Jaahas, mulle iski taas epätoivon ja alakulon olo: sis. vuodatusta yksinäisyydestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nyt harmaana"

Vieras
Olen koko elämäni ajan kärsinyt enemmän tai vähemmän seuran puutteesta, olen tosi riippuvainen siitä tunteesta, että joku edes kaipaa minua.

Nyt on mennyt monta päivää, etten ole päässyt kenenkään juttusille ja tiukkaa tekee. Kukaan ei ole ottanut yhteyttä minuun ja kysellyt vointiani (voisinhan itsekin soitella johonkin suuntaan, mutta en viitsi tunkeilla).
Tilanne nyt on sellainen tällä hetkellä, että tuttavapiirissä kaikilla on omat projektinsa meneillään ja tunnen itseni niin ulkopuoliseksi, kun en nyt oikein kenenkään elämään mahdu mukaan. : /

Lisäksi nämä pakkasetkin rajoittavat toimintaa. Ei kukaan viitsi lähteä edes lenkille tuonne ulos nyt, kun elohopea on laskenut -20 pakkasasteen alle. :(

Piristyn varmasti sitten, kun kevät koitaa ja lumet alkavat sulaa, mutta tällä hetkellä olo on tosi toivottoman yksinäisen tuntuinen. :snotty:

Siis mullahan on perhe, ilman niitä(puoliso + lapset) olisinkin varmaan seonnut jo aikapäiviä sitten. Mutta kun lapsillakin tuntuu olevan omat juttunsa ja meillä on miehenkin kanssa jotenkin etäiset välit. : /

Mä muutin pari vuotta sitten toiselle paikkakunnalle, ja vaikka olenkin ihan kivasti saanut uusia tuttavuuksia ja jopa ystäviä työn kautta, on olo välillä aika orpo. Vanhat ystävät asuvat kuka missäkin ja kaikilla tuntuu olevan vähän eri kuviot kuin ennen, nämä uudet ystävätkin omaavat entuudestaan omat meininkinsä, joihin ei aina kehtaisi mukaan tuppautua.

Yleisesti ottaen en kaipaa suurta määrää ihmisiä ympärilleni, olen ihan tyytyväinen muutamaan läheisempään ystävään, mutta välillä tulee sellainen olo, ettei oikein ole ketään jolle vuodattaisi asioitaan ja etenkin kaipaan, että mulle vuodatettaisiin (tunnistin itseni juurikin tuosta lauseestasi, että on riippuvainen tunteesta, että joku kaipaa). :)

Lenkkiseuran puutteen sain itsekin kokea juuri eilen, kun sovittu lenkki peruuntui pakkasen takia (itse kävin kyllä koiran kanssa puoltoista tuntia kävelemässä kun ei tuota hurttaa sisätiloissakaan voi jatkuvasti pitää, ja täällä oli vain 15 astetta eilen).

Yhteistyössä