Halpa eläinlääkäri Jyväskylässä ?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimra

Vieras
Tarvitsisin nopeasti tietoa, että missä olis suht edullinen eläinlääkäri täällä Jyväskylässä - En pääse yksin viemään kissaa lääkäriin, joten soitin miehen kotiin työstä, kun kissa pissaa verta! :'( Olisin kiitollinen nopeista vastauksista!!!

Mä kans katselin tuota diagnoosia... - Samalle diagnoosille olen tässä kallistunut.. käy usein, eikä tule mitään, hiukan verta :'( ja kamala "pinnistys" :o

Mä kans yritän googlettaa..

Tarviiko noihin ottaa rahaa mukaan ? Kun mulla on tavis automaatti kortti niin sillä ei voi maksaa ? Vai saako laskun ? Paljon tuollainen käynti maksaa, suunnilleen ?

Kamalaa, kun ei vielä pääse lääkäriin ja tietää, että toinen on kipeä :'(

soita nyt vaan sinne eläinlääkäriin ja sä voit hakee rahaa sillaikaa kun kissaa hoidetaan. tai sit saat laskun, jossain vielä saa. tärkeintä on että katti pääsee hoitoon - ja pian. aivan selvät virtskivioireet!
Onko muuten uroskissa? jos on niin se on todella kipee!!

No joo, olis "vähä" myöhässä, mut toivottavasti apu löytyy.

Laskua eivät taida maksaa, näin muistelin, mut kysy ja käy sit nostaa rahaa(vaik lähimpään ottomaattiin taitaa olla pieni matka)

Sain ajan eläinlääkäri asemalla Otso, muut ei ota vastaan neljän jälkeen ja mies pääsee vasta silloin. Kissa on ihan pirteä :) ja jaksaa touhuta eikä tuota vertakaan ole tullut kuin lusikallinen, mutta en tiedä sit onko hyvä vain paha, mutta illalla on aika rakkaalle ja sanoivat siellä, että pitäis siiihen pärjätä :) Joo, kysyin tuota summaakin valmiiksi niin käyn sit tomaatilla ennen sinne menoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Sain ajan eläinlääkäri asemalla Otso, muut ei ota vastaan neljän jälkeen ja mies pääsee vasta silloin. Kissa on ihan pirteä :) ja jaksaa touhuta eikä tuota vertakaan ole tullut kuin lusikallinen, mutta en tiedä sit onko hyvä vain paha, mutta illalla on aika rakkaalle ja sanoivat siellä, että pitäis siiihen pärjätä :) Joo, kysyin tuota summaakin valmiiksi niin käyn sit tomaatilla ennen sinne menoa :D

Otsokin on ihan hyvä paikka.:) Siellä käytettiin koiraa viimeks.

Toivottavasti kissalla on kaikki hyvin ettei mitään älyttömän vakavaa, vaikka onhan tuokin siis vakavaa mutta siis sellaista että lopettaa pitäis.. Hinta oli musta ok - arveli 60-80 ? =)

Yhteistyössä