Haluan tappaa itseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt olen siinä pisteessä, että mitään ei ole enää jäljellä minkä takia yrittää. Vuosia jatkunut kiusaaminen työpaikalla, alistaminen parisuhteessa ja vakava masennus ovat ajaneet minut nurkkaan, josta en pääse pois. En enää edes halua päästä. Haluan vain, että tää loppuu. Että kaikki loppuu. Elämä on ollut sarja epäonnistumisia. Enkä kestä niitä enää yhtään enempää! Siksi näin :'(

Sulla on sentään töitä. Hae sairaslomaa ekaksi, näet, kaipaatko takaisin. Saillaikaa lötytävät jonkun toisen, ketä voivat kiusata.
Tässä vanha ketju, missä moni yritti auttaa - eikä kai auttanut ainakaan, mutta miksei?
Eri tilanne tietysti, mutta...!

Nyt olen siinä pisteessä, että mitään ei ole enää jäljellä minkä takia yrittää. Vuosia jatkunut kiusaaminen työpaikalla, alistaminen parisuhteessa ja vakava masennus ovat ajaneet minut nurkkaan, josta en pääse pois. En enää edes halua päästä. Haluan vain, että tää loppuu. Että kaikki loppuu. Elämä on ollut sarja epäonnistumisia. Enkä kestä niitä enää yhtään enempää! Siksi näin :'(
Heitä ukko menemään. Pääset ainakin yhdestä ahdistavasta tekijästä. Mulkeron takia ei kannata itseään tappaa.

Täällä joka päivä itsemurha aloituksia. Vähän huolestuttaa, miksi ihmiset nykyään masentuvat kaikista. Vaikka perus asiat ovat kunnossa. :/
Hei, kuule, mitäs sitten jos työpaikalla joku kiusaa? Itse en välitä paskakaan jos joku kiusaa, aivan mulle sama tai kiusaan vaikka takaisin jos haluan vähän huumoria elämään. Täydellistä parisuhdettakin ei ole, kaikilla on omia ongelmia, siis ihan kaikilla, ei täydellistä elämä ees ole, ongelmia kun on aina, siksi me oppimme jotain, miten kannattaa elää eteenpäin. Sinulla taitaa vaan olla masennus, ehkä pieni breikki työstä tekis hyvä tai lomat? Jos ihminen jatkuvasti ajattelee että kaikki on päin jotain, hän masentuu automaatisesti, yrittää etsiä positiivisia asioita ja tee elämästä sen mitä sinusta tuntu paremmalta. Ei se itsemurha mikään ratkaisu ole ja on itsekästä...

Ei kannata tappaa itseään. Vaikeudet tekevät ihmisestä vahvemman. Ei ole olemassa vahvaa ihmistä, jolla olisi helppo menneisyys. On tosi sairasta, että aikuiset ihmiset kiusaa, joten asetu heidän yläpuolelle ja jos parisuhde ottaa enemmän kuin antaa, kannattaa siitä hakeutua eroon. Tulee vielä parempia päiviä ja kannattaa hakea ammattia-apua, jos siltä tuntuu. :) Siunausta!

Hei sulle!Älä nyt missään nimessä tappamaan ittees ala. Pääsetkö töissä työterveyteen juttelemaan?Pystytkö soittamaan auttavaan linjaan?Et ole yksin ja apua löytyy kyllä! Onko sulla ketään ystävää tai tuttua jolle soittaa?Elämä potkii mutta ei luovuteta eihän!!Sulle saadaan vielä korjattua nuo kaikki,työt vaihtoon ja elämä kuntoon.Oot tärkeä ja sulla on merkitystä tässä maailmassa vielä joten et nyt luovuta!Suomalaisella sisulla aina eteenpäin eiköstä niin? Älä jää yksin ongelmiesi kanssa vaan hae apua,kyllä sitä löytyy!

Työterveyslääkäriltä saat varmasti sairaslomaa: aikaa, joka auttaa sinua ajattelemaan rauhallisemmin ja etsimään lisää apua paikkakunnlatasi. On olemassa paikallisia mielenterveyspoliklinikoilta, jossa sinut otetaan vastaan ja ohjataan oikeaan suuntaan.
Suomessa on kokemusasiantuntijoita eri paikkakunnilla, jotka ovat käyneet läpi saman helvetin ja selvinneet. Heistä saat tukea ja auttavan kainalon.

Olen jo psyk polin asiakas masennuksen takia. Halusin selvittää asiat työpaikalla, mutta kaikki vaan hyssyttelee. Kun ongelmasta ei puhuta, sitä ei ole. Tuskin kiusaajaani tai puolisoa mun itsemurha hetkauttaa, en tee sitä siks että katuisivat käytöstään, vaan siksi, että tää oma järjetön paha olo loppuu. Psyk. hoidosta ei ole apua, ei lääkityksestä liion.