Heippa! Osaisikohan teistä joku vastata, kun olen täällä taustalla teidän juttuja jo kuukausitolkulla lukenut, ja todennut että olette pätevämpiä kuin lääkärit
Eli tosiaan kolmatta lasta yritellään, kierto ollut normaali 28, oviskivuista 2 vko eteenpäin alkaneet menkat. Edellinen kierto oli jostain syystä vain 26 päivää (oviskipuja en muistanut kirjata ylös, joten en muista koska olivat). Nyt sitten tämä kierto, kävin gynellä kp 11 ja sanoi että joka sanoi että follikkeli on 19,2 mm ja ovulaatio on huomenna, viimeistään ylihuomenna. Samana lääkäri-iltana alkoikin juilimaan mahaa taas enteilevästi ja seuraavana päivänä oli pahin. Olin hiukan ihmeissäni kiertoni lyhentymisestä... Nyt sitten 2 vko ovulaatiokivuista laskettuna olisi ollut tiistaina, tein testin, nega. nyt sitten odottelen että koska ne menkat alkaa??? Tänä aamuna viimeksi nega. Siis kysymys kuuluu, olenko ymmärtänyt väärin, että naisella luteaalivaiheen pituus on yleensä sama? Koko ajan tuntuu että menkat alkaa, mutta ei kuitenkaan. Jos oikein muistan niin kahden edellisen kanssakaan testit ei kyllä näyttäneet mitään, ennen kuin menkat todella oli myöhässä, mutta en tiedä järkihän tässä menee, mun kroppa ei ole normaali! Ja tämä 2vko:n jakso on sisältänyt järkyttäviä mahakipuja
Anteeksi pitkä sepustukseni, mutta ahdistaa, enkä tiedä keneltä tätä kysyisin.
Tsemppiä teille kaikille, tuntuu kuin tuntisi teistä jokaisen, vaikka käykin vain lukemassa teidän juttuja. Olette ihania, illan piristäjiä, älkää vaan lopettako tätä palstaa
Saisikohan tämä ryhmä jonkun oman alennuskoodin johonkin nettikauppaan, kun nuita testiä kuluu aika kiitettävästi
opcorn: