Kauhea ahdistus: Lastensuojelu, poliisit yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsymatami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pepe";25659009]siis miten sä oot voinu luottaa lapsen tollasen sekopään vahdittavaks edes?[/QUOTE]

Eikös kyseessä ollut lapsen isä? Yleensä isällä on oikeus tavata lapsiaan ja varsinkin eron jälkeen ei enään voi muuta kuin toivoa, että isä ei joisi lapsen kanssa ollessan eikä raivoaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsymatami;25659033:
Mies on myöntänyt poliisille lähteneensä hakemaan minua, mutta väittää kaverinsa olleen lapsen kanssa sen aikaa. Sitäkään ei voi todistaa mitenkään.

Sinulla on myös tätisi varmasti todistamassa, että mies on poistunut kotoa sinua hakemaan, mikäli mies tuon aikoo jossain vaiheessa kuitenkin kiistää. Miehellähän on todistamistaakka siinä, että joku kaverinsa on ollut huolehtimassa lapsesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsymatami;25658558:
Miehen veivät asunnolleen. Sieltähän se taas palasi jossain vaiheessa pahoittelevana.Olen antanut sille kenkää useaan otteeseen, mutta olen miehen avusta riippuvainen.

Millä lailla olet avusta riippuvainen? Lastenhoitoapuko?

Miksi olet antanut kenkää jo usein?

Sanon minäkin että ihmeellistä äidin haukkumista taas täällä. Miehet saa tehdä mitä vain mutta ne on vaan aina pyhimyksiä. Wautsiwau.

Ap sulle nyt sitten jatkoon tsemppiä, juttelet rauhassa niitten sossujen kanssa mutta muista ottaa joku tukihenkilö mukaan, älä koskaan jää yksin heidän kanssaan keskustelemaan tai sopimaan asioista. Eli todistaja ehdottomasti mukaan ja mieluiten vielä äänität tilanteen vastaisuuden varalle jos sattuu merkintöihin jostain syystä pahojakin virheitä, olettamuksia tai vääristeltyä tietoa.

Kyllä sä selviät!

Yhteistyössä