Tein pari testiä tänään aamulla. Clearblue <--turhia haamuja kuulemma ja rfsu.
Oikeestaan piti testata vaan rfsu, mutta kun se alkoi näyttämään aika nopeasti haamua tein herkemmän clearbluen. Kuvia en voi ottaa, kun on aamu ja mun kamera ei näytä hyviä lähikuvia jos ei ole kunnon päivänvaloa :/. En jaksa mennä ulos kuvailemaan
Ja nyt voin sanoa, että molempiin tuli haamuviivat ja nopeasti. rfsu muuttui haamusta ehkä 15 min? (testiajan jälkeen) ihan selväksi positiiviseksi kuivumisvaiheessaan ja haaleni takaisin haamuksi. Käykö niillä noin useinkin? Olen tehnyt joku pari viikkoa sitten samalla testillä eikä tullut mitään koko testiin (en tosin katsonut kun hetken testiä ja myöhemmin roskikseen, joka oli nega). Clearblue haalea plussa. Siis ihan silminnähtävissä, mutta tosi haalea. Ja ihan testiajan sisällä, voisin sanoa että minuutin sisällä.
Ärsyttää. Olen tässä melkein pari viikkoa odotellut tulisko menkat vai positiivinen ja nyt näyttää tällästä. rfsu:sta, joka herkkyys on 50 voisin laittaa viivanpaikan piikkiin. Clearbluen testipaketin avaamalla, kääntämällä ympäri varmistin, että ihan varmasti on sininen pystyviiva eikä mitään muuta.
Viimeksi olen testannut maanantaina eli 23 päivä. Sillon täys negatiivinen first signalilla.
Nyt oikeastaan pelkään jo kohdunulkoista :/. Tietääkö joku millä perustein pääsee verikokeisiin kunnalliseen? Gynekologi sanoi siis jo melkein pari viikkoa sitten, että mun limakalvojen perusteella (turvonneet yms.?) tunnun raskaana olevalta. Luulisi, että menkat edes alkaisi, jos en raskaana ole (tietääkseni turvonneet viittaavat myös menkkoihin).
Mitä testiä muuten suosittelisitte? Olen kuullut pregcheckin olevan hyvä.