P
parempi harmaana
Vieras
Joo sori tosi paljon että tulin tänne purkamaan ajatuksia. En tullut hakemaan apua meidän luottamusongelmiin tai muihin ongelmiin, olisin halunnut vain keskustella joidenkin kanssa mitä pitäisi ajatella tai tehdä. En voi näistä kellekään tutuille puhua enkä halua tänään miehen kanssa tästä kinata. Haluan kasata ajatuksen ja tehdä päätöksen.
Haukkukaa vaan ja arvostelkaa, hain täältä VERTAISTUKEA. Hitto soikoon, muuten sekoaa pää jos mä yksin tätä mietin.
Olisko se teidän niin helppo vain lähteä, jos tommoista saatte tietää? Heti vain pakata kamat ja jättää kaiken.. Mä en pelkää mun miestä, mä pelkään tätä tilannetta. En halua että perhe on rikki ja mies on rikki ja minä olen rikki..
Haukkukaa vaan ja arvostelkaa, hain täältä VERTAISTUKEA. Hitto soikoon, muuten sekoaa pää jos mä yksin tätä mietin.
Olisko se teidän niin helppo vain lähteä, jos tommoista saatte tietää? Heti vain pakata kamat ja jättää kaiken.. Mä en pelkää mun miestä, mä pelkään tätä tilannetta. En halua että perhe on rikki ja mies on rikki ja minä olen rikki..