Anteeksi kaikki kanssani kuumeilevat. Luultavasti tästä tekstistä tulee pitkä, koska turhautumista on ilmassa sen verran paljon.
Ensinnäkin, miksi joku on edes keksinyt raskaustestit?Fiksut naiset dippailee omaan pissaan tikkua. Ja miksi niitä testejä pitää tehdä vaikka mankat ei ole edes myöhässä?
En nyt siis yritä pahoittaa kenenkään mieltä, itse olen tikuttaja ja sehän tässä turhauttaakin =)
Lauantaina testasin apteekin omalla "roskishaamun". Sitten kaksi negaa pregcheckillä. Ja pää ihan tillintallin. Menkkojen pitäisi alkaa tänään, viim.keskiviikkona. Ja mä tiedän, tiesän että ne sieltä tulla tupsahtaa, mutta silti on pakko testailla.Olenkin tässä turhautumisessa tullut miettineeksi, että osaisikohan miehet odottaa jos ne tekiskin niitä vauvoja? Vai jännittäiskö nekin viikon ennen menkkoja ett jokohan...
Ja turhauttaa tällä hetkellä ihmiset jotka tästä vauvanteosta tietää. Aina kyselyitä, joko, joko. Ja kun vastaan, että ei vielä niin sitten kysytään, että alkaako jo ressata kun ei kuulu?NO TOTTA HITOSSA RESSAA!!!Aina saa ohjeeksi "älkää stressatko", mutta kertokaa mulle, että miten sen ressin saa pois? Vippaskonsteja?
Hooh, alkaa helpottaa turhautuminen kun pääsee purkamaan. Sori kaikki!Älkää loukkaantuko, ettehän? Meillä yritystä ei kuitenkaan takana kuin vasta puolisen vuotta, mutta jokainen kuukausi tuntuu niin pitkältä, kun kuuntelee omaa kroppaa joka päivä, että milloin ovuloi.Ja sitten alkaa se laskeminen. Ja se tikuttelu. Ja joka kuukausi mietin, kuinka tyhmää se on ja silti teen aivan saman homman seuraavassa kuussa. huoh. :headwall: