Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hei sanokaas nyt joku viisas, että miten kehon lämpötilasta pystyi päättelemään olisiko mahdollisesti raskautunut? Mä en löytänyt googlesta mitään selventävää vastausta.. Mulla koko ajan 37-37.1... Onko aina ovulaation jälkeen menkkojen alkuun? Vai mitenkä?
lämmöt nousee ovulaation jälkeen. tämän jälkeen joillekkin saattaa tulla noin viikko ovulaatiosta pieni pudotus jos kiinnittyminen tapahtuu (ei kaikille) eli lämmöt putoaa joku aamu muutaman pykälän alemmas josta nousee taas loppukierroksi ja jos kiinnittyminen on onnistunut niin lämmöt pysyy ylhäällä aika pitkään. jos vuoto alkaa niin yleensä lämpöjen tippuminen loppukierrossa enteilee tulevaa tätiä. mulla laski yleensä vasta pari päivää sen jälkeen kun menkat oli jo alkanut. seurasin kiertoa toista ja kolmatta lasta kuumeillessa fertility friend sivuston avulla. Mutta jos haluaa bongata ovista lämmöillä tai raskautumista niin vain aamulämpö on vertailu kelpoinen. kyllähän ne lämmöt on loppukierrossa päivälläkin koholla, mutta heitot saattaa olla suuriakin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lilypie
Tän aamun PC on kyllä ihan puhdas nega..:(

Aijaa.com - 11202644

Piuu Hienostihan tuo viiva on vahvistunut! :) Ei huolta!

iseeyou Selvästi näkyy haamulainen! Vahvistumista sille! :)

muoks. Siis mitäh? Nyt kún katoin testiä 15 min jälkeen, niin ihan selvä, hieman punertavakin?, viiva siinä tököttää..

Aijaa.com - 11202683

Harmi vaan kun tuo kamera "syö" sitä viivaa pois..livenä näkyy tihrustamatta kauempaakin.
 
Viimeksi muokattu:
Tän aamun PC on kyllä ihan puhdas nega..:(

Aijaa.com - 11202644

Piuu Hienostihan tuo viiva on vahvistunut! :) Ei huolta!

iseeyou Selvästi näkyy haamulainen! Vahvistumista sille! :)

muoks. Siis mitäh? Nyt kún katoin testiä 15 min jälkeen, niin ihan selvä, hieman punertavakin?, viiva siinä tököttää..

Aijaa.com - 11202683

Harmi vaan kun tuo kamera "syö" sitä viivaa pois..livenä näkyy tihrustamatta kauempaakin.
Taitaa siellä olla pieniäinen siulla kyydissä:heart:..kunpa pysyis matkassa tiukasti sen 9kk!:)
 
Minalo mulla dpo9 aamun testi näytti tältä


ja dpo10 tältä


dpo9 viivanen alkoi näkymään 3-5min kohdalla, dpo10 lähestulkoon heti. Eli ihan hyvältä näyttää sulla testit, ei tuon vahvempaa tartte ollakaan :heart:

Mun tekis vieläkin mieli tehdä itse testejä vaikkei enää ole mitään järkeä kun pieni on nähty ultralla jo monta kertaa :ashamed: Mutta ne kaksi piirtyvää viivaa on vaan niin mahtava näky :D

Onnea plussanneille!!! :kiss:

Pikkuinen 10+6
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi kun änkeän tänne teidän ketjuun..Mutta apuja kaipailisin :/

osaako kukaan sanoa näistä sofi one step,raskaustesti-liuskoista..tuleeko niihin aina tuo viivanpaikka näkyviin? mä oon nyt 2 päivänä testannu ja molempina tulee ensin ihan haalea ikäänkuin viivanpaikka ja myöhemmin kuivuttuaan se näkyy selkeämmin, kuvassahan sitä ei sitten näykään ainakaan mun mielestä :(
En oo aikasemmin näillä testaillut niin en tiedä.. pöh, niin kovasti ollaan tätä pikkukolmosta yritetty mutta eipäs näy eikä kuulu.. tässä vielä kuvaa testistä:



 

Yhteistyössä