Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kävin ostamassa pregcheckin citymarketista. No...negaa näytti eilen illalla ja tänään aamulla. Luulin, että mulla olis ollut dpo 14 jo tänään. No enpä ole raskaana tai ovulaatio ei ollutkaan viimeisenä limapäivänä. Kai se raskaustesti pitäisi olla jo positiivinen, vai onko noissa pregcheckeissä jotain vikaa, kun on noin halpoja? :D Kai ne menkat sieltä alkaa pian, jos en raskaana ole. Enään ei edes tunnu siltä. Turvotus on hävinnyt ja alavatsa jomottanut pari päivää niin kuin ois menkat alkamassa. Perjantaina testaan clearbluella, jollei ala.
 
Onkohan peli menetetty? Ylin eilen päivällä tehty, keskimmäinen aamulla ja alin nyt illalla. Kaksi ylintä siis Davidin testi ja alin Pregnent stick. Ei ole kyllä lähtenyt vahvistumaan, tosin hcg tuplaantuu joka toinen päivä.. Nyt dpo13.
 
Olisin myös kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä noista PregCheckeistä... miten aikaisin ovat jotain alkaneet näyttää? heikosti näyttävät ainakin vahvistuvan. Täällä himottais testata, ja huomenna sen varmaan teenkin. Huomenna ois kp27/27-30 ja dpo11-12.
 
suhveli mulla näkyi ensimmäinen haamujen haamu pregcheckillä dpo 9 ja dpo 10 sen näki jo selvästi..en ymmärrä miksi se noin hitaasti mulla vahvistuu..mutta en välitä siitä, kun muut testit näyttäis ainakin vahvistuvan! :) Plussaonnea toivottelen!
 
Onnea Kaneli83! :heart:

Huoh, järki lähtee. Kp33 eikä menkkoja. Jos se perjantainen tuhruttelu/veriviirut olisivat olleet kiinnittymisvuotoa, nyt olisi vasta dpo12, mutta hyvin skeptisesti tahdon tähän uskoa.. Yrityskertoja kun on kertynyt jo 15..

Ja järki lähtee siis sen suhteen, että 1h pidätetyn pissan testi oli tummempi mitä sen jälkeinen kolmen tunnin tuju iltapisu. Ans kattoo nyt, mitä aamuinen näyttää.





Ps. Puikkotesti on hieman kärsinyt äksidentin vuoksi, mutta älkää välittäkö. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
pantera en nää viivaa :/, mutta mulla on kyllä huono näyttö. Pregcheckejä tein viimeksi tänään ja täysin negaa näytti. Eli mitään viivanpaikkaa ei edes ollut. Eli jos sun silmiin jotain näkyy, niin voi ollakin :)

Mulla tais alkaa menkat :/
 
suhvelille pahoittelut negasta ja viivanpaikasta :hug: Ja Mona Lisalle menkoista :hug:

Oma sato.. Alimmainen aamuinen, keskimmäinen eilisaamuinen, ylin on joku viivanpaikkanega aikaisempien testien joukosta (vertaukseksi otin tuohon mukaan)..





Kuvat ovat laadultaan edelleen roskiskamaa.. Mutta aamuinen viiva oli saanut väriä eilisaamuiseen verrattuna... :) Toivoa on..
 
Viimeksi muokattu:
Voi Solene :heart:

Itsellä tämä kuvakollaasisarja

Aijaa.com - 11249590

Jokos Pantera on testaillut?

Ihana mur-mur vieläkin tsemppaamassa muita, tekstejäsi on ollut aina ilo lukea :heart:

Aikaisemminkin olen tällä palstalla pyörinyt, mutta irl-syistä olen vaihtanut nickiä. Toisaalta harmi, sillä moni tuttu nimi on vielä täällä, ettekä tunnista minua. Toisaalta moni taas on onnellisesti päässyt jo odotuspuolelle :heart:

Taidetaan mennä Solene testiemme viivojen kanssa samassa linjassa :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä en nyt tiiä mitä aatella, siis eilen kp 15 tuli hymynaama digiin ja kp 14 ei vielä tullut ja tänään kp 16 ei enää, MUTTA, minusta ovistikku (wondfo) on tummempi jos vaan mahdollista. Noh, sitten eilen tein rtestin kun halusin taas testiä että näyttääkö oviksen niinkuin viime kierrossa niin juuh näytti. Eilinen wondfon tikku ja tänään wondfon puikko rtesti antoi vahvemman viivan kuin eilen?!? voiko olla mahdollista tuommoinen ees? keskenmenon jälkeen hormoni poistui niin hyvin että testi näytti jo negaa eli ei voi siitä johtua. Alla kuvia:

ovistestit, ellä wondfo ja alla tietty digi :)

eilinen wondfon tikku rtesti

tän päiväinen ovistesti ja rtesti, alempi siis rtesti ja purettu wondfon puikkotesti.

tiedän että raskaustesti voi näyttää oviksen aikaan viivaa mutta ei nyt ihan noin vahvasti varmaan?!?! APUA :O
 

Yhteistyössä