Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Onnea plussanneille!! :) :flower:

Miramei, miten pitkä kierto sulla yleensä on kun noin myöhäisellä kp:llä sait vasta (?) plussan?
Oletko testaillut aiemmin, mikä kp ja minkälaisin tuloksin?
Itselläni nimittäin vähän epäselvä tilanne, niin kuin tuolla aiemmin kirjoittelinkin, siksi kyselen.
 
mulla ei oo ihan puhdasta negaa tullut vielä keskenmenon jälkeen, kaikki kuitenkin haalempia kuin
tuo perjantainen -eli juuri ja juuri jotain erottanut. Yleensä mun kierto on 38 päivää, mutta tosiaan keskenmenneessä raskaudessa sain plussan kp 42, joka vahvistu ihan normaalisti. Raskaus todettiin keskeytyneeksi viikolla 11 ja kehitys oli päättynyt noin 9 viikolle. Myöhäisestä plussasta ei
käsittääkseni mitään kummallista koitunut. Myös äidilläni on ollut aina pitkä kierto, jopa 2-3kuukautta
kestävä ja kolme lasta on saanut, eli ei ne kierrot kaikilla samanlaisia ole. Vaatii todellakin
pitkäjänteisyyttä odotella kuukautisia ja koittaa olla testaamatta ennen aikoja.
 
Tervehdys!

Mulla alkoi eilen tosi niukka vuoto, välissä tuli vaaleanpunaista limaa (sori vaan.. :D ) ja sitten tuli ihan tummaa. Tänään on tullut kirkkaampaa, mutta niukempaa kuin normikuukautiset. Olin nyt ajatellut, että raskaana en ole, mutta nuo hailuraiset jäi kaivelemaan ja ajattelin, että tänään saan mielenrauhan, kun teen pregcheckin. No en saanut, vaikka mitään tuolla kyllä tuksin kasvaakaan.

Yllä aamun testi ja alla illan. Molemmat kuvattu kuivina.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Mirameille myös onnittelut, nyt näyttää tosi selkeältä! <3
 
En millään usko siihen, kun tuo vuotokin tuli, eikä menkkoihin ois ollut ku pari-kolme päivää ja hyvin voi olla, et laskin TAAS väärin. Odotan sitä blankoa testiä, vaikka pitäshän näidenkin jo riittää. :D
 
Hätähousu palailee jälleen. Dpo8 ja kuvat otettu testiajalla - testinä apteekin oma.
Oireita:

- pissattaa jatkuvasti
- aamulla aivastelukohtauksia
- ällötys, joka muuttui eilen illalla oksenteluksi. Yrjöä lentää ilman minkäänlaisia ennakkovarotuksia.
- vatsan turvonneisuus
- lämmöt koholla, silti iltaisin palelee
- rinnat olivat eilen illalla selvästi muuta kehoa lämpimämpi, oikein kuumat
- nännejä aristaa ja nännit muuttuneet tummemmiksi
- ripuli aamuisin, päivällä ei mitään
- alavatsaa nipistelee ja viiltelee

Ja kuvat:




muoks. Ja vannon, että livenä paljaalla silmällä testissä on kaksi viivaa!
 
Viimeksi muokattu:
Tein clearbluen, koska tuossa lähiapteekissa ei ole kuin sitä ja elivoa. Elivon testien liuska heijastaa inhottavasti.

Tässä ois 2min
[url=http://aijaa.com/0083310583647]Aijaa.com - 10583647[/URL]
Tässä 7min
[url=http://aijaa.com/0046710583648]Aijaa.com - 10583648[/URL]
Ja tässä puoli tuntia testaamisesta
[url=http://aijaa.com/0049310583649]Aijaa.com - 10583649[/URL]

Heikosti on enää mitään nähtävissä, jos kunnolla näkynyt mitään missään vaiheessa.

Pamskun
alemmassa testissä näen haamun. <3
 
Tsirbu, kyllä tuossa ainakin joku viiva on ihan selkeästi. :)

Täällä menkat kolme päivää myöhässä. Eilinen raskaustesti negatiivinen, äsken tehty OVULAATIOtesti tällainen:



!!! Joopajoo. Alkaa jo naurattaa tämä tilanne. :cool:
Mulla on kyllä melkein jatkuvasti lh-taso sen verran korkealla että näkyy testissä, mutta ei nyt näin tummana kun testiviiva on kontrolliviivaa tummempi.
Tämän kuvan ottamisen jälkeen vieläkin tummempi kun testi on kuivunut...
 
Tsirbu jipii! Mun silmät ei siis valehtele, ja sain jotenkuten viivasen kameraan tallennettua! :)
Nään kyllä viivasen nuissa sun testeissä, mutta se on juurikin samanlainen, kun mulla AINA nuissa cb+ testeissä. :(

Millasia kokemuksia hätähousuilla on apteekin omasta? Onko antanut viivanpaikkaa testiajan sisällä tms?
 
HUOH! Aamun tulos..Kuivuttua nyt ei näy enää mitään. KP36/28 taidan nyt heittää teorian myöhäisestä ovulaatiosta roskiin. Vuodosta ei edelleenkään tietoa toisin kuin siitä toisesta vaihtoehdosta..ämpäri on ystäväni.
[/URL][/IMG]
 
Kyllä tämä on hyvä ketju :)

Tulee käytyä kuvia kattomassa ja tiirailtua haamusia, jotka onneksi joillakin muuttuvat kunnon plussiksi :)

Itsellä vielä tuoreessa muistissa omat jännäilyt toukokuun alusta ja onpa testitkin vielä tallessa :D

Plussapuhureita kaikille =)
 
No..kun omasta mielestäni dippasin kyllä O-testillä tasavahvat viivaset Kp13 ja ovis sitten myöhään illasta,(kovat kipuiset)ehkäpä Kp14..

Jospa se oili kävihin Kp10..ja nyt olisi ehkä dpo8..

Niin..ja tuo viivanen on periaatteessa roskiskamaa - tulkittu 30min sisään(ei 10 niin kuin kuuluis)

Olen näitä dipannut nyt kolmena päivänä(juu, hullu, mikä hullu:p)
..ja eilen aloin näkemään "jotahin" ja kovasti yritin kuvatahin, en vain saanut kumminkaan selkeää kuvaa esim. tänne laittaa.

((muoks))..nyt se väri testissä on haalistunut lähes huomaamattomaksi:(
..ei pie siis nuolasta, ennen kuin tipahtaa..

Eli..saattais sittenhin olla ihan dpo6-7 ja HCG.tä vielä niin pikkasen virtsassa, että viiva ei kestä..

Tai..oli vain joku sunnuntai kappele tuo testi:|..muihin ei ole kyllä tullut mitään viivasia(paitsi eiliseen)
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku: Jee mä näen alemmassa kuvassa :) kato muutama sivu taakse päin ja siellä on mun eka kuva apteekin omasta ja siitä se sitten lähti. Tais olla reilu viikko sitten to tai pe. Tai sitten niitä kuvia on kummallekin päivälle :)

Mur-Mur: mitäs siellä näkyy!!! Olisko nyt kuitenkin ovis ollu jo ennemmin. Mulla edellistä odottaessa oviskivut oli kiinnittymistä. Voi vitsi!!!! :popcorn: toivotaan et nyt on ja pysyy siellä :)

Piuun testissä en nyt saa viivaa näkyviin : / kurja kun venyy kierto.
 
2min dippaamisesta


3min dippaamisesta


4min eri huoneessa kuvattu (juu kyllä kiikutin moneen paikkaan :kieh:)


5min dippaamisesta


6 min


ja heti sen jälkeen muutaman minuutin kuluttua.


muokkasin valotusta kun oli nuo mun kuvat niin tummia. josko nyt näkyy jotain mitä ite siinä näin, miten niin epätoivoinen :LOL:


ja apteekin oma. en tiiä onko vain viivanpaikka joka mun pissaan reagoi huvikseen. ja dpo mahdollisesti se 8. viime perjantaina oli aamusta pientä veriviirua ja jomotteli . voi mä niin toivon, että tuo olis joku merkki mahdollisesti tulevasta plussasta.

Hihii! Mun tän päivänen juurikin tuollainen!!! Ja dpo se 8 :D Juuri ja juuri silmin erotettava! Tänään taidetaan miehen kanssa hakea cittarista pregchekejä..
Toiveet nous just taas himppasen korkeemmalle <3
 
Pamsku: mulla näkyi pc liuskassa viiva sitten sunnutaina tuon jälkeen. perjantaina oli mielestäni nega joskin kun kuvia kattellu niin taitaa niissä silloinkin viiva näkyä mut todella hailakasti. Mut kannattaa odottaa pari päivää .... tai ainakin huomen aamuun :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Hirmu aikaisin teillä on näkynyt haamulaista! Mulla näytti Davidin herkkä r-testi vielä dpo 11 ihan selvää negaa. Olinkin varma, että mitään plussaa ei ole tulossa. Mutta sitten dpo 14 oli jo melko selvä, joskin haalea viiva.

Kyllä kesä on sitten mahtavaa aikaa :D

mur-mur Kyllä siellä selvästi joku kurkkii! Joskos vihdoinkin sinne :heart: Täällä olet niin ahkerasti jaksanut muita ohjeistaa ja tsemppailla.

Pamskulle kans viivan vahvistumisia toivon. Ja kaikille muillekin, tietty!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*

Yhteistyössä