Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos olet mun kaivattu, tiedät, että kysyn lopulta asiaa irl ja asia etenee sen kautta. Viittaukset popcorneihin on julmia ja tafpeettomia kun tiedät särkeneesi sydämeni.

Mun sydän on särkynyt sun kanssa tosi monta kertaa. En näe syytä, miksi kiusaisin itseäni unelmien päivällä, jos sä oot mennyt eteenpäin ja on joku toinenkin. Jos mä oon ehdoton niin sä oot hetkittäin todella julma.
En varmaan ole sitten sun kaivattu, kun en minä tiedä, että kysyt asiaa irl lopulta. Poppariläppä oli vähän liikaa, anteeksi. Todennäköisempää on, ettei olla toistemme kaivattuja, mutta ihmeen kauan tätä kirjoittelua on käyty ilman poissulkevaa tunnistetta.

Mun kaivattu kyllä tietää, että olen deittaillut muita. Deittailen nytkin, mutta se ei ole (vielä) vakavaa. Jos sä elät haaveissasi jotain romanttisen elokuvan käsikirjoitusta, jossa ei ole muita kuin ne kaksi ja toinen odottaa vuosikausia yksin, niin ei haave on jo mennyt mun kohdalla rikki.

vierailija
En varmaan ole sitten sun kaivattu, kun en minä tiedä, että kysyt asiaa irl lopulta. Poppariläppä oli vähän liikaa, anteeksi. Todennäköisempää on, ettei olla toistemme kaivattuja, mutta ihmeen kauan tätä kirjoittelua on käyty ilman poissulkevaa tunnistetta.

Mun kaivattu kyllä tietää, että olen deittaillut muita. Deittailen nytkin, mutta se ei ole (vielä) vakavaa. Jos sä elät haaveissasi jotain romanttisen elokuvan käsikirjoitusta, jossa ei ole muita kuin ne kaksi ja toinen odottaa vuosikausia yksin, niin ei haave on jo mennyt mun kohdalla rikki.
Kyllä mä oon varmaan elänyt, alkuvuosien jälkeen, jolloin hän deittaili kyllä, vaikka tavallaan kohtuuttomaksi ymmärränkin. Yksin mäkin, vaikka muulta näyttää. Jakamatta henkisesti tai fyysisesti itseäni. Oon ajatellut, että se olisin minä jonka puoleentilanteen käydessä mahdottomaksi ensisijaasa käännyt ja otat asian puheeksi, vähintään kerrot, että jatkat eteenpäin. On ollut miljoona tilaisuutta vaikka ohimennen mainita deiteistä. Jos et ole hiljattain kasvokkain varmistanut vuosi siten sovittua asiaa, jonka mielekkyyden nyt kyseenalaistin, emme ole toistemme kaivatut.

vierailija
Haluat juosta pois sun ^^^ kotisi arvoista. Mä en kirjoittanut tänne tänään juurikaan. Sekava paikka. Vaikka luulet, etten tiedä tai näe. Tiedän ja näen. Pahalta se tuntuu, et tiedä kuinka sua rakastankaan. Haluat vaan satuttaa mua. Haluatko että eroan, vai mitä sä haet?

vierailija
Kyllä mä oon varmaan elänyt, alkuvuosien jälkeen, jolloin hän deittaili kyllä, vaikka tavallaan kohtuuttomaksi ymmärränkin. Yksin mäkin, vaikka muulta näyttää. Jakamatta henkisesti tai fyysisesti itseäni. Oon ajatellut, että se olisin minä jonka puoleentilanteen käydessä mahdottomaksi ensisijaasa käännyt ja otat asian puheeksi, vähintään kerrot, että jatkat eteenpäin. On ollut miljoona tilaisuutta vaikka ohimennen mainita deiteistä. Jos et ole hiljattain kasvokkain varmistanut vuosi siten sovittua asiaa, jonka mielekkyyden nyt kyseenalaistin, emme ole toistemme kaivatut.
En ymmärtänyt enää mihin viittasit. En/et taida olla hän.

vierailija
Haluat juosta pois sun ^^^ kotisi arvoista. Mä en kirjoittanut tänne tänään juurikaan. Sekava paikka. Vaikka luulet, etten tiedä tai näe. Tiedän ja näen. Pahalta se tuntuu, et tiedä kuinka sua rakastankaan. Haluat vaan satuttaa mua. Haluatko että eroan, vai mitä sä haet?
^^^
Mistä sinä ta yksikään teistä pystyy tietämään varmaksi onko juuri kaivattunne kirjoittanut (eilen), tänään tai ollut milloinkaan osa näitä teidän sekavia palstakeskusteluita. Vaikka luulette luulevanne niin uskallan väittää ettei näiden ja niiden takana ole ne keitä te luulette.

vierailija
Yleensä on tapana erota jos mielii jonkun muun kanssa aloittaa jotain. On helvetin epäkunnioittavaa ja epäreilua odottaa muuta. -sivu

vierailija
Ootko sä pikkusen itserakas? Vai psykoosissa, niin kuin se vauvapalstan Kihis. Se kans aina kuvitteli että kaikki viestit on aina sille.
Ei, en ole. Minulla todella
on sellainen
tilanne, että eräs naapurini
toisella palstalla muutamankin kerran päiväaikaan tapaamista
ehdottanut -
ei siis kyse 'harhasta.'
Paikkakunnalla joku muukin
minua läheltä kaipailee.
[Varma tieto tämäkin].
.
Täällä ei viestejä poisteta, siksi
tietysti mennään vähemmillä tunnisteilla.
.
Hyvää huomenta.
Viljele positiivista sinäkin.
🌻
.

vierailija
.
.
Noudatan askeesia ja tiukkaa
rutiinia päivittäin, se on minun hengellinen tapani elää. Ihanaa
sunnuntaita sinulle.
🩵
.
.
.
Ihaninta huomenta E!
Minäkin jo hereillä, koska
tänään on suunniteltu lasten
kanssa tehdä suuritöinen
piparkakkutalo ja ekat joululeivokset päälle. Voisinpa
tarjota sinullekin maistiaiset.
Äippä ja pojat

vierailija
Ihaninta huomenta E!
Minäkin jo hereillä, koska
tänään on suunniteltu lasten
kanssa tehdä suuritöinen
piparkakkutalo ja ekat joululeivokset päälle. Voisinpa
tarjota sinullekin maistiaiset.
Äippä ja pojat
.
.
Ah, aivan mainio plääni,
sista!👍 Oispa elämys klassiset
luumuleivokset suoraan uunista,
njam ai että. 🥴🤓😸 Itse en tän kämpän keittiössä leivo, kokkaan tosin senkin edestä. Kiitos kaikesta
positiivisesta, mitä sanasi ovat
päiviini tuoneet. x
~🧡🤍💙~
.

Yhteistyössä