Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Lilypie, sulla menossa nyt dpo 10, joten menkkoja voit odotella alkavaksi keskimäärin dpo 12-16.

Kuukautiskierto ja ovulaatio

Eli nyt kun sulla on ovulaatio ollut ilmeisesti vähän myöhemmin kuin normikierrossa, niin siksi myös menkat myöhässä... Mutta, dpo 10 on vielä todella aikainen r-testien suhteen, joten kyllä se plussakin sieltä voi vielä ilmestyä! =)

Jaksamista odotteluun!!
 
miss_piggy
Davidin testeistä:

Onko kellään omakohtaista kokemusta, että millä dpo:lla noihin davidin testeihin on tullu plussaa? Mulla ei dpo:sta nyt oo mitään tietoa kun en ovista tikuttanu, mutta nyt on menossa kp 27, ja testit edelleen negaa.. Mitään menkkaoloja vaan ei oo ainakaan vielä...Terot söin tässä kierrossa kylläkin kp 18-27 joten jos menkat tulee niin parin päivän sisään pitäis tulla...
 
Davidin testeistä:

Onko kellään omakohtaista kokemusta, että millä dpo:lla noihin davidin testeihin on tullu plussaa? Mulla ei dpo:sta nyt oo mitään tietoa kun en ovista tikuttanu, mutta nyt on menossa kp 27, ja testit edelleen negaa.. Mitään menkkaoloja vaan ei oo ainakaan vielä...Terot söin tässä kierrossa kylläkin kp 18-27 joten jos menkat tulee niin parin päivän sisään pitäis tulla...

Mulla tuli silmin erotettava haamu Davidiin KP 27/32 & DPO 10. ja sitten se pikkuhiljaa lähti vahvistumaan. Niillä en montaa päivää testannut, kun ostin Apteekin omia & PregChekkejä. KP 28/32 apteekin omalla & PregChekillä suoraan sanottuna tuli plussa, mutta Davidilla edelleen aika haalea testiviiva. Jotenkin tuntui, että David ei vahvistunut niin nopeasti kuin muut, että vähä "jäljessä" tuli muihin testeihin verrattuna vaikkakin on olevinaan herkkätesti.
 
Hennu86 mä tiedän et on aikaista, mut minkäs hätähousu itselleen mahtaa :ashamed: Tänään dpo 11 ja ei mitään uutta auringon alla... Sain lääkäriltä reseptin johonkin vahvempiin menkkalääkkeisiinkin, kun mulla alkaa järkyt kivut yleensä 3-4pv ennen menkkojen alkua ja jatkuu vielä 2-3 pv niiden alettua, tuossa ne pirun kalliit lääkkeet nyt odottaa pöydällä.. Tosin mieluummin niin, jos niille ei oliskaan käyttöä :whistle:

Kuluispa nää päivät nyt nopeesti!!!
 
MiNalo Onko nuo miten "samanlaisesta" pisusta tehty? Aamu? Pidätys? Keskellä näyttäs olevan tummin tosin eikös ne tummu aika paljon kuivuessa ja alin vielä aika tuoreen näkönen?)
Voi kumpa olisi kumminkin pieni siellä kasvamassa <3


*oma napa*
Oli tarkotus tänään testata kun viimesimmästä aikaa yli sen pari päivää,mutten tän pahoinvoinnin takia kyennyt kauppaan,luotetaan siis oloon että jotain siellä on :) tänään siis 4+4
Laitampa pari Wondfota vielä tilaukseen jos en huomennakaan pääse kauppaan eli ainakin viim. tiistaina testaan
*muoks* Mullahan oli JO 4+5 tänään! :D
 
Viimeksi muokattu:
Tein muuten aamupissasta vielä toisen testin (One step näytti haamua tai viivanpaikkaa) ja PregCheckillä omasta mielestä näin tosi hailakan haamun! Koska en kaikissa testeissä näe mitään, oon ihan varma, että jotain siinä oli. Näytin miehellekin, mutta hän ei nähnyt yhtikäs mitään, aargh.. Mut hän on punavihersokea, ja testimielessä näytin hänelle punaista ja vaaleanpunaista vaatetta vierekkäin ja kysyin minkä väriset nää on.. No toisen arvasi ehkä punaiseksi ja vaalenapunainen oli hänen mielestään valkoinen :headwall:

Mulla oli yks PC vielä huomiseksi, mutta nyt kun satuin Sokokselle, oli pakko ostaa kaks pakettia lisää... Tää harrastus saa naisen hulluksi :kieh:

Sori omanapaisuus..
 
piuu Ne ei ole tehty aamupisusta. Kaikki on eri aikaan päivällä, mutta suunnilleen samanpituisesta pidätyksestä eli n. 2-3 tunnin. Toivossa on hyvä elää! Meinaa vaan hermostuttaa kun oireita alkaa olla ihan kunnolla..koko ajan mahaa juilii, hirveitä repäisykipuja on ollut, rinnat turvoksissa ja ihan hemmetin kipeet..Ei ole reilua, jos tää nyt osoittautuukin kemialliseksi. Tän takia multa peruuntui huomiselta tähystyskin. Ai niin, digi antoi kumminkin tuloksen "raskaana 1-2" tänään. Sama oli myös dpo 12 viimeisemmässä raskaudessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
MiNalo: Mullakaan ei pc:n liuskoilla tuo viiva vahvistunut enää pariin päivään.

Aijaa.com - kp 26-29/27-30
tuossa siis ylin testi kp 26/27-30 ja siitä alemmat on tehty päivittäin, viimesin tänä aamuna. Pakko oli tehdä sitten oman mielenrauhan takia digi kaapista pyörimästä, joka näyttikin raskaana 2-3 :)

muoks. Ja tänään siis luultavammin dpo 13 (en tikuttanut ovista joten ei varmuutta)
 
Viimeksi muokattu:
Lilypieeikös sulla ole vasta dpo11 tänään joten ei huolta! MIEHET! Ne ei osaa tiiraa kunnolla sitä testiä,kokemusta on ;)

MiNalo Luotetaan digiin ja oireisiin,kyllä se pc siitä tummuu. Pakkohan sen on! :)

iseeyou hienot digi viikot! :) Mäkin tahtoisin vielä digin tehdä mutta en ainakaan raaskinut tilata sitä vielä..Ehkä hipsin apteekkiin kuitenki alkuviikosta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilypie
Äh, nyt kun kävin vessassa tuli pyyhkiessä vähän kirkasta verta paperiin.. Ei yhtään menkkamainen olo, ja menkat mulla yleensä alkaa kertarysäyksellä, ei mitään varotuksia (paitsi helvetilliset vatsakrampit). Voiko kiinnittymisvuotoa olla dpo11???? Mä oon ihan pihalla omasta kropastani nyt :O

Muoks:Kaiken lisäks mulla jo kaksi lasta, miks mä en muista mitään alkuraskauden jutuista, et millon tapahtuu mitäkin?? Aaaaargh. Ei harmainta hajuakaan myöskään siitä, milloin plussasin.
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi kaikki kanssani kuumeilevat. Luultavasti tästä tekstistä tulee pitkä, koska turhautumista on ilmassa sen verran paljon.

Ensinnäkin, miksi joku on edes keksinyt raskaustestit?Fiksut naiset dippailee omaan pissaan tikkua. Ja miksi niitä testejä pitää tehdä vaikka mankat ei ole edes myöhässä?
En nyt siis yritä pahoittaa kenenkään mieltä, itse olen tikuttaja ja sehän tässä turhauttaakin =)

Lauantaina testasin apteekin omalla "roskishaamun". Sitten kaksi negaa pregcheckillä. Ja pää ihan tillintallin. Menkkojen pitäisi alkaa tänään, viim.keskiviikkona. Ja mä tiedän, tiesän että ne sieltä tulla tupsahtaa, mutta silti on pakko testailla.Olenkin tässä turhautumisessa tullut miettineeksi, että osaisikohan miehet odottaa jos ne tekiskin niitä vauvoja? Vai jännittäiskö nekin viikon ennen menkkoja ett jokohan...

Ja turhauttaa tällä hetkellä ihmiset jotka tästä vauvanteosta tietää. Aina kyselyitä, joko, joko. Ja kun vastaan, että ei vielä niin sitten kysytään, että alkaako jo ressata kun ei kuulu?NO TOTTA HITOSSA RESSAA!!!Aina saa ohjeeksi "älkää stressatko", mutta kertokaa mulle, että miten sen ressin saa pois? Vippaskonsteja? :confused:

Hooh, alkaa helpottaa turhautuminen kun pääsee purkamaan. Sori kaikki!Älkää loukkaantuko, ettehän? Meillä yritystä ei kuitenkaan takana kuin vasta puolisen vuotta, mutta jokainen kuukausi tuntuu niin pitkältä, kun kuuntelee omaa kroppaa joka päivä, että milloin ovuloi.Ja sitten alkaa se laskeminen. Ja se tikuttelu. Ja joka kuukausi mietin, kuinka tyhmää se on ja silti teen aivan saman homman seuraavassa kuussa. huoh. :headwall:
 
Heips!

Perjantaina kp28 tuli pientä tuhrua ja muutama veriviiru pyyhittäessä. Tänään on kp31 eikä menkkoja vieläkään näy. Kierrot mulla ovat epäsäännölliset. Ovista en ole tikutellut. Tein illalla negan/viivanpaikan, tänään taisi tulla hieman väriäkin testiin, vai onko tuo edelleen viivanpaikkaa..?

Yläpuolella aamuinen, alapuolella iltainen

Aijaa.com - 11227570
Aijaa.com - 11227572

Valitan kuvanlaadun huonoutta..
 
Piitu_83, sama täällä. Aina ku menkat alkaa ni päätän että nyt saa ovistestailut olla, et mennään joka toinen päivä-tahtia ja testaan max 2 raskaustestiä. Ni kummasti mun testivarastot on huvennu ku just oli 20 ovistestiä ja 15 raskaustestiä ja nyt kumpaakaan ei oo ku muutama jäljellä. Ihan järjetöntä rahanmenoa eikä yhtään plussaa vielä. Viime kierrossa tiesin etten ovuloinut ja SILTI testasin raskautta varmaan 7 testillä. Huoh. Meillä yk 4 menossa ja loppuviikosta tiedän että alan taas testaamaan oviksia, vaikka piti taas olla testaamatta.
 
Piitu ihan sama juttu! Minä, mielestäni ihan järkevä ihminen, muutun ihan sekopäiseksi testaajaksi ja stressaajaksi aina vauvaprojekteissa.. Huohh! Mä luulen et miehet odottais et menkat on kunnolla myöhässä ja testais vasta sitten... Tai en mä meniskö nekin sekaisin :p

On: kp 37/30-34 ja dpo 12. Taas testailtu, edelleen näkyy jotain ilman tihrustamistakin, mutta en tiedä onko ne vaan viivanpaikkoja. Mä oon näkevinäni punaväriäkin. Eilen tuli tosiaan pari veriviirua pyyhkiessä, olisko kiinnittyminen tapahtunu vasta eilen?? Dpo 11? Sithän se tarkoittais sitä, että hcg lähtis vasta nyt kunnolla nousemaan.. (se kai käsittääkseni voi hiukan nousta jo ennen kiinnittymistä, kun hedelmöittynyt munasolu liikuskelee siellä.. Vai oonko väärässä?) Menkkakrampit lähti eilen parasetamolilla ja menkkoja ei kuulu ei näy. Nyt ei mitään kipuja. MÄ SEKOON!!!! :headwall:
 
miss_piggy
Ovistesteistä: En enää tikuta ovista, vaan mennään sillä väh. joka toinen päivä pupuilua-systeemillä.
En viiti haaskata ovistesteihin kun en luota niihin.

(.) Mahassa ollu eilen ja tänään omituista juilintaa ja nippailua, menossa kp 28, menkkoja ei näy. Testi edelleen negaa. Nyt koitin pregcheckillä... Niin ja täällä siis yk 6 ja yrityskuukausi 9
 

Yhteistyössä