Mies haluaa tappaa minut (?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parempi harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo sori tosi paljon että tulin tänne purkamaan ajatuksia. En tullut hakemaan apua meidän luottamusongelmiin tai muihin ongelmiin, olisin halunnut vain keskustella joidenkin kanssa mitä pitäisi ajatella tai tehdä. En voi näistä kellekään tutuille puhua enkä halua tänään miehen kanssa tästä kinata. Haluan kasata ajatuksen ja tehdä päätöksen.

Haukkukaa vaan ja arvostelkaa, hain täältä VERTAISTUKEA. Hitto soikoon, muuten sekoaa pää jos mä yksin tätä mietin.

Olisko se teidän niin helppo vain lähteä, jos tommoista saatte tietää? Heti vain pakata kamat ja jättää kaiken.. Mä en pelkää mun miestä, mä pelkään tätä tilannetta. En halua että perhe on rikki ja mies on rikki ja minä olen rikki..

[QUOTE="hellu";28152746]eli mies on sulle jostain helvetin vihainen!!! se pitää kaivaa esiin että miksi!
oletko sinä se joka puhuu=mies kokee että mikään ei riitä ja mies se joka vaikenee=sä koet että mies ei välitä... ja kierreon valmis?[/QUOTE]

Ei kyllä me kumpikin puhutaan. Mies on itse myöntänyt olevansa vähän surullinen ja väsynyt. Se oli mulle helvetin vihainen koska meillä oli riita, mutta mä olin hälle myös, siinä ei ollut syntipukkia vaan me turhauduttiin toisiimme eikä jaksettu enää selvittää asiaa vaan painuttiin eri huoneisiin.

Joo sori tosi paljon että tulin tänne purkamaan ajatuksia. En tullut hakemaan apua meidän luottamusongelmiin tai muihin ongelmiin, olisin halunnut vain keskustella joidenkin kanssa mitä pitäisi ajatella tai tehdä. En voi näistä kellekään tutuille puhua enkä halua tänään miehen kanssa tästä kinata. Haluan kasata ajatuksen ja tehdä päätöksen.

Haukkukaa vaan ja arvostelkaa, hain täältä VERTAISTUKEA. Hitto soikoon, muuten sekoaa pää jos mä yksin tätä mietin.

Olisko se teidän niin helppo vain lähteä, jos tommoista saatte tietää? Heti vain pakata kamat ja jättää kaiken.. Mä en pelkää mun miestä, mä pelkään tätä tilannetta. En halua että perhe on rikki ja mies on rikki ja minä olen rikki..

No tuskin täältä kauheesti muita löytyy joiden miehet haluaa tappaa ne. (ex miehiä ehkä sit löytyykin).

Kyllä, mä olisin valmis lähtemään samantien pesäeroon jos näkisin miehen ruudulta mitään tuohon viittaavaa. Selvitettäisiin asiat muttei saman katon alla.

Joskus ulkopuolinen näkee siitä kirjoitetusta tekstistä sen ongelman vaikka kirjoittaja itse ei sitä näe, kun on liian lähellä. Tarkoitus ei ollut haastaa riitaa, joten anteeksi jos sen niin koit. Osoitin vain ne kohdat, joihin itse turhautuisin, jos toinen käyttäytyy noin niinkuin sinä kerrot käyttäytyväsi.

Siihen, pitääkö sinun pelätä miestäsi on hankala sanoa mitään, kun ei miestäsi tunne.

Puhaltakaa peli poikki ja hakekaan ulkopuolista apua. Riidelläkin voi monella tavalla.

Meillä ei tällä hetkellä ole mitään riitaa. Kaikki aina selvitetään ja nyt on kaikki kotona hyvin, sen takia en osaisi nyt lähteä ja jättää. Jos oltaisiin ilmiriidoissa ja löytäisin tuollaista, pakkaisin miehen kamat samointein. Huuooooooh. On vaan niin turhautunut olo kun sydän sanoo toista ja järki toista ja ja ja.. omg mikä soppa.

[QUOTE="mhm";28152857]No tuskin täältä kauheesti muita löytyy joiden miehet haluaa tappaa ne. (ex miehiä ehkä sit löytyykin).

Kyllä, mä olisin valmis lähtemään samantien pesäeroon jos näkisin miehen ruudulta mitään tuohon viittaavaa. Selvitettäisiin asiat muttei saman katon alla.[/QUOTE]

No ehkä enemmänkin vain ajatteluseuraa sitten. En mä voi mun äidille tästä puhua enkä halua kavereita rasittaa tälläisellä. Eikä ne ymmärrä, ei niillä ole lapsia eikä ne ole naimisissa.. Se on vain niin vaikea astua tälläisen ihmisen kenkiin, helppo sanoa "lähde"..

hän tuntee voimakkaasti, on siis jostain todella vihainen, ehkä jokin asia mikä on jo kauan toistunut ja hiertänyt miestä?

ite en pelkäis miestäni yhtään jos hänen kanssaan tulis vastaava tilanne.. epäilisin lähinnä että onko hänen mielenterveys pettämässä.

onko mahdollista että miehellä olisi harhoja? kun usein ihminen ei ite tajua asiaa.
joka tapauksessa mä ottaisin tyynesti asian puheeksi, ja miehen olis paras kanssa puhua.

mutta googlaa kirkon perheasianneuvottelu keskus: löydät sieltä pariterapeutin yhteystiedot... kanantta mennä sinne purkaa tilannetta,enkä ny tarkoita tuota miehen googlettamsita vaan ylipäätänsä

[QUOTE="hellu";28152956]hän tuntee voimakkaasti, on siis jostain todella vihainen, ehkä jokin asia mikä on jo kauan toistunut ja hiertänyt miestä?

ite en pelkäis miestäni yhtään jos hänen kanssaan tulis vastaava tilanne.. epäilisin lähinnä että onko hänen mielenterveys pettämässä.

onko mahdollista että miehellä olisi harhoja? kun usein ihminen ei ite tajua asiaa.
joka tapauksessa mä ottaisin tyynesti asian puheeksi, ja miehen olis paras kanssa puhua.[/QUOTE]

Ei harhoja, veikkaan vain uupumus ja suuri turhautuminen, eikä osaa käsitellä vihaa tällä hetkellä..

AINIIN! Siellä muuten oli googlauksia "parisuhdeterapia", ehkä voisin "oma-aloitteisesti" viedä meidät sellaiseen, eikä mun tarttis kertoa että olen urkkinut hänen tietokoneen tietoja..

No ehkä enemmänkin vain ajatteluseuraa sitten. En mä voi mun äidille tästä puhua enkä halua kavereita rasittaa tälläisellä. Eikä ne ymmärrä, ei niillä ole lapsia eikä ne ole naimisissa.. Se on vain niin vaikea astua tälläisen ihmisen kenkiin, helppo sanoa "lähde"..

Kyllä sä voit ja sun todellakin kannattaa. Ne ihmiset tuntee teidät ja saat kunnon perspektiiviä asiaan, uskon että hekin sanovat samaa.

Miten saat yöllä nukuttua kun mietit tuota? Sä vielä saat itsesikin sekaisin.

[QUOTE="hellu";28152961]mutta googlaa kirkon perheasianneuvottelu keskus: löydät sieltä pariterapeutin yhteystiedot... kanantta mennä sinne purkaa tilannetta,enkä ny tarkoita tuota miehen googlettamsita vaan ylipäätänsä[/QUOTE]

Joo, kai se on pakko :) Mies onneksi avoimin mielin lähtee tuollaisiin ja puhuu kyllä tunteistaan, jos kysytään.

[QUOTE="mhm";28152970]Kyllä sä voit ja sun todellakin kannattaa. Ne ihmiset tuntee teidät ja saat kunnon perspektiiviä asiaan, uskon että hekin sanovat samaa.

Miten saat yöllä nukuttua kun mietit tuota? Sä vielä saat itsesikin sekaisin.[/QUOTE]

Mä tunnen mun ystävät myös ja sieltä saa oikeasti vain niitä "nyt pakkaat ne kamat ja lähdet", vaikka tietävät meillä olevan hyvä suhde..

En mä tiedä. Kai mä voisin tän yön nukkua sohvalla ja ehkä lähteä käymään äidillä huomenna. Sen takia purin tänne näitä asioita etten mieti niitä yksinäni täällä kotona ja.. :/ Yritän pysyä rauhallisena ja järkevänä..

Meillä ei tällä hetkellä ole mitään riitaa. Kaikki aina selvitetään ja nyt on kaikki kotona hyvin, sen takia en osaisi nyt lähteä ja jättää. Jos oltaisiin ilmiriidoissa ja löytäisin tuollaista, pakkaisin miehen kamat samointein. Huuooooooh. On vaan niin turhautunut olo kun sydän sanoo toista ja järki toista ja ja ja.. omg mikä soppa.

Ei tällä hetkellä, mutta jossain vaiheessa kumminkin. Riidellä voi rakentavastikin, ilman että toinen haluaa tappaa toisen riidan päätteeksi. On hyvä, että osaatte puhua, mutta ehkä ulkopuolinen apu voisin auttaa teitä kehittymään yksilöinä. Niin riitelyn kuin luottamuksenkin suhteen. Ei kaiken tarvitse olla ihan päin persettä ennekuin apua haetaan, selvästihän te kumpikin olette kuitenkin väsyneitä tilanteeseen tuollaisenaan.

[QUOTE="osku";28153247]Miehesi on juurikin potentiaalinen perhesurmaaja. Itse olisin lähtenyt välittömästi turvakotiin ja hakenut lähestymiskieltoa.[/QUOTE]

Ehkä mä keskityn auttamaan toista ja selvittämään meidän ongelmia, kun jätän toisen ja teen siitä surullisemman.. En mä mennyt naimisiin sen ihmisen kanssa vain että jos meille tulee jotain suuria asioita niin lähden karkuun. Vielä mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut, vielä voi hakea apua ja keskustella. Lopettaa riitely ja yrittää rakastaa taas.

Mä ymmärrän ap:ta.

Mies selvästi pelästyi tunteitaan ja haluaa asioihin muutosta. (Eikä suunnittele murhaa, voi jeesus nyt taas!) Jos nyt sallinnette yleistyksen, niin aika hrva mies on edes mikään tunne-elämän nyanssien ilmaisun mestari. Kuulostaa masentuneelta.

Mä ymmärrän ap:ta.

Mies selvästi pelästyi tunteitaan ja haluaa asioihin muutosta. (Eikä suunnittele murhaa, voi jeesus nyt taas!) Jos nyt sallinnette yleistyksen, niin aika hrva mies on edes mikään tunne-elämän nyanssien ilmaisun mestari. Kuulostaa masentuneelta.

Joo, oon tullut siihen tulokseen että ehkä parempi että on googlettanut noita tuntojaan kun että alkanut räyhäämään ja purkamaan paskaa oloa mulle...

Puhuttiin äsken miehen kanssa ja sanoin että jos ei ole onnellinen mun kanssa tai mä en osaa tehdä häntä onnelliseksi, lähtee. Edes vähäksi aikaa pois ja menee miettimään mitä haluaa. Sanoo että ei ole väsynyt perhe-elämään tai meidän yhteiseen elämään. On onnellinen, vaikka on vaikeaa ollut ja haluaa selvittää kaiken yhdessä. Sai töissä juuri hyviä uutisia ja ehkä tää tästä. Pitää vähän seurailla ja ottaa iisisistä. Aloittaa 20. päivä sellaisen tukiryhmän isille, joten ehkä saa siellä jotain vertaistukea :) En aio kysellä tuosta tappamisjutusta mitään..

Joo, oon tullut siihen tulokseen että ehkä parempi että on googlettanut noita tuntojaan kun että alkanut räyhäämään ja purkamaan paskaa oloa mulle...

Puhuttiin äsken miehen kanssa ja sanoin että jos ei ole onnellinen mun kanssa tai mä en osaa tehdä häntä onnelliseksi, lähtee. Edes vähäksi aikaa pois ja menee miettimään mitä haluaa. Sanoo että ei ole väsynyt perhe-elämään tai meidän yhteiseen elämään. On onnellinen, vaikka on vaikeaa ollut ja haluaa selvittää kaiken yhdessä. Sai töissä juuri hyviä uutisia ja ehkä tää tästä. Pitää vähän seurailla ja ottaa iisisistä. Aloittaa 20. päivä sellaisen tukiryhmän isille, joten ehkä saa siellä jotain vertaistukea :) En aio kysellä tuosta tappamisjutusta mitään..

Joo, paina vaan villaisella. Eihän mitään peruuttamatonta VIELÄ ole tapahtunut. Huoh.. Sen ei tarvitse tapahtua kuin kerran eikä sulla ole enää mahdollisuutta sen jälkeen valita uudelleen, saatika tehdä mitään muutakaan.

[QUOTE="osku";28153247]Miehesi on juurikin potentiaalinen perhesurmaaja. Itse olisin lähtenyt välittömästi turvakotiin ja hakenut lähestymiskieltoa.[/QUOTE]

Näinkö ne sitten tapahtuu, kun kukaan ei osannut aavistaa mitään? Ap vakuuttelee itselleen ja meille, että mies ei halua pahaa (googlaa tappamisjuttuja), mies puhuu (puhuu puhuu, mutta puhuuko siitä mikä OIKEASTI hiertää) ja haluaa jäädä miehen luo, vaikka meillä monilla muilla soi hälytyskellot ja lujaa. Ei aio tai halua puhua asiasta miehelle, ystäville, läheisille, ammattilaisille... kun jotain käy, kukaan ei tosiaan osannut aavistaa.

Hyvä jos näin ei ole, mutta miettimään pistää.

[QUOTE="mhm";28153653]Joo, paina vaan villaisella. Eihän mitään peruuttamatonta VIELÄ ole tapahtunut. Huoh.. Sen ei tarvitse tapahtua kuin kerran eikä sulla ole enää mahdollisuutta sen jälkeen valita uudelleen, saatika tehdä mitään muutakaan.[/QUOTE]

En mä ole mitään painanut villaisella. Sanoin vain ettei mitään PERUUTTAMATONTA ole tapahtunut. Mies on nyt tukiryhmässä, saa apua murheisiin siellä, tiedän tarkkailla sitä ja hakea apua.

Näinkö ne sitten tapahtuu, kun kukaan ei osannut aavistaa mitään? Ap vakuuttelee itselleen ja meille, että mies ei halua pahaa (googlaa tappamisjuttuja), mies puhuu (puhuu puhuu, mutta puhuuko siitä mikä OIKEASTI hiertää) ja haluaa jäädä miehen luo, vaikka meillä monilla muilla soi hälytyskellot ja lujaa. Ei aio tai halua puhua asiasta miehelle, ystäville, läheisille, ammattilaisille... kun jotain käy, kukaan ei tosiaan osannut aavistaa.

Hyvä jos näin ei ole, mutta miettimään pistää.

Totta kai se on halunnut pahaa, muttei tehnyt mitään. Se on hakeutunut sinne tukiryhmään ja mä tiedän nyt auttaa häntä. Totta kai mä jään mun miehen luo koska sillon kun mulla meni huonosti, hän auttoi. Samoin mä autan mun isää vaikka on alkoholisti. Tänne mä tulin purkamaan joten kyllä mulla hälytyskellot soi. En vain jätä toista sen murheisiin, yhdessä ollaan ja yhdessä haetaan apua. Ammattaiselle mies on menossa ja on googlettanut myös parisuhdeterapiasta, pitää ottaa siis se puheeksi, Mulla ei ole ketään tosi läheistä jolle voisin tämän purkaa.

[QUOTE="mhm";28153698]Jos kertoisi tukiryhmässä rehellisesti myös tappoajatuksistaan, se olisi hyvä. Silloin voisikin saada aidosti apua, muutoin en siihen usko.[/QUOTE]

Kyllä mä uskon että kertoo tuntojaan. Se on tarkoitettu juuri sellaisille joilla on ollut vaikeuksia esim. vaimon masennuksen kanssa ja oman jaksamisen ylläpitämisen. Kyllä mä aion miehen kanssa tästä puhua ja tukea, mutta en tänään, en nyt. Varataan yhdessä aika terapiaan. Otan siellä puheeksi.

[QUOTE="mhm";28153698]Jos kertoisi tukiryhmässä rehellisesti myös tappoajatuksistaan, se olisi hyvä. Silloin voisikin saada aidosti apua, muutoin en siihen usko.[/QUOTE]

paskattaa?:)....en sinua morkkaa

Yhteistyössä