Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kiitos piuu ja malttamaton:heart:..alkaahan tässä jo ittiäänhin jännittää:eek:
..vaan kun on käynynnä jo niin monasti, että viivanen ei sitten vahvistukkaan..tai vain haalistuu jos on ensin vahva.:|

Oireita kyllä ON..ja näitä samanmoisia juurikin tärppikierrolla..huiiii:whistle:
 
mur-mur Kyllä kyllä mieki näen punertavaa hailukkaa viivaa :heart: toivon todella että tämä olisi vaan tumman puhuvan viivan alkua. Olet sen ansainnut :flower: oot aina kannustanut muita ni tämä olis ihana palkinto sinulle ja miehelles.. kaikki on varmasti samaa mieltä =)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Naapurin tyttö
mur-mur miun silmät on niin väsyneet että kun yritän kuvaa katsoa niin ei onnistu mutta toivon todella että siinä on viiva ja että olisi se vaavi sieltä tuloillaan :)
Mukana olen jännäilemässä kanssasi :heart:
 
Naapurin tyttö
No hei mie oon dippaillut kokolailla sen 10, hyvä etten dippaillut sillonkin kun olin narsistin kanssa 1,5v parisuhteessa ilman seksiä koko ajan :D Vielä me saahaan se vahva viiva siihen kontrolliviivan kaveriksi :hug::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Hei ihanat naiset,

Auttakeehan hätähousua =) Näkeekö kukaan tuossa viivaa? Vaikee saada kameralla vangittua, mutta luonnossa näkyy haamu, jossa mielestäni myös hiukan punaväriä.
Nyt menossa dpo8. Itsellä on vahvasti raskautunut olo kyllä, paineen tunne mahssa, selkäsärkyä ja hajuaistin herkistyminen ym.

 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
bigmama2012 - mie näen tuossa jossa 2kuvaa, ylemmässä jotahin ja se on: viiva jonka reunat punertaa selkeästi - itselläni noin tuli alkuun tärpissä ennen sitä kunnon punaviivasta:):heart:

Puuuuh+++++++++++:whistle: huomiseen dippaukseen:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mitä muut näkee mun kuvassa vai näkeekö mitään? Parempaa en saanut. Näkyy silmälle paremmi ja kameran näytölläkin selvähkösti, mutta koneen näytöllä häviää olemattomiin. :|

Torstaina oli vielä selvä nega kuivuttuaankin. Tuo on eri näköinen. Viivanpaikka ei ole valkea vaan värillinen, mutta siitä haluaisin kommentteja onko se haamuun viittaava vai muuten värjäytynyt viivanpaikka. Analysoikaa nyt. :D
 
macy..mie en kyllä saa viivaa näkyviin:(..kovin punertaa koko tausta ja kuva niin läheltä otettu..

Itse huomasin, että kannattaa ottaa hieman kauempaa kuvaa(ainahin miun kameralla) ja monasti olen kuvaa vielä kääntänyt, esim. silla tapaa, että testi pystyssä.

Mikä Kp/dpo siulla menossa?
 
Huomasin itsekin, että kauempaa katsottuna erottuu paremmin. Kp34/30 ja dpo:sta ei varmaa tietoa. Ovis on saattanut olla hoitokiertojen mukaisesti noin kp13 jolloin tuli verestävä limaklöntti ja oli limailuja muutenkin tai myöhemmin, jolloin ovislimoja oli vain osan aikaa päivästä ja havaittavissa vain pyyhittäessä. Tämä muistaakseni oli noin viikkoa myöhemmin. En merkannut ylös, joten en muista tarkkaan. Petipuuhia oli molempina ajankohtina, joskaan ei juuri tuona klönttipäivänä.

Ja tässä kuvat käännettyinä: :D

 
Mg mä näen viivan, mut oliko tullu testi ajan jälkeen? Tuolla nimittäin saanu roskishaamun ja todella selkeän vaikka ei mitään tarkoittanut. Ja jos ymmärsin et on pc puikkotesti? Toivotaan et sulla olis sitä plussanalkua.
 
Mä en valitettavasti nää MacyGrayn testissä viivaa, mutta voi johtua ihan siitäkin, että yritän kännykällä näitä kuvia tihrustella... Toivotaan, että plussa viiva olisi ainakin tulossa.

Kertokaas viisaammat, että onko clearbluen digital herkempi kuin pregcheck?
 

Yhteistyössä