[QUOTE="vieras";28154025]Todella ristiriitaisesti kirjoitat.
Mies ei ole tehnyt mitään jotta luottamuspulaan olis aihetta, mutta onkin kuitenkin tehnyt jotain mikä ei ole luottamusta parantanut?
Sä sekoitat pakkaa tahalteen, mutta et sitten kuitenkaan olekaan tahallaan hankala?
Miehestä ei juuri tueksi ollut kun olit masentunut ja sinä sait häntä taputella, mutta nyt kun miehellä vaikeaa, haluat tukea koska hänkin oli sinun tukenasi?
Ja se mitä ihmettelen ihan kaikista eniten:
Olette parhaat ystävät ja todella läheiset, puhutte kaikesta, mutta et voi tästä asiasta kysyä, että miten löytyy tuollaista sivuhistoriasta?!? Te ette todellakaan silloin voi olla kovin läheisiä, ettekä todellakaan puhu kaikesta.
Mun mielestä tuo tappamisgooglettelu pitäisi ottaa mahdollisimman pian puheeksi.[/QUOTE]
Mulla oli luottamusongelma ennen miestä. Mieheen luotin ja sitten tuli muutama pieni juttu ja kaikki palasi eli en syytä miestä siitä muttei ole helpottanut.
En ole helpottanut meidän tilannetta, vaikka olisin voinut tehdä monta asiaa toisin, mutta kuka nyt vihaisena tajuaa sellaista? Mies on samoin sanonut ja tehnyt asioita mitä katuu nyt. Kummatkin ollaan sotkettu tätä soppaa ihan huolella.
Olin masentunut pitkään. ja mies tiesi minun masennustaustastani, silti jaksoi vuoden taistella mun kanssa ennen kuin tajusi hakea apua minulle ja meille. Eli ei ole auttanut masennustani mutta on nyt ollut tukenani ja käsittää vihdoin mitä koin.
Ollaan parhaita kavereita ja puhutaan kaikesta, mutta et säkään mee mielellään sanomaan ystävällesi/miehellesi että löysin jotain yksityistä. En halua aiheuttaa miehelle pahaa mieltä, jos hän on vain purkanut ajatuksiaan ja tuntojaan. Haluan ensin selvittää asian omassa mielessäni ja ehkä jossain vaiheessa ottaa tämän puheeksi. Tai siten mies puhuu siellä tukiryhmässä ja hakee sieltä itselleen apua. Mä en olen urkkinut hänen yksityisyyttään, oon mäkin googlettanut vaikka mitä hölmöä, enkä haluaisi että mies niistä kyselee.
Olen miehen tukena, mutten ala pakottamaan häntä puhumaan tästä. Tiedän nyt mitä hän on ajatellut ja pystyn olemaan eri tavalla tukena hänelle ja muuttamaan omaa käytöstäni.
Sekavaa joo, vaikea kirjoittaa omia ajatuksia.