Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tsirbu kannatus ehdottomasti sille, että sisuksissa on prosessi käynnissä! Elähän juo liikaa kahvia, eiks sekin oo pahasta, jos ihan liikaa kaffetta juo... En kyllä ihan niin kauheesti ole tutkinut noita mikä on hyvästä ja mikä pahasta, kun ei asia ei tälläkään kertaa olltu mulle suosiollinen, että ois tarvinnut alkaa tiiraileen niitä ei sallittuja syömisiä jne. jos sitten ensi kierrosta. Isot plussa tuulet sulle!!!!

Tänään tilaan uusia testejä ja taidan päätyä niihin pregcheckeihin (miten ikinäkään kirjotettiinkaan).
 
Samaa mieltä, taitaa siellä Tsirpu olla pesänrakennus käynnissä:heart: Oli äsken pakko testata päiväpissasta puikkotestillä (otin siitä ton suojalasin pois kun heijasti niin kovin ku kuvasin).... Tämmönen oli tulos... Eipä tässä muuten mitään mutta oon todella kipee ja lääkäri määräs lääkekuurin eilen enkä tiedä uskallanko sitä alottaa, täällä makaan sängynpohjalla enkä uskalla edes buranaa ottaa...
Mahaa nipistelee oudosti mutta kai ne menkat siellä tekee tuloaan...
 
Solene en kommentoi juuta enkä jaata, kun meillä paistaa ikävästi aurinko juur tähän eli en näe kuvaa niin, että voisin sitä kommentoida.

Nyt on tilattu testejä tätä uutta kiertoa varten!

Tulikin mieleen tässä, kun jotkut puhelee ettei raskausaikana kannata värjäillä hiuksia, kun ei tiedä mitä niistä tulee. Mitäs te ootte mieltä? Te, jotka jo ootte olleet raskaana ja mikä ajatus on teillä jotka yritätte ensimmäistä? Mä iteoon nyt viimisen puol vuotta käyttänyt Satvan Henna väriä, vaikuttaakohan se samallalailla kuin noi muutkin värit...?
 
maimai: mulla menossa 7. raskaus ja mies kouluttaa parturi-kampaajia, joten olen todellakin värjännyt hiuksia joka ikisen raskauden aikana ilman mitään yllätyksiä tai haittavaikutuksia. Jos hiuspohjan kautta pystyttäisiin imeyttämään aineita niin hyvin kehoon, että siitä sikiölle olisi jotain haittaa, niin sitähän pystyttäisiin tekemään ihmeitä. Odotuspuolella on pinon aloitus kyseisestä aiheesta ja siellä yksi parturi-kampaaja on asiasta asiantuntevasti vastannut aiheeseen :) Hiuksethan pystyy kihartumaan tai suoristumaan raskausaikana, mutta tämän tekee hormonit :)
 
Solene - minkä firman testi on tuollainen punainen puikkotesti/entäpä herkkyys?:wave:
..näen jotahin hyyyyyvin haalea viivasta..väristä en saa selvää.

Ostappa parasetamolia(Panadol tai vastaava), mikäli et arvaa Buranaa käyttää, niin ei tartte kipuillen kärvistellä.:$
..mikä lääkekuuri siule määrätty?..käyppä vaikka kattomassa googlella, saako raskaana ollessa sitä käyttää.(ja lääkärillehin voi soitella ja kysyä/päivystys/Apteekin lääkeneuvonta)
 
Viimeksi muokattu:
MurMur tuo on ulkomailta tilattu puikkotesti, ebayn kautta (herkkyys 10). Oon testannut myös noilla puikkotesteillä tässä muutamana päivänä ja tämä oli ensimmäinen viiva/viivanpaikka mitä tuohon testiin sain. Ja tiedän että dpo:t on jo mitä on ja tää kierto varmaan menetetty mut ei sitä itelleen mitään mahda, himotestaaja kun on :wave: Oviksesta ei täyttä varmuutta mutta epäilen sen olleen 7.7-8.7. Hain sitten äsken apteekista sen kuurin (Kefexin) ja aloitinkin jo, ostin myös Panadolia:) . Toivotaan että olo pikkuhiljaa helpottuu.
 
haamuista vaan heitän sellasen kommentin, et kahdesti oon haamun onnistunu saamaan (tai siis vaikka kuinka monta, ku niitä testejä on pitäny tehdä moneen kertaan ja seuraavana päivänä ja taas seuraavana ;) ) ja molemmilla kerroilla kyllä olin raskaana, eli se haamu vahvistu sit ajan mittaan kirkkaanväriseksi vahvaksi viivaksi :)
 
Onnea myös täältä Ananaskookos :heart:

Nää mun niinsanonut menkat on vähän oudot kyllä, vaihteeks ollaan niinku ei oliskaan ja nyt aamulla tosi etova olo. Jos tälläsenä jatkuu niin maanantaina tulee toisii testei nii voi sitte vaikka sellasta kokeilla. Eilen tuli nii paljo itkettyäkin, ettei ol tosikaan....
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ananaskookos
miss_piggy
Mullakin on aika oudot menkat terolutien jälkeen, nyt ois niinku vuotopäivä 4 menossa, mutta ei tuu kyllä juurikaan enää mitään tavaraa ulos...yleensä mulla on kestäny about 7 päivää menkat. Raskaana en kyllä oo ku tulee testiin vahva nega.
 
Nonii, ehkä tyhmin hätähousu ikinä. Dpo5 - oireita ollut ovulaatiosta lähtien. Jatkuva kuvotus, vatsan turvotus ja kovat alavatsa kivut ovat vaivanneet.. Tässä testi; pregcheck, tuo ooohuen ohut punainen viiva ilmestyi samantein - kuvat otettu minuutti-kaks testin tekemisen jälkeen.








joo, nyt naurattaa ja nolottaa! Eihän noissa kuvissa näy mitään viivaa!! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku - kyllä mie näen - ohuen, kapoisen viivasen, varsinhin alemmassa kuvassa..
..mutta dpo5 ei o i k i a s t i voi vielä testissä mitän näkyä..eihän alkio vielä ole kiinittynyt silloin.(tai on juuri vasta kiinnittymässä)

Eli..siulla saattais olla vielä LH kovasti kohollaan oviksen jälkeen t a i..ovis ollut jo aiemmin ja testi haamuilee.:)
 
Viimeksi muokattu:
Tiedän sen, ettei mikään ole vielä näillä päivillä kiinnittynyt ja oireetkin johtuvat clomien annostuksen noustosta :D
Jotenki sitä vaan jokin voima raahasi vessaan ja pakotti tekeen testin. Jos päästään dpo9 ilman vuotoa, niin olen varma alkaneesta raskaudesta...
 
Pamsku juu kyllähän mäkin näin niissä viivoja, mut kans niin vähän vasta kulunut, että ootellaan vielä. Ja toivotaan, ettei menkkoja kuulu :) Mut ton tunteen tietää eikä millään malta olla testaamatta vaikka tietää olevan liian aikasta... Mut silti vaan on pakko :D Onneks nyt oon saanu itteeni aika hyvin pidettyy kurissa noiden testien kanssa, mut viimeks ku tunut et olis ollu jotain niin ihan hulluna testailin ja rahaa palo :D
 
No testi tehty,tulos ei mitenkään häikäisevä mutta väriä testissä enemmän kuin ennen... Myöhäinen ovis ollut varmaan..mulla normi kierto siis 28,minä päivänä korkeintaan ovis ois voinut olla että pysys kyydissä???
[/URL][/IMG]
^märkä testi,noin min dippauksesta


[/URL][/IMG]
^testi ajan sisällä
Nojoo,eipä kovin koneella näy..
Tässä vielä testiajan päätyttyä:
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
piuu pidä välipäivä...jos onnistuu. Mäkin ajattelin pitää välipäivän, kun ei nää nyt tainneetkaan olla menkat. Ja jos maanantaina ei tuu uudet testit niin sitte varmaan tiistaina.... Ja silloin luulis sitte jo oikeetkin menkat olleet tulleet... Nyt mennään sittenkin kp2 sijaan kp33... ja dpo14. Mistä päivästä asti oot testaillut? Viikon verran?

Mites muilla.. milloinka on alkanut näkyä jotain konkreettista testeissä? Jos ootte ajoissa alkaneet testailun niillä milloin on tullut positiivisii tuloksii? Mietin vaan ite sitä, kun ollaan jo dpo14. Tiedä sitten mitä oli se vuotoilu eilen aamulla jonka meinasin olleen selkeetä menkka vuotoo, mut ei ne ol mitkää menkat mitkä kestää sen aamun ja sitte ovat poisa eikä sitä vuotookaan sillo ollu ku sen verra et kävi vessassa... huoh.. Elättelenkö taas turhii toiveita...luulen niin :/ Miehellekin sanoin jo, että tää kierto oli tässä ja nyt en uskalla sanoo, että herättelin uutta toivetta kun ei ne menkat alkaneetkaan... Onneks kohta saunan ja aurinkokin alkaa näköjään paisteleen. Masu täynnä hyvää ruoka ja äklötyskin meni ohi. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä