Mistä pahoitamme tänään mielemme?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voidaanko aloittaa vaikka lauluista? Esim. Youtubessa on paljonkin lauluja jotka pitäs mielensäpahoittajien mukaan sensuroida ja poistaa. Ihan aikuisille suunnattuja siis. Mm. sellaisia lauluja tuli ihan heti mieleen, missä lauletaan nee**reistä. Esim Kake Singers -70 luvulla ja Hausmylly sitten, olikohan ysärillä vai jo kasarilla, kun itse Haysmyllyn tahtiin olen bailannut nuorison discoissa. Melko stereotyypistä, joten ei kun poistoon. Ja paaaaaljon muitakin biisejä jossa on tätä mielensäpahoittajien "polttoainetta". :D

Voidaanko aloittaa vaikka lauluista? Esim. Youtubessa on paljonkin lauluja jotka pitäs mielensäpahoittajien mukaan sensuroida ja poistaa. Ihan aikuisille suunnattuja siis. Mm. sellaisia lauluja tuli ihan heti mieleen, missä lauletaan nee**reistä. Esim Kake Singers -70 luvulla ja Hausmylly sitten, olikohan ysärillä vai jo kasarilla, kun itse Haysmyllyn tahtiin olen bailannut nuorison discoissa. Melko stereotyypistä, joten ei kun poistoon. Ja paaaaaljon muitakin biisejä jossa on tätä mielensäpahoittajien "polttoainetta". :D
Mikset jo deletoisi itseäsi? Musiikkimakusi mukaan eöät jo pitkällä armovupsissasi.

Mikset jo deletoisi itseäsi? Musiikkimakusi mukaan eöät jo pitkällä armovupsissasi.
Miksi mun pitäis deletoida itseni? Ei kai se minun syyni ole, jos sinä et osaa lukea? En mä ole sanonut, että ne ovat mun musiikkimakua.

Mut yks pikku juttu. Älä milloinkaan mene kenellekään sanomaan, että sen pitäs "deletoida" itsensä. Se on kiusaamista ja vihapuhetta ja saattaa oikeasti johtaa jonkun ihmisen itsariin. Niin on käynytkin. Otatko silloin sen ihmisen hengen vastuullesi?

Miksi mun pitäis deletoida itseni? Ei kai se minun syyni ole, jos sinä et osaa lukea? En mä ole sanonut, että ne ovat mun musiikkimakua.

Mut yks pikku juttu. Älä milloinkaan mene kenellekään sanomaan, että sen pitäs "deletoida" itsensä. Se on kiusaamista ja vihapuhetta ja saattaa oikeasti johtaa jonkun ihmisen itsariin. Niin on käynytkin. Otatko silloin sen ihmisen hengen vastuullesi?
L👍 Kauhistelin eilen kommentoimaasi viestiä. Samanlaisia viestejä tällä palstalla on ollut usein. Palstalla kirjoittaa surkeaa roskasakkia.

On surullista että nuorelta sukupolvelta puuttuu historia. Tulevaisuutta ei voi elää ilman historian perustuksia.
Ainakin yksi kirjoittaja tällä palstalla jatkuvasti rankuttaa, että olen vanha ja katkera. Mitä nykyajan nuorten päähän on iskostettu?
He elävät virtuaalimaailmassaan roolihahmoineen, ja heidän käyttämä kieli on jotain outoa rummojokeltelua.

Ikävän harvat ottavat oppia perhe-elämäänså perinteisistä lähteistä, vaikkapa kaunareista.
Kaunarit on hyvää viihdettä ja kielitaidon ylläpitoa. Vain kaltaisesi persut katsovat kotimaisia sarjoja kuten Salkkareita.
Uusimmassa jaksossa Amerikan aikaa Deacon kävi Taylor-terapeutin pakeilla. Tytär Steffy salakuunteli oven takana tyrmistyneenä.
Deaconin takia sarjaa katsoo kaikki, jotka jotain ymmärtävät hyvän miehen päälle.
Ala sinäkin seurata miten Deaconille käy seinähullun vaimonsa saatua vihiä romanssista.

Jep keharitkin oppivat englantia kun katselivat Kauniita ja rohkeita. Sanavarasto kyseisessä sarjassa on riittävän suppea.
Olen käsittänyt viesteistäsi, että sinä olet jollain tavalla kehityksessäsi jälkeenjäänyt. Sinulla ei ole mitään pidäkkeitä siitä mitä päästät näppikseltäsi mitä mieleesi juolahtaa.
Kehitysvammaiset ovat mielestäni positiivisia ja aina hyväntuulisia ja hyväntahtoisia ihmisiä. Ehkä sinä olet harvinainen poikkeus säännöstä.

Tiedän koska työskentelin kehitysvammaisten asuntolassa. Kirjoitin kyllä ihan positiivisessa mielessä asiasta. Kun Kauniit ja rohkeat alkoivat tvstä niin mitään häiritseviä tekijöitä ei saanut olla. Ja I love you etc tarttuivat helposti mieleen.
Aivan ihania ihmisiä.

Tiedän koska työskentelin kehitysvammaisten asuntolassa. Kirjoitin kyllä ihan positiivisessa mielessä asiasta. Kun Kauniit ja rohkeat alkoivat tvstä niin mitään häiritseviä tekijöitä ei saanut olla. Ja I love you etc tarttuivat helposti mieleen.
Aivan ihania ihmisiä.
Ehkä olet toinen henkilö. Vaikea kuvitella, että MAGA-Rummo on kelpuutettu vastaaviin tehtäviin. Eihän hänellä ole kenestäkään muista kuin Trumpista ja persuista hyvää sanottavaa. Toisekseen hänellä on vakava päihdeongelma.

Yhteistyössä