Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja



Testinä First Signal (10 mittayksikön herkkä testi), kp 25/28). Viiva näkyy testissä kääntelemättä, laiha väri on. Haamuko vai viivanpaikka?
Mä olisin valitettavasti aika varuillani noiden testien haamujen kanssa.Oon itse saanut ja monesti palstoilta lukenut,haamuista ilman raskautta!Testaa jollain muulla merkillä niin saat luotettavampaa tulosta:hug:
 
Kiitos ihunat:kiss:

juu Leo, torstaille tulee Halpatestiltä niitä Wondfo:n liuskoja..ovat varmaanhin Pregcheckejä vastaavia?

Taas alkoi illasta tuntumaan munasarjoissa(vasemmalla selkeästi enmpi) ja nivusissa tuntemuksia..
..tisut kipiät:x ja lämmöthin eilen dippasi ales hieman ja tänään nousivat 37.2..

Niin..itsekkin sitä mieltä, että dpo5 EI VOI mitään vielä näkyä..

Miulla saattoi se virtsa olla tujua kun kävin tänään glugoosikokeessa ja en ollut nauttinut nesteitäkään, kuin edellisenä iltana klo. 22.00..sitten vasta aamulla vaille kymppi sen n. 2.5dl sokerilitkua.
Pisulla aamulla aikaiseen klo. 8.30 ja seuraavan kerran n. 12.30 iltapäivällä(jolloin dippasin)

Virtsa oli sakeaa ja hyvin vähän muutoinhin tuli..eipä auta nyt hätähousunkaan kuin vain malttaa mielensä ja toivoa parasta..:)
 
Viimeksi muokattu:
murmurille peukut ja varpaat ristissä, jotta siellä olis jotakin!!

Täällä testasin vielä päiväpisusta eli dpo8, parin tunnin pidättelyllä (HUH! Kasvoi muuten pieni patti otsassa, oli ihan törkee hätä, vaikka lähdinkin pariksi tunniksi kaupoille, jotten märehtisi kotona...)
No, tässä epätarkka kuva, jossa ainakin meidän koneella näkyy se tärkein <3
Pari päivää vielä odottelua ja uutta testiä kehiin? Joko sitä kuitenkin uskaltais jo vähän hihkua?

 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
Pamsku - jotahin miunhin näytöllä näkyy:)
..suurennettuna vain hieman rakeinen kuva..mutta viivanen näkyy, väriä en niinkään näe.

Peuttelen kovasti kaikin raajasin, että huomenna jo näkyis punaväri selvästi!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Mä luulen, että mun pississä on jotain vikaa, kun aina antaa jotain tai sitten on aika mennä silmälääkärille. Vuoto kesti 2,5vrk ja normimenkkojen laskin alkavaksi tänään. Tai siis tää päätelmä oli edellisessä kuussa tikutetun ovulaation ja oletettujen menkkojen mukaan ja kiertojen pituuksien.

Tein aamulla pregcheckin aamupissasta ja siihen tuli taas punertava haalea viiva. Tosin mietin, että oisko tämä vain värikertymä valkoisen viivanpaikan viereen, vaikka tuo hailura näkyi jo siinä imeytymisvaiheessakin. Sitten mietin päätäni pyörälle, ettö mitä jos tämä olikin kiinnittymisvuotoa myöhäisillä päivillä (dpo11) ja kaikki edelliset testit on tavalla tai toisella reagoineet lh-hormoniin. :O

Niin tai näin, jotakin noissa on näkynyt ja siirrän niitä sitä mukaa teidän nähtäväksi. Hullua puuhaa tämä on, mutta miten ihmeessä lopettaa, kun jotakin siellä vilkkuu?? :D :D

Imeytyy...
[/URL][/IMG]
Testiajan (5min) lopulla
[/URL][/IMG]

Maailman eniten tsemppiä mur-murille nyt!!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Ja hei taas! Oon joka päivä käyny kattelemassa teijän kuulumisia, mutta en ole ehtinyt kommentoimaan. Nyt olis teille pikku pähkinä purtavaksi. Eli nyt menossa kp12 (jos joku luki mun viimisimmän kirjotuksen, eli että tais olla kemiallinen, koska hcg-arvo oli niin matala.) Vutoa tuli 4/6 niukkana ilman minkään laisia menkkakipuja. No aloin eilen tikuttamaan ovista ja negaa se vielä näytti. Teen ovistestit aina 2kertaa päivässä. aamu ja päivä virtsasta. Nyt aamulla kun tein ni tuli suht samanlainen viiva kun eilen. Oli ihan pakko dipata mielnkiinnosta raskaustesti samaan purkkiin. Tässä tulokset.





Ylempi on r-testin testiajalla (o-testin aika on ylittynyt). Alempi kuva on molempien kuivuttua. Ja ne ei oo missään vaiheessa koskettanut toisiaan. Eli väri ei ole voinut tarttua testistä toiseen. Onko jollekkin käynyt näin, että r-testi näyttää oviksen selvemmin kuin o-testi?

Mur-mur viivat siellä ihan selkeästi on näkyvissä. Nyt vaan peukut ja varpaat pystyssä, että tärppi olis käynyt :)
 
Tsirbu Ei sun silmälääkäriin tartte mennä :D Alimmaisessa kuvassa on ihan selvä viiva ja vähän väriäkin. Toi sun ylin testi näyttää ihan samalta ku mun tän aamunen. Eli kyl siinäkin näkyy mihin kohtaan se viiva alkaa muodostumaan.
 
Olen hämillään. :O

Nyt on menossa kp 33/29.

Eilinen ovulaatiotesti oli positiivinen. Muutama päivä sitten tehty raskaustesti haamu ja siitä seuraavana päivänä negatiivinen.

Tänään tuli ovulaatiolimaa tosi reippaasti, aivan valumalla (anteeksi selostuksen yksityiskohtaisuus) ! :p
Voiko olla mahdollista että nyt olisi taas ovulaatio? Ensimmäinen ovulaatio oli testin mukaan normaalisti kierron puolivälissä. Nyt siis toinen ovis vai, kun pitäisi olla menkat...??
Täytyy varmaan kuitenkin tehdä raskaustesti. -> apteekkiin siis. :|
 
Pamsku, olen varma että ovulaatio tapahtui kierron puolivälissä, täysin positiivisen testin ja limojen perusteella. Näin tapahtuu joka kuu säännöllisesti ja menkatkin on aina ihan säännölliset. Tai sitten nyt on ollut jotain pielessä vaikka testi näyttikin positiivista. :eek:

Jotain häikkää tässä on. Paras varmaan käydä lääkärin puheilla.
Miksi just nyt tällaista säätämistä kun on lapsi työn alla. Ehkä sitä on henkisesti niin stressaantunut että sekin jo vaikuttaa asiaan. |O
Googlettamallakaan ei löytynyt tästä kunnon tietoa.

No mutta, turha tässä on valitella. Teen ainakin sen testin niin jotain selvinnee. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Onnea plussanneille ja mur-mur:lle superpeukut!

Tein sellaisen pöhkön siirron tuossa ja kävin kurkkaamassa roskiin heittämääni testiä. Laitoin puikon pussiinsa ja tulppakin oli paikoillaan, joten ei ole päässyt mitään likaa sinne vaikuttamaan asiaan. Dpo:sta ei tietoa, mutta kp34/30 on tänään ja ovis vaikutti olleen kp13 tietämillä ihan kuten hoitokierroissakin. Luin aamuisen testin negaksi ja nakkasin roskiin 3min dippauksesta. Olisi pitänyt antaa olla siellä ja odotella alkaako vuoto vai tuleeko uudelle testille aihetta. Torstaina aamulla dipattu oli selkeä nega ja negana pysyi. Se vain oli liuskaversio, merkki sama Pregcheck. Kuvassa testi avattu kuvaamisen helpottamiseksi. Itse näen haalean viivan myös lasin läpi, mutta en tiedä onko sillä merkitystä. Roskishaamu vai viivanpaikka?



Itsellä on sellainen tunne, että raskaana voisin olla. Tuntuu erilaiselta ja lämmötkin on korkealla. Lämmöt kohosivat silloin kp13 oletetun oviksen jälkeen eli sikälikin oviksen ajankohta täsmäisi. Tuosta suunnilleen viikon kuluttua alkoi alkavan flunssan oireilu, mutta flunssa ei tullutkaan. Vähän kurkussa kaihertaa lähinnä öisin eli pitkällään, mutta muuten ei vaivaa. Pientä tukkoisuutta on, mutta allergiatkin oireilevat nyt rajusti. Nippailuja on ja tärinäkipua.

Yk31 menossa eli pitkälti kolmatta vuotta kuumeillaan. Hoitotauko menossa ja taukokierroilla on kierto ollut suunnilleen sen 30kp aina aikaisemmin. Päivän heitto suuntaan tai toiseen on ollut, mutta ei enempää. Nyt siis vuoto jo myöhässä, luulisin. Viikonloppuna varmaankin testaan uudetaan, jos vuotoa ei tule.
 
Viimeksi muokattu:
mg Viivanpaikalta näyttää.. jos sulla oli ovis kp 13 nii nyt olis dpo21? Ja pitäs kyllä siis näkyä jo testissä.. mut voihan olla et ovis oli myöhemmin?
Mulla on pitkä luteaali ja esikoisestakin plussasin haamun (joskin selkeän) menkkojen ollessa muutaman päivän myöhässä pisimmästä kierrosta laskettuna. Ovis oli kuitenkin ollut ajallaan, siinä kp14 oppikirjamaisesti ja kierto silloin 29-31kp. Tuo viiva näkyy huonommin kuvassa kuin silmälle (kuten noilla hailukoilla on tapana), mutta en itsekään osaa sanoa onko punertava vai enemmän liila eli kuivunut viivanpaikka. Silloin 3min kohdalla ei näkynyt valkoisena ja kontrolliviivakin näkyi heikommin kuin kuvatessa. Olisi pitänyt malttaa katsoa vielä pari minuuttia ennen pois heittämistä. :kieh:

Oviksen ajankohta ei ole varma. Voi hyvin olla, että alkavalta flunssalta vaikuttava oireilu oli flunssaa ja nosti lämpöä. Eihän flunssakaan aina tule kunnolla, mutta mulla herkästi alkuvaiheessa nostaa lämpöä hetkellisesti sinne 37 tietämille äityi rakätauti pahaksi tai ei. Samoin ovis saattaa olla hyvinkin lieväoireinen eli esim. limailu jäädä yhteen päivään ja olla havaittavissa vain pyyhkiessä. Täsmää myös tähän kiertoon, mikäli ovis oli myöhemmin. Siinä kp13 tuli verinen limaklöntti ja venyvää limaa oli muutaman päivän, joten siksi pidin sitä ajankohtaa todennäköisimpänä. Voi hyvin olla, että ovista on yritänyt aikaisemmin, mutta poksuminen tapahtunutkin sitten vasta myöhemmin. Kroppani elää omaa elämäänsä, ei siitä ota selvää. :p

Täytyy nyt rauhassa jatkaa odottelua ja katsoa kuinka käy. Vuoto tulee jossain vaiheessa tai sitten ei. Jos raskaana olen, niin kyllähän se testitulos selkeäksi plussaksi jossan vaiheessa muuttuu. Kristallipallo olisi kyllä kiva. :D

Mielelläni luen lisää kommentteja. :)
 
Kiitos kultaiset tsemepistänne:heart:

Dippasin äskettäin ja ei siinä taida mitään näkyä(kuvaa saatan laittaa myöhemmin)

..mutta eipä tässä vielä hätä olekkaan - jos tänään dpo6=)

((muoks))
..kuva(kuvattu vajaa 1.5h dippauksesta)..


Itse näen pikkukuvassa hyyyyyvin himmeän viivan(suurennettuna eipä juurikaan)..ei ehkä ihan valkoinen kumminkaan..olisko aivan haaleaa vaal.punertavaa?
(miun näytöllä ainahin näkyy paremmin kun katsoo hieman alaviistosta)
..mitäs mieltä muut?:wave:

Lämmöt 37.4C..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Sintu74

Yhteistyössä