Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Välipäivä varmaan ois paikallaan,jos malttaa.. Onhan tuota jo yli viikon tullu testattua näköjään :ashamed: mulla ei siis dpo:ista mitään tietoa,joten jos joku osaa vastata tuohon mun kysymykseen nii tieto ois tervetullutta :)
 
Ananaskookoksella hienot viivat, onnea!!! Tänne täti saapui tänään täysin ajallaan... :( No nyt sitten kohti uutta kiertoa! :heart: Minäkään en näe Piuu valitettavasti noissa kuvissa viivoja, mutta toivotaan että ovis on ollut myöhemmin ja se siitä plussaksi vielä muuttuu!!! :heart:
 
Moikka siskot. Mä olin mökillä, enkä päässyt aamulla testaamaan ja illalla kävin tässä apteekissa, jossa ei ollut muita varteenotettavia testejä kuin First Signal ja Cbja päädyin jälkimmäiseen. Viiva piirtyi heti ja on pysynyt siinä koko ajan. Tässä ois kuvat. Ylin on otettu testiajalla ja alempi puoli tuntia jlk..

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
 
Tsirbu Mulla tuli eilen aamulla tuollainen haalea viiva kans eilen aamulla samaisella testillä. En vaan sanut vangittua sitä kuvaan, huono kamera kännyssä ja digikamerakin tarttis laittaa vaihtoon... Toivottavasti testi ois todenmukainen eikä sellainen, joka antaa väärän kuvan. Toivottavasti tänään tai huomenna ois jo vahvistunut!

Tänä aamuna en testaillutkaan, kun eilen myähään illalla/alkuyöstä alkoivat kovat kivut alaselässä..ylikovat menkkakivut. vaan ei vuotoa missään. Tänä aamuna sama jatkui ja nyt ootellaan panadolin vaikutuusta. Veto on pois, mut niin se on aina jos kovin kipeetä tekee. Aamulla tuli vähän verta ja pari hyytymää :( Ei hyvä merkki ollenkaan. Mut katsellaan...
 
Tsirpu: nyt ei näy näytöllää kuin kapea viiva. onko se livenä ihan täys leveä. Mulla oli joskus tuossa sellainen toiselta reunalta tummempi mutta selvästi näkyvä haamu ja se ei valitettavasti tarkoittanut mitään. ei ihan paras testi kyllä. toivotaan nyt että saat kunnon viivan jo seuraavaksi. ne edelliset pc kuvat oli jo ihan lupaa antavia. :D
 
Joo, tuo oli ihan leveä ja kauttaaltaan värillinen viiva, kuva sitten vääristää.

Nyt alkoi kuitenkin niukasti vuotamaan ja hieman sattuu myös mahaan. Saatan varmistaa cb:n tuloksen tänään vielä marketin liuskatestillä. Jännittää kyllä tosi paljon.
 
Pakko tunkea pinoonne kylään =) Oon testannut Pregnylin poistumista verestä.
Nyt on dpo7, ja Pregnyliä pitäis olla enää max. 19,5 IU. Pregcheck on kyllä todella hyvä testi, koska se näyttää selvää haamua vaikka sen pitäisi olla herkkyydeltään 25!

Mutta siis, tämä plussa ei ole "oikea, raskaudesta johtuva", vaan ihan ton hcg-pistoksen aiheuttama =) Ei siis mitään järkeä testata vielä, mut ihana nähdä kerrankin omassa testissä kaks viivaa! =)

Aijaa.com - 10570664
 
Oli aivan pakko tulla tänne hakemaan apua haamutestiin.
kp 28/29 sain tällaisen haamun raskaustestiin.
Mies ei usko tätä positiiviseksi kun on niin haalea viiva.
Näenkö itse näkyjä vai näkeekö joku muukin tässä haamuviivan? Kuvan laatu on kyllä erittäin huono...

 
Mut jos siis siinä punertavaa on niin sano sille isännälle, että paree uskoa :D nyt kun katoin uudelleen niin aika selkeä viiva siinä kuitenkin näkyy vaikka laatu onkin huono. yleensä tuollaisessa ei näy koko viivaa mitenkään ellei olis jo melkein selvä plussa.
 
Testi on Davidin herkkä 10- testi.
Viivat on ihan saman värisiä ja luonnossa näkyy paremmin.
En saa otettua kännykkäkameralla hyvää kuvaa jostain syystä vaikka 5 megan kamera onkin. :LOL:
Kiva kuitenkin että joku muukin näkee haamuviivan. Nyt vaan odottelemaan viivan vahvistumista. Kiitos teille! :)
 
Astrolabe: Näyttää värittömältä viivanpaikalta, mut jos livenä väriä niin silloin uskoisin haamuksi. Jos tuli testiajan jälkeen niin sitten viivanpaikka. siihen kun tapaa tulla sellainen roskishaamu ja melko selkeäkin.
 
*Barbie* kuvanlaadusta huolimatta aikas hyvältä näyttää ;) Onko lapsi ensimmäinen? Jos miehen reaktio siksi hieman epäilevä/hämmentynyt =)

Mikä mua vaivaa!! kp35/28 ja vuodosta ei merkkiäkään,kamalasti vaan niitä niitä muka raskausoireita..... Jos nyt ei kuitenkaan tänään vielä testais silti vaan toisenkin päivän pitäis taukoa.Tapahtus edes jotain!
 
piuu - kyllä on ensimmäinen lapsi yrityksessä. Mies ei taida uskoa raskautta ennen kuin näkee vauvan. ;)

Tänään testasin heti aamusta Pregcheck testin 25-herkkyydellä (?) ja sain negan :( .
Aiempi haamutesti toissapäivänä oli 10-herkkyyden testillä. Myös toiseen 10-testiin sain haamun eri merkkisellä testillä. Muistaakseni olivat Davidin ja Mammaksin testit.
Davidilla tummempi ja Mammaksilla haaleampi viiva.

Nyt on menkat kaksi päivää myöhässä.
Ajoittain tulee melko kovia menkkasärkyä alavatsalla ja alaselässä, joka välillä menee ohi ja taas palaa uudelleen.
Muut bongatut mahdolliset oireet on välillä pyörrytys, kauhea jano ja väsymys.
Rinnat ei ole yhtään kipeät, sitä ihmettelen! :O

Tuskallista ravata jatkuvasti vessassa tarkistamassa tuleeko verta.
No, päivä kerrallaan ja huomenna taaaas uusi testi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä