Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Mg mä näen viivan, mut oliko tullu testi ajan jälkeen? Tuolla nimittäin saanu roskishaamun ja todella selkeän vaikka ei mitään tarkoittanut. Ja jos ymmärsin et on pc puikkotesti? Toivotaan et sulla olis sitä plussanalkua.
Joo oli Pregcheck puikko ja liuskaversio torstaina selvä nega kuivuttuaankin. Tuo on testiajan jälkeen. Nakkasin suojakorkin kanssa pussiinsa ja roskiin 3min kohdalla. Negalta näytti silloin, mutta oli tuo kontrolliviivakin himmeämpi.

Minkä aikaa noita puikkoja (ja liuskojakin) kannattaa dipata? Jos dippaan liuskaa sen ohjeessa mainitun ajan jäähtyneeseen pissaan, niin ei meinaa jaksaa imeytyä. Vähän laiskasti puikkoonkin imeytyi vaikka 7sek dippasin ja pidin sen ohjeen mukaisen 10sek pystyssä.

Dipailetkos huomenna uudemman kerran?=)
Mulla ei ole testejä, jos ei johonkin piiloon ole kaapissa luiskahtanut. Huomenna voisin käydä kaupasta liuskoja, kun muutenkin käyn. Koitan sitten perjantaina saada kuvaa ennen kuin lähden lomille. Nettivierottautuminen tiedossa. :D Toivottavasti siihen seuraavaan testiin sitten piirtyy jotain kuvattavaa. :kieh:

Kiitos kommenteista! Onneksi joku muukin näkee jotain, etten ihan kuvittele. :D
 
POAS ~ The +/- Tests

mm. clearbluen testi 1min, 3min, 10 min ja 1-2 päivän jälkeen :D. 10 minuutin sisään mitään feikkiviivoja ei tullut, mutta testaajan varsinkin clearbluen molempiin testeihin (myös muihin testeihin) tullut haamuplussat seuraavana päivänä :D En taida enää katsella noita päivää jälkeen. Voi olla, että munkin clearbluet on olleet just tollasia. Luulen aina heti samantien näkeväni niissä jotain, pistän pois, tarkistan uudestaan ja luulen, että se aluksi oli myös yhtä vahva kun vaikkapa 2 päivän jälkeen :D.

Hyvä sivu muuten :)
 
Hups heijjakkaa! :eek:

Eilen tai tänään olis pitäny menkkojen alkaa. Aamupäivällä kuitenkin hetken mielijohteesta tein testin. Kaapissa oli testi ja olin ihan varma, ettei siihen mitääntule vaikka raskaana olisinkin kun oli kuites kp28 tai 29 ja ei ollut aamupissa kysessä vaan ehkä tunnin pari rakossa ollut liru. Minuutin kuluessa siihen alkoi kuitenkin muodostua haamuviiva ja kolmen minuutin jälkeen jo hennon vaaleanpunainen viiva!

Voi ihmeiden ihmettä! Hormooniehkäisy ei ole ollut käytössä 4 vuoteen ja välissä yksi varhainen keskenmeno, mutta jospa tämä pysyisi ja viiva vahvistuisi! <3
 
bigmama Sinun testissä nään haalean haalean haamun. Nyt toivotaan vahvistumista! :)

Miekää en macyn testissä näe mitään? : / Tosin silmät ristissä täällä näitä tihrustan :D
Jospa ovis oliskin ollut viikkoa myöhemmin? :)

ClearBluen digitaalinen on herkkyydeltään 25 mIU/mL. Mulla näytti jo dpo 14 "Raskaana 2-3" eli hyvin nousi hormonit täällä :)

Laittakaa lisää viivasia tiirattavaksi! =)
 
Kokeneet testaajat... Kuinka usein pregchekin testi antaa viivanpaikan? Aina? Olettaisin, että kyseessä nyt vaan viivanpaikka, kun on haalea ja ohut viivanen testiajan lopulla. Tiedän, olen hölmö, kun testasin mutta normaalia lyhyemmät menkat ja parin päin ihme nippailut molemmin puolin alavatsalla kohti nivusia ja ällötys ehtoolla ja yöllä ja nyt aamulla. Vai oliskohan mussa jotain vikaa? Ei normaali tunne menkkojen jälkeen ja kyllä ne nyt aina pidempään kestää kuin 2,5pvä. Ja jos nyt jotain oikeesti ois niin kyllä se nyt luulis jo testissä näkyvän, kun oviksesta on jo niin kauan aikaa... Ehkä nää olot menee pois kohta pian..
 
Viimeksi muokattu:
Sanokaa nyt näettekö tässä mitään, niin voin heittää testin roskiin ja lopettaa sen pyörittämisen käsissä :) Mukamas olin näkevinäni siinä jotain mut
luulen vaan että mielikuvitus tekee kepposia....

 
bigmama Siellä se kurkkii :)

Ninsu Onko sulla mikä dpo menossa? Onko toi Davidin herkkä testi? Erotan ehkä viivanpaikan? Itelläni tuli kyseisellä testillä dpo 9 haalea viivanpaikka, dpo 10 oli selkeämpi (mutta edelleen väritön) ja dpo 11 näkyi sitten vähän punaistakin :) Jatka testailuja! =)
 
Ihunaa bigmama - ONNEA!!!:wave::heart:

Ninsu - ei taida olla mielikuvituksen tepposia;)..miun näytöllä pikasta haamuista näkyy!:heart:


Oma dippaukseni ei eilistä kummoisempi..(tulkittu/kuvattu 40min sisään)

..ohkanen viivanpaikka vain..v a i k k a kumminhin kamerassa suurennettuna viivanen hieman punertaa(ja on samanlevyinen, kuin kontrolliviivanenhin)..höh: /

Pikkukuvasta näkee jotahin ja kun suurentaa..se häviää..

Mutta O-testin tuli yllättävän vahva viiva..mitähän sekin?..tänään dpo7..
 
Viimeksi muokattu:
Hennu86 mä en noista dpo:ta tiedä :confused: mut nyt on kp 23/29-?
Kierto on nyt ollu sekasin, edellinen oli 29pv ja viimenen 38pv.
Juu tuo on Davidin herkkä testi.
On vaan niin outoa että näin aikasin tulis minkäänlaista haamujen haamuakaan. Ja tiedän ettei olis kannattanu näin aikasin edes testata mutta ainoa mikä sai testaamaan oli oksettava olo ja närästys jota mulla ei oo ikinä muuten ku raskaana ollessa.
 
Noniin, Dpo10 ja mun viiva taitaa olla mielikuvitusta :( Märkänä testissä näkyi selvä punainen viiva, mutta kuivuttuaan se hävisi jälleen näkymättömiin. Oireet kyllä puhuisivat raskauden puolesta..

märkänä


Kuivuneena
 
Minä täällä taas kuikuilen ja pyydän viisaampien neuvoa :D ! Tosiaan, tein tänään liuskamalliset prekcheckit ja aamupisusta sain hailakan lähinnä valkoisen viivan, kun taas päiväpisusta selvän haamun.. Kp 28/29 menossa.. Oireilua lähinnä on runsas valkovuoto sekä masun nippailu. Nooh, kysyisinpä vaan jotta joko uskaltaisin tänään tehdä digitestin :D ? Pari päivää sitten sain tosiaan haamun myös, mutta kyseinen haamu oli puolikas :). Kiiitos.
 
Mulla näkyy mur-mur sun testissä punanen viiva..ja Ninsun myös. bigmamasta ei epäilystäkään :)
Tässä oma tän päivän testi,mulla ei enää auton kyytiinkään ole oikein asiaa kun laatta meinaa lentää : / täytysköhän varata lääkäri aikaa..Kp37/28 eipä vuotoa näy!
[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]
 
Hitsi kun en saa kameraan vangittua..livenä näkyy tietenhin paremmin..;)

..miusta nuo testiivan reunat(kuin terävällä kynänkärjellä piirretyt)punertaa pikkasen, oikeailla ehkä selvemmin?..

Näin miulla viime kesänä myöskin plussa alkuun ilmoitti tulostaan..jännittää nyt ihan sikana:eek:..huomenna dpo8 ja olis miehen loman lopettajaiset tiedossa - grillailua ja hieman "aikuisten" juomaa:p..taidan varuilta jättää yhteen siidukkaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Mur-mur Kyl mun koneelle ihan selvä haamu sieltä kurkkii =)

Nyt kaipaan apua ja nopeasti. Eli eilisestä alkaen ovistesti nega, mut raskaustestiin tulee haamu. Eka haamu tuli eilen aamulla ja päivällä raskaustesti oli nega (ajattelin sen reagoivan LH-piikkiin). Tänään aamulla r-testi taas haamuili. Päivällä tuli haaleampi haamu ja nyt kun taas tein niin tuli vahvempi haamu. Mitä tää meinaa???? Ovistesti on nega. Eihän noi raskaustestit voi noin herkästi koko aikaa reagoida ovikseen??? Ja varsinkin jos o-testi on vielä nega. Ja tosiaan virtsa oli noin kolme tuntia rakossa.

Tässä selvennyt:
Eilen aamulla: o-testi nega r-testi haamu
Eilen päivällä: o-testi nega r-testi nega (ainakin testiajalla)
Tänään aamulla: o-testi nega r-testi vahvempi haamu
Tänään päivällä: o-testi nega r-testi haaleampi haamu
Nyt illalla: o-testi nega r-testi vahvempi haamu.
 

Yhteistyössä