Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja



Hei nyt mun ymmärrys loppuu tähän hormoni hommaan :D

Eli ylin testi on aamun david herkkyys 20. sen alla samasta pissistä davidin ovistesti joka on siis haalentunut.

MUTTA

Sitten äsken tein wondfon tikut eli ylempi rtesti ja alempi ovistesti.

Siis mitä kettua? Eihän ton wondfon rtestiviivan pitäs olla noin vahva ja ovistestin testiviivan vahvempi kun kontrolli...

Oikeasti, mä en enää ymmärrä!!!
 
Naapurin tyttö Ainakin mulla käytäntö on osoittanu sen, että tuo Wondfon testi on herkempi ku muut..vaikka periaatteessa onki sama herkkyys esim. apteekin oman kanssa. Siitäjohtunee tuo sun viivan vahvuus wondfossa..ja mitä ovistestiin tulee niin mulla se näytti aika pitkään km:n jälkeen plussaa..hiipuu hitaammin kuin r-testin viiva.
 
Mammi83 Mulla ei ole sofista kokemusta mutta pissa kai on semmosta jotenki mulla että joka testiin saan jonkinmoisen viivanpaikan näkyviin..Täällä oliki aikasemmin siitä puhetta että joillain voi olla niin
iseeyou Kyllä siellä viivaa näkyy! :)
MiNalo Ihanaa!! :heart:

Mä taidan testata vasta sunnuntaina seuraavan kerran :) Olo on ollut aikas huono ja väsy koko päivän,mutta niiin onnellinen :heart:
 
Heippa! Osaisikohan teistä joku vastata, kun olen täällä taustalla teidän juttuja jo kuukausitolkulla lukenut, ja todennut että olette pätevämpiä kuin lääkärit :LOL:
Eli tosiaan kolmatta lasta yritellään, kierto ollut normaali 28, oviskivuista 2 vko eteenpäin alkaneet menkat. Edellinen kierto oli jostain syystä vain 26 päivää (oviskipuja en muistanut kirjata ylös, joten en muista koska olivat). Nyt sitten tämä kierto, kävin gynellä kp 11 ja sanoi että joka sanoi että follikkeli on 19,2 mm ja ovulaatio on huomenna, viimeistään ylihuomenna. Samana lääkäri-iltana alkoikin juilimaan mahaa taas enteilevästi ja seuraavana päivänä oli pahin. Olin hiukan ihmeissäni kiertoni lyhentymisestä... Nyt sitten 2 vko ovulaatiokivuista laskettuna olisi ollut tiistaina, tein testin, nega. nyt sitten odottelen että koska ne menkat alkaa??? Tänä aamuna viimeksi nega. Siis kysymys kuuluu, olenko ymmärtänyt väärin, että naisella luteaalivaiheen pituus on yleensä sama? Koko ajan tuntuu että menkat alkaa, mutta ei kuitenkaan. Jos oikein muistan niin kahden edellisen kanssakaan testit ei kyllä näyttäneet mitään, ennen kuin menkat todella oli myöhässä, mutta en tiedä järkihän tässä menee, mun kroppa ei ole normaali! Ja tämä 2vko:n jakso on sisältänyt järkyttäviä mahakipuja :(
Anteeksi pitkä sepustukseni, mutta ahdistaa, enkä tiedä keneltä tätä kysyisin.
Tsemppiä teille kaikille, tuntuu kuin tuntisi teistä jokaisen, vaikka käykin vain lukemassa teidän juttuja. Olette ihania, illan piristäjiä, älkää vaan lopettako tätä palstaa :) Saisikohan tämä ryhmä jonkun oman alennuskoodin johonkin nettikauppaan, kun nuita testiä kuluu aika kiitettävästi :popcorn:
 
naapurintyttö ihan yksiinhän nuo menee sen sun veritestin kanssa, jos kerta pari päivää sitten näytti 47. Mulla tuollaiset tulokset Davidiin ja Wondfo:n tulisi noin dpo 11-12. David on aina haaleampi kuin Wondfo ja ovistesti mulla muuttunut plussaksi raskauksissa noin dpo 11.

minalo ihan plussan alku sieltä kurkistelee, onnea!
 
Minalo: haamulainen ihan selvästi siellä!!! Pc:n testiajalla näkyvä viiva näyttää tänään ihan viivanpaikalta, mutta tuo viimeinen on kyllä jo ihan selvä haamu!!! ja se pc tewstiajan jälkeen kyllä jo enteili tuota. =)
 
piuu kiitti vastauksesta :) mullakin oli siis KU reilu kuukaus takaperin...
Taisi ne kivut oviskipuja olla ja vissiin se rakkula puhkesi tuolta samalta puolelta mistä poistettu se johdin... eikös se ole ihan mahdollista että siltäkin puolela puhkeaa, missä ei enää sitä johdinta ole? onko sulla vaikuttanut tuo johtimen poisto kiertoon? tuleeko ovis niin kuin ennenkin? tai oletko huomannut mitään poikkeavaa :D
en tiedä ketään oikeassa elämässä jolla olis ollut KU niin siksi tällänen kysymysryöppy :D hienoa huomata kumminkin, ettei se sinulla ainakaan vaikuttanut uudelleen raskaaksi tulemiseen :) Onnittelut :heart:
 
UniQuePopPy: Mulle lääkäri sanoi ettei vaikuta raskaaksi tulemiseen yhtään,jostain luin että heikentää 15% mahdollisuuksia..Mutta ovis tapahtuu siis edelleen molemminpuolin ja "vajaalta" puolelta munasolu voi ajautua vatsaontelon kautta toisen puolen johtimeen ja johtaa ihan normaaliin raskauteen :) Itse veikkaisin että tässä kierrossa ovis sattui siltä puolen jossa on johdin vielä. kierto on ollut ihan normaali KU jälkeen. Aloin vaan tuossa miettimään että oliko niin että seuraavassa raskaudessa KU:n jälkeen olisi isompi riski uuteen kohdunulkoiseen...Tietääkö kukaan?Pientä panikointia koko ajan ilmassa...
 
UniQuePopPy: Mulle lääkäri sanoi ettei vaikuta raskaaksi tulemiseen yhtään,jostain luin että heikentää 15% mahdollisuuksia..Mutta ovis tapahtuu siis edelleen molemminpuolin ja "vajaalta" puolelta munasolu voi ajautua vatsaontelon kautta toisen puolen johtimeen ja johtaa ihan normaaliin raskauteen :) Itse veikkaisin että tässä kierrossa ovis sattui siltä puolen jossa on johdin vielä. kierto on ollut ihan normaali KU jälkeen. Aloin vaan tuossa miettimään että oliko niin että seuraavassa raskaudessa KU:n jälkeen olisi isompi riski uuteen kohdunulkoiseen...Tietääkö kukaan?Pientä panikointia koko ajan ilmassa...
mulle ei sanottu mitään, että olisi suurempi riski. Suurempi riski ku:n uusiutumiseen on, jos pelkkä raskaus poistetaan johtimesta tai että se saadaan lääkkeillä ulos. Itsellä vielä raskautumiskieltokin päällä, kun ensin yrittivät kahdella metostreksaattipiikillä ajaa alkiota pois johtimesta. Eli itse en ainakaan panikoisi yhtään, koska tietäisin, että nyt se "riskijohdin" on poistettu kokonaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei mullekkaan sanottu mutta olen itse leikkinyt lääkäriä ja lukenut netistä :D Niiin se tais olla että jos ei tarvi poistaa sitä johdinta niin uusiutumisen riski on suurempi. Ei pitäs lukea niin paljon juttuja..
Pakko kuitenkin varata aika varhaisultraan vaikken koskaan ole alussa käynyt,ja meidän paikkakunnalla uudelleen synnyttäjät otetaan mieluummin vasta rv12 jälkeen vastaan.
 
Naapurin tyttö Ainakin mulla käytäntö on osoittanu sen, että tuo Wondfon testi on herkempi ku muut..vaikka periaatteessa onki sama herkkyys esim. apteekin oman kanssa. Siitäjohtunee tuo sun viivan vahvuus wondfossa..ja mitä ovistestiin tulee niin mulla se näytti aika pitkään km:n jälkeen plussaa..hiipuu hitaammin kuin r-testin viiva.
Juuri näin olin itsekin aikeissa kirjoitella.
..toisilla naisilla menee hetki,(päiviä, jopa viikkoja)ennen kuin R&O-testit haalenee negoisi kemiallisenhin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27447218:
Mie ihastuin noihin wondfon tikkuihin, aivan ihanan minejä :) :heart: oon tilannut aina ennen puikkoina, tuo wondfon ovistesti on mulle uus tuttavuus...
Mie en taas tykästynyt aikoinani noihin Wondfon puikkotesteihin, vaikka ihunan minejä ovathin.
Antoivat aina melkein jotahin viivasta(R-testi)ja aika pian dippaamisen jälkeen jo..: /..muun merkkiset testit taas ei.
..mutta kyllä herkemmin jo tärpin näyttävät näköjänsä:)
 
Viimeksi muokattu:
Oon lueskellut teiän juttuja jo pidemmän aikaa ja ajattelin nyt liittyä teidän seuraan kun löydän täältä päivittäin itteni.. mut siis nyt ois pikapika avun tarve! tein eilen clearbluen plus raskaustestin ja tulos oli selkee plussa. mun mies halus varmistaa asian ja tein aamulla samalla testillä surkeen haamusen.. pitäskö mun itkee vai nauraa? eilen olin ihan haljeta ja tänään mä en tiiä mitä mun pitäs ajatella. ja siis nyt on kp29/30
 
vipe-, vaihda testimerkkiä. Nuo Clearblue plussat on tunnetusti ehkä surkeimpia testejä joita maa päällään kantaa :) Hae vaikka Apteekin Raskaustesti tai marketista Pregcheck-liuskoja, nämä on molemmat hyväksi ja luotettavaksi havaittuja!
 
Hei.

Huomasin että ollut puhetta ku:sta ja sen vaikutuksistakin. Itse myös sen juuri kokeneena niin kannattaa muuten käydä lukemassa www.kaypahoito.fi sivuilta, siellä hyvää tietoa asiasta ja on luotettava sivusto.

Raskausennusteeseen vaikuttavat ikä, aiempi munanjohdinvaurio tai lapsettomuusongelma enemmän kuin kohdunulkopuolisen raskauden hoitotapa.

Kohdunsisäisen raskauden todennäköisyys kahden vuoden kuluessa pelkän seurannan jälkeen on 80-88%, metotreksaattihoidon jälkeen 58-61%, salpingostomian (munanjohtimen avaus) jälkeen 62-89% ja salpingektomian (munanjohtimen poisto) jälkeen 38-66%

Kohdunulkoisen raskauden uusiutumistodennäköisyys kahden vuoden kuluessa pelkän seurannan jälkeen on 4-5%, metotreksaattihoidon jälkeen 7-8%, salpingostomian jälkeen 18% ja salpingektomian jälkeen 6-28%.
 
Tää on niin tuttu ja turvallinen pino että palaampas tänne taas, en tiedä moniko muistaa sen haamulaisen 2 kk takaa..ja senjälkeen puheet oudoista menkoista yms yms.. No nyt ois sitten kaiketinkin kp3 mutta mutta ... ed. kertaa vieläkin niukemmat oli menkat jotka nyt jos siis kp 3 aamuna näyttäs loppuvan kokonaan, kohdunnapukka takana kiinni... :stick: lämmöt n. 37 mut testit näyttäny vaan negaa.. :confused: mitähän tää nyt sit mahtaa olla ikinä ei ole minun muistikuvien jälkeen ollut tälläsiä menkkoja et ois ovislimat heitetty sekaan mutta mitään hyytymiä tms tms ei tule :confused: outoa on myös se et viime aikoina on oikealla kyljellä maatessa alkanut oudosti sattumaan lonkan kohdalle :O
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä