat jos lapsi haluaakin olla tavallinen duunari?
tarkoitan siis sitä, et onko se jo pienestä pitäen "taottu" niiden lasten päähän, et on "pakko" kouluttautua pitkän kaavan mukaan, muuten ei pärjää elämässään?
en tarkoita tuota minään pahana asiana, mietin vaan et onko se niin, et odotetaan sen lapsen aina pyrkivän sinne yliopistoon ja lapsi menee sinne kun kuuluu niin tehdä..
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja rakenneultra:Ihan sama mitä toivotte. Enemmän tyttöjenne koulutusintoon vaikuttaa se, mikä paperi teillä on takataskussa.
vaikuttaako se lapsen intoon opiskella, vai onko se edellytys, et kun vanhemmatkin on korkeasti koulutettuja, pitää lastenkin olla?
pettyykö hyvän ammatin omaavat vanhemmat jos lapsi haluaakin olla tavallinen duunari?
tarkoitan siis sitä, et onko se jo pienestä pitäen "taottu" niiden lasten päähän, et on "pakko" kouluttautua pitkän kaavan mukaan, muuten ei pärjää elämässään?
en tarkoita tuota minään pahana asiana, mietin vaan et onko se niin, et odotetaan sen lapsen aina pyrkivän sinne yliopistoon ja lapsi menee sinne kun kuuluu niin tehdä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja rakenneultra:Ihan sama mitä toivotte. Enemmän tyttöjenne koulutusintoon vaikuttaa se, mikä paperi teillä on takataskussa.
Joissakin tapauksissa (etenkin pitkälti akateemisissa ja varakkaissa suvuissa) näin on. Mutta yleensä sinne yliopistoon sitten päädytään keskinkertaisilla/heikoilla papereilla ja rämmitään, jos rämmitään läpi. Silti se työpaikka yleensä löytyy suhteilla eikä työ välttämättä vaadi mitään. Ongelma todella on perheenjäsenten väleissä ei välttämättä siinä, että lapsi ei ole "saanut käydä" amista. Ja toisaalta noita perheenjäsenten välisiä ongelmia on duunareilla ja työttömilläkin. Joten loppupelissä kuitenkin se lukioon/yliopistoon pakotettu nuori saattaa voittaa verrattuna siihen "tee mitä haluat kyllä tuen sinua vaikka rahaa ei ole ja oma menneisyys on äärettömän raskas ja yhteiskunta on paska" -tyylillä kasvatettuun nuoreen. On turha mennä sanomaan että pelkästään koulutukseen pakotettu ihminen kärsisi enemmän kuin se, jota ei ole edes kannustettu hakeutumaan työttömyyttä ja kotiäitiyttä pidemmälle parikymppisenä.
*avaa sateenvarjon*