Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Aurinkoista päivää!


Testiajan sisään(kuvattu 15min sisään)

(pikku pisara vasemmassa reunassa on vettä;))

..ja tuossa hieman myöhemmin..



..ja Wondfon testi - ei mitään..

..ei viivan viivaa..:ashamed:
(tai t a r k k a a n katsoen vain viivanpakka kosteana)

Tässä testi hieman myöhemmin..


Ovatko nuo Wondfot miten herkkiä..tai tiedän, että ovat 25mIu/ml..mutta mikä dpo olette saaneet eka haamuisen?=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu ja suski90
Kyllä siellä MurMur OneStepin liuskassa viiva näkyy, ihanaa!!!!! Wondfon testi ei ole yhtä herkkä joten älä murehdi vaikkei siihen viivaa vielä tullutkaan!! Minulla on täällä peukut ja varpaat pystyssä sinun puolesta!! Itsellä ei ole vielä ovis lähelläkään (kp6 vasta) mutta kovasti ollaan miehen kanssa lemmiskelty ja nautittu läheisyydestä ihan muuten vain <3
 
Naapurin tyttö
Mut-mur Miekin näen viivat :) ihanaa!

Mulla loppu herkät testit ja nuo ei niin herkät ei anna kuin viivanpaikkaa :( tänään on 26/29 että kun eilen olin näkevinäni herkässä viivaa mutta koska sit näkyisi tuossa ei niin herkässä 20 testissä jos ei sit vaan ole joku hipasu...

Vaikiaa :(

Muut ei vissiin ottamissani kuvissa nähnyt mitään...
 
Tuli mieleen, ku meillä talossa on vaan poikia ja kovasti toivoisin tyttöä letkan jatkoks, ja tuli TV:STÄ joku dokumentti että josai ulkomailla sais valita tulevan vauvan sukupuolen JOS on perheesä väh 2 poikaa, tai 2 tyttöä :D Siis ne tutkii sen alkion kromosomijuttuja tai jotai :) Nauroin että pitäskö lentää sinne että tulis varmaa se tyttö. Mut mitäpä väliä sukupuolella oikeesti :)
 
suski - Ok, kiitti:)

Naapurin tyttö - siun toka kuvassa näen jotahin iiiihan haaleaa.:)
..vaikiaahan tämä on kun pitäis m a l t t a a ja mie olen tosi malttamaton immeisen laps.:D

Nyt ei taaskaan ole mitään tuntemuksia..tissithin tuntuu entisenlaisilta - tuluskukaroilta.:p

Ps. miulle kyllä kävisi kumpi vaan, koskaan ei ole ollut toiveissa vain tyttö - tai poika lapsi.:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
mur murilla näkyy kyllä viivat. Samoin Macyn testissä "lukee" mun mielestä "vauva matkassa". :)

Mä en saanut sun kuvia auki naapurityttö, mutta kannattaa varmasti pari päivää odottaa ennenkuin testaat uudelleen niin tulee ainakin varmempi vastaus. Se raskaushormooni kun lisääntyy parin päivän välein niin ei ehkä vielä näy tuossa ei niin herkässä testissä... Toivotaan kovasti, että haamusta tulee vahva plussa. :)
 
Naapurin tyttö
Heiiiii, tässä on tämän aamuinen testi,
eilen aamulla tein tuolla myös herkän lisäksi ja en näe kuin viivanpaikan reunat,
tässä en nähnyt edes valolla viivanpaikkaa sillai kun edellisessä mutta tässä olen näkevinäni hennon värin?!?

Heittääkö silmät vai onko siinä jottain?

Aijaa.com - 10601845

Kertokaa mielipiteenne :p Olisiko mahdollisuuksia että se olisi tod. plussa :heart:

*muoks* tuo ihana valoilmentymä siinä testin reunoilla on sitten puhelimen salama, pitäs varmaan seuraavasta ottaa kuva järkkärillä :LOL:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Naapurin tyttö, minä näen hailukkaakin hailukamman viivan, joka voi olla kyllä viivanpaikkakin. Väriä siinä ei taida oikeen olla, tai ehkä se on taas tuo kännykän kuvanlaatu?

Ja hei ilmoittaudun seurailijaksi, täällä eletään dpo10:ä tällä hetkellä ja täysin negan testin pissin tänä aamuna.... :( Testaan varmaan viikonloppuna uudestaan (kun palkka tulee vasta ens tiistaina, niin ei viiti ihan hirveesti "tuhlata" raskaustesteihin sitä ennen... :p
 
Ite sain huonompia kuvia järkkärillä. tiiä sitte miksi. Kuvaajassa vika :LOL: Puhelimen kuvat oli selvästi parempia ja todenmukaisempia.

Mg testissä mun mielestä näkyy jotain, mutta väriä en saa näkyviin. ite niin monta viivanpaikkaa tuolla testillä saaneena mun silmään näyttää tällä hetkellä viivanpaikalta kun näyttää tuollaiselta syvältä. eka kunnon haamu oli sitten ihan erilainen. toivotaan kuitenkin, että on sitä itteään. =)

Mur-mur: sun testissäkin jotain viivanalkua kyllä näen!!! vahvistumista myös sille!!!

Naapurin tyttö näytti tuo ensimmäinen myös viivanpaikalta. jos siis davidin testi. tuossa jälkimmäisessä näen viivaa? en niinkään väriä, mut tuliko ihan testiajan sisällä? jos on apteekin oma niin itellä aika hyviä kokemuksia tuollaisista viivoista jos tuli testiajan sisällä. mulla vahvistui tuollainen testiajan umpeuduttua selväksi punertavaksi haamujen haamuksi. Jotta peukutuksia, että olis samalla lailla enteilevää :D:popcorn: torstaina oli todella hailu ja maanantaina sitten oli jo selvempi vaikkei silloinkaan vielä järin vahva, joten pidä pari päivää väliä. Onko muuten apteekin oma? niihin pc pikkoihin jotka hyvin samanlaisia oon saanu roskishaamuja, mut ikinä ei oo plussaa tarkoittanut. en ymmärrä kun näyttää hyvin samanlaisilta. Oon huomannut eron siinä, että apteekin oma näyttää paremmin viivat kun pc puikko on paljon haaleampi samoilla päivillä. Eli jotain eroa niissä täytyy olla.
 
Naapurin tyttö
Leo81 siis ensimmäinen testi on raskuskeijusta herkkä one step ja tuo viimeisin on sama merkki mut puikko ja herkkyys jotain 20 muistaakseni :D ja ostettu en nyt muista mistä... Testi ajalla molemmat tulleet.
Jännä että viimeisin testi mutta eilen aamuinen jäi kellertäväksi koko alue kuivuttuaan mutta tämä tämän aamuinen tuli puhtaan valkoiseksi lukuun ottamatta kontrolliviivaa ja testiviivaa jonka muuten näen nyt hämärässäkin o_O
 
Ai niin joo.. Mulla siis kp 24. Mun kierrot on olleet 29-39 päivää, ja oviksen bongasin digillä jo kp 11 :O Eli ovulaatio on ollut tod.näk. kp 12-13 yöllä, silloin illalla oli vähän kipuja. Ja seksiä oli tasan YKSI kerta tässä kierrossa, tuolloin kp11. Eli tänään olisi vasta 3+2, mikäli tuo nyt on sitä ihtiään eikä jotain muuta. Pientä tuhrua tuli kyllä pari päivää ennen menkkoja. En usko oikein, en tiiä reagoiko raskaustesti ovikseen??
 
Viimeksi muokattu:
Tässä näitä kuvia tyylipuhtaista viivanpaikoista. En enää lähde väittämään, etteikö pregcheck antaisi näitä.

Jos kukaan ei ole ennen törmännyt kirjaimellisen valkoiseen viivanpaikkaan, niin saa senkin nyt nähtäväkseen. Molemmat tikut kastettu tieteellisen tutkimuksen nimissä samaan pissiin. :D :D

Tässä eka testiajalla:
[/URL][/IMG]
Tässä kuivana. Selkeä, eikö?
[/URL][/IMG]

Ja tittididii!! Tässä putipuhtaan valkoinen viiva. Tosin sen vieressä on punainen suikale, mutta kumminkin.
[/URL][/IMG]

Mulla on vammanen pissa. :D
 
mä näen tsirpu sen valkoisen viivanpaikan ja varsinkin sen vasemmalla viereen on kertynyt punaväriä. varsinkin ekassa ja tokassa kuvassa se näkyy. tuo on tuon testin ärsyttävin piirre.

tuossa alimmassa sen viivanpaikan molemmin puolin on värikertymää ja oikealla puolella näkyy selvemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Tsirpulle vielä, että ootko huomannu eroja tuossa dippaatko iltapäivä tai aamu pissaan. Mulla tuli noita ihme viivoja enemmän iltapäivällä jolloin mulla laimeampi pissa. ja mitä pidempään sitä tikkua uitti, sitä varmimmin se viivanpaikka siinä näkyy. muutaman pc liuskan uittanut tuon kuopuksen jälkeen kun ei menkkoja näkynyt vasta kuin tuo poika oli tuon 10kk. aikaisemmilta alkoi jo kun olivat 5kk. Meidän lähimarketti ei myy kuin noita pc liuskoja. Mahtanu myyjät ihmetellä, mitä mä niitä vähän väliä ostelen. :D
 
Mulla on tsirpu pissassa vähän sama vika, mulle tulee noihin, cb + testeihin, rfsu (näitä joskus 2007 kokeillu), sofi one step liuskoihin tulee myös viivanpaikka. niitä kokeilin kuopusta kuumeillessa ja aina joku värikertymä, tai harmaa viivanpaikka. jos niissä sofi one step liuskoissa oli väriä niin ne oli jotenkin oudon mallisia ne viivaat. ei ollenkaan selkeitä. ja davidin liuskoja kokeilin ennen tätä uutta plussaa ja niihinhän sain myös melkein jokaiseen tikkuun sen viivanpaikan.
 

Yhteistyössä