[QUOTE="jaahas";26652772]Miksi yökerhoissa/pubeissa käyvistä romaneista 90% tarkoittaa ongelmia ravintolalle?
Onko jotain yleistä syytä, miksi juuri tämä porukka? Esim muut kansallisuudet, kulttuurit yms sekoittuvat varsin hyvin huolimatta pukeutumisesta tai ihonväristä.
Naiset yleensä pahempia kuin miehet. Tahallaan hakevat riidan että voivat hämmentää välissä.
Mikä hitto on tää puukkojuttu? Ylikompensaatiota jostain?
Myönnän rehellisesti että olen rasisti. Joka kerran kun näen romanin ravintolassa, tiedän sen tarkoittavan ongelmia tavalla tai toisella. Aika säälittävää, ottaen huomion että olen kasvanut romaniperheen naapurissa ja todellakin tiedän ettei kaikki ole sellaisia.[/QUOTE]
Ei siinä mitään, että sinä näin sanot, koska tottahan minä sen itsekin tiedän. Kyllä tuon saman varmaan suurin osa muistakin allekirjoittaisi, minkä totuudelle voi? Mitä enemmän mustalaisia paikalla, niin sitä varmemmin tulee riita aikaiseksi. Tämä ollaan miehen kanssa yhdessä todettu, ja koska minä sen kummemmin kuin mieskään, ei olla riidanhaluisia persoonia vaan halutaan mieluummin olla ja elää rauhassa ilman turhia vääntöjä, me ei hakeuduta paikkoihin, joihin todennäköisesti tulee paljon kaaleita. (No, nykyisellään voin puhua vain miehen menemisistä, itse kun olen niin kiinni täällä kotona.
) Ja minä kun nyt puhun riidoista, niin tarkoitan sekä kaaleitten keskinäisiä kahinoita sekä sitten niitä riitoja, joissa toinen osapuoli on kaajeita.
En osaa sanoa, mistä tuo johtuu. Humalatilasta? Hankalista luonteista, jotka ei sovi yhteen? Riidanhaluisuudesta? Halusta näyttää jotain jollekin? Omalle seurueelle, kenties, tai sitten muille sivustaseuraajille? En tosissaan tiedä. Itse en tykkää riidellä, varsinkaan turhista asioista, ja siksi mun on niin kovin vaikea ymmärtää tätä.