Täällä kans tunnustautuu yksi ressitestailija. Yritystä inseminaatioin takana 2,5 vuotta, joka kk on tikuteltu (pakkokin on ollut) ovulaatio ja sit tietysti raskaustestejä on tullut tehtyä myös. Tikuistani suurimman osan, etenkin raskaustesteistä, olen ostanut Ebaystä, koska niissä on ihan hyvä laatu (sieltäkin saa mm. ClearBluen testejä) ja ovat edullisempia kuin Suomessa.
Viime vuodelta takana kolmet reippaammin myöhästyneet menkat (mulla on tosin pco ja epäsäännöllinen kierto), joista sain haamuviivat, mutta ne meni joko kesken tai sitten olivat kemiallisia raskauksia. Paha sanoa kumpiako.
Enkä mä oikeastaan haluais edes tietääkään....
Mulla on ihan hirveä ikäkriisi, sekään ei yhtään helpota tätä lapsentekoyritystä.
Nyt viime viikon maanantaina tehty ensimmäinen IUI klinikalla. Eilen nousi kuume illalla tosi vauhdilla 38,5 asteeseen. Yöllä se kävi yli 39 asteessa ja Panadolin avulla sain kuumeen sitten laskemaan, kun ei jalat enää kantaneet. Tää on vaan niin omituista, kun mulla ei ole flunssaa eikä vatsaflunssaa tai muutakaan, joten en ymmärrä mistä moinen kuume nyt yhtäkkiä ilmestyi?
Lantiota hiukan särkee, mutta se voi johtua reippaasta autoilusta (tai tulevista menkoista....) ja alavatsaa on nipistellyt jo muutaman päivän, mutta mitään sellaista tautia mulla ei pitäisi olla, joka nostaa tuollaisen kuumeen.