Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kyllä siinä viiva on MUTTA onko se oikealla kohdalla... miullla tosin oli tuollain kanssa ja vasta kp 36/29 tuli ns. pintaan näkyviin :)

Niin muoks. katsoin testiäsi negatiivimuodossa ja oli kaksi viivaa :) miulla ei näy kahta jos negatiivinen testi.

ON: Ai niin laitan tännekin vielä nuo testit aamulta, ylä märkä ala kuivana. Ne jotka näki sen testi rivin ennenkuin poistin sen voi todeta että on tummunut...

 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö samaa mietin ja sitäkin, että jos tuo näyttää raskautta niin onko alkio oikeassa paikassa, kun näin myöhään haamuilee. Ovis toki saattaa olla myöhässä viime kuun kemiallisen takia.. mutta, että kohta kaksi viikkoa :O parasta ois kai pyytää veritestiä.
 
Heivaanhei kaikille taas vaihteeksi! :wave:
Noniinsa... Näyttäisi kerrassaan tässä vaiheessa mukavalta =)
Innoissani laitan lähtöpisteen ja tilanteen jossa nyt olemme... sikäli mikäli vain suinkin osaan näitä kuvia linkittää... :ashamed:

Elikkäs ovistestit

Aijaa.com - 11194359

Sitten ensimmäinen hätähousuinen testaus... viimeviikolla... :D (eli siis menkkojen alkuun tuossa vaiheessa viikko)

Aijaa.com - 11194358

Hätähousuna siis olin näkevinäni tuossa jotain... Sitten pari päivää myöhemmin...

Aijaa.com - 11194357 sekä
Aijaa.com - 11194362

eilen illalla, kahden tunnin pissapidätyksen jälkeen näkyi tällaista
Aijaa.com - 11194356 ja sama testi avattuna
Aijaa.com - 11194360

Elikkä ilmeisesti tässä toistaiseksi ollaan saamassa vauva ensi vuonna, mutta... hiukka jännnittää kun tätipäivät olisi ke tai to... toivotaan ettei tätiä tule...
Vai mitä mieltä olette noista viivoista? Huomenna tai viimeistään torstaina ajattelin digitestin tehdä...
 
Viimeksi muokattu:
HeavyMetalMama-77 selkee viivahan tuossa ekassakin on :D Onnea!!!!!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa ihan mahottomasti!!!! :)

ON: Mie oksennan kohta, tää mun pahoinvointi on palannut, voiko keskenmeno aiheuttaa myöhemmässä vaiheessa tuon pahoinvoinnin? ällööö..... ja kahvi ei mee alas...
 
Heivaanhei kaikille taas vaihteeksi! :wave:
Noniinsa... Näyttäisi kerrassaan tässä vaiheessa mukavalta =)
Innoissani laitan lähtöpisteen ja tilanteen jossa nyt olemme... sikäli mikäli vain suinkin osaan näitä kuvia linkittää... :ashamed:

Elikkäs ovistestit

Aijaa.com - 11194359

Sitten ensimmäinen hätähousuinen testaus... viimeviikolla... :D (eli siis menkkojen alkuun tuossa vaiheessa viikko)

Aijaa.com - 11194358

Hätähousuna siis olin näkevinäni tuossa jotain... Sitten pari päivää myöhemmin...

Aijaa.com - 11194357 sekä
Aijaa.com - 11194362

eilen illalla, kahden tunnin pissapidätyksen jälkeen näkyi tällaista
Aijaa.com - 11194356 ja sama testi avattuna
Aijaa.com - 11194360

Elikkä ilmeisesti tässä toistaiseksi ollaan saamassa vauva ensi vuonna, mutta... hiukka jännnittää kun tätipäivät olisi ke tai to... toivotaan ettei tätiä tule...
Vai mitä mieltä olette noista viivoista? Huomenna tai viimeistään torstaina ajattelin digitestin tehdä...

Voi mahoton hirmusesti onnea ja tarrasukkia :heart: :heart::hug::heart::popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
moikka =) piiitkästä aikaa kävin täällä lueskelemassa juttuja... Toivottavasti moni kuumeilija on saanu toivotun tuloksen :)

Onkohan kenellekään tähän ketjuun kirjoittajasta tehty munajohtimen poisto? sillä vaan kyselen kun tutumpi ketju... :D
Itseäni ihmetyttää mahdolliset ekat ovulaatiokivut leikkauksen jälkeen ja aika turruttavaa kipua on... Kylkeä ja lonkkaa vihloo, kävely tuntuu ärsyttävän enemmän, kipu on tylppää... Mietin että mahtaakohan tuo alavatsa jotenkin kipuilla helpommin, kun ei leikkauksesta vielä montaa kuukautta ole... :confused:
 
Anteeksi ruma kielenkäyttöni mutta vittu että vituttaa nyt.. Limaista veren sekaista vuotoa havaittu.. Ei pahemmin kipuja mutta vuotoa. :'( mikä mussa on oikein vikana? :( haen tänään vielä testin ja jos se on nega niin lyön hanskat tiskiin..
 
Kultsipallo :hug:

Piuu ihanaa ihanaa ihanaa! <3

On: tänään kp 32/30-34. Ei menkkoja, mutta ei myöskään viivoja testeissä. Mieli maassa tämän kierron osalta, vaikka järki muistuttaa, että edellistäkin tehtiin 8-9kk.. Nyt vasta muutama kk takana tjot-meininkiä, tämä vasta virallinen yk1. Tein Sofin One Stepin ja Apteekin oman.. Kaks viivaa joo, mut eivät perkule samassa testissä :ashamed:

Ainoo mikä lohduttaa on aikaiset dpo:t, koska mulla ehkä mahdollisesti oli tosi oudon myöhään ovis...
 
Piuulle onnea digin tuloksesta! :heart:

HeavyMetalMamallekin onnittelut! Hienoja plussia kaikki! :)

Kultsipallo :hug:

Miramei Minä en nyt valitettavasti näe toista viivaa tossa testissä..Jaksamista tuskastuttavaan tilanteeseen! :hug:

Ja sitten omaa napaa..mulla siis tänään kp 23/30-32. Mutta oviksen veikkaan olleen tavallista aikaisemmin eli jo kp 14-15 eli siis nyt ois dpo 8-9. Testatahan sitä piti ja jotain siinä mun silmään näkyy..mutta mitähän lie?! :p Tosi tosi vaikea saada kuvaan viivaa näkymään! Se näkyy livenä ihan selvästi, vaikka tosi haalee onkin. Laitanpas teille pari kuvaa..





Tietenkin tein heti perään Apteekin oman ihan intona..mutta se oli kyllä puhdas nega..Taitaa vaan taas kova toivominen sekoittaa pään! ;)

muoks. Voi, eihän noista kuvista mitään näe...:|
 
Viimeksi muokattu:
Miramei ei ollut minun testejä olin vain lainannut
HeavyMetalMama-77tekstiä :) Meillä on niin etta taitaa olla kp 1 tänään.. Tässä kierrossa ei niin ollukaan oikeen mitään kun lääkäriin menin tutkituttamaan painon putoamista.. nyt ois sitten ootettava 9pvä et saa tietää verikoe tuloksia... Onni tässä on se että meidän pieni kisunen on ollut ihan hömelö viime aikoina, tulee syliin kiehnäämää ja kehräämään, saattaa pureskella sormia jne. Ihan hasu elukka puskee nenää yms... seuraa perässä :)
Minalo mä ehkä jotain olisin näkevinäni...
 
Viimeksi muokattu:
Paska reissu mutta tulipahan tehtyä!!!!

Siis naiset, meidän ei vissii kannata testata kaupan ja apteekin testeillä ollaanko raskaana kun kuulemma näyttää vain että menkat ovat alkamassa, eli kuulemma veressä on aina hormonia yli 30 (miulla oli 47 se arvo)
Kuulemma en ole ollutkaan raskaana ja että mulla vaan tuli normaalit kuukautiset myöhässä!!

Siis mitä vittua (anteeksi) mutta voisiko joku selittää että onko tää vain lihavilla näin vai mitä vittua?!? (anteeksi kielenkäyttö)

Siis se ämmä haukku mut läskiks, sano että tuskin tuun tällä painolla raskaaksi, anto metut painonpudotusta helpottamaan ja sano että ei se raskaustesti tarkoittanut mitään.

On muuten itku herkässä kun suututtaa niin paljon!!! Nyt mä muitan miksi en oo mennyt 2010 vuoden jälkeen gynelle, toi sama paska on täällä aina, meet minne vaan!!!! Sellanen vanha kurppa, vois jo eläkkeelle jäähä.

Voisiko joku selittää nyt että miten mulla ei sit joka kuukautisten aikaan rtesti näytä plussaa vaan nyt vaan?

Kohtu ja kohdun suu oli puhdas ja tosiaan kohtu oli "koskematon" ja munasarjat ok, ei kystiä ei mitään...

MUA V*****AAAA!!!!!!!!!!!

Tais mun testaamiset olla sit jatkossa tässä!!! Pakko vissiin kaniksi täysin alkaa, niin se sano mulle, ei sipsejä ei pitsaa ei voita, no öljyä pitää hieman käyttää mutta SALAATTIA SALAATTIA SALAATTIA... siis oikeesti?!?! en oo tyhmä ja mistä ketusta se tietää mitä mä syön. Kun pudotan painoa, syön oikein mutkun se paino ei putoo...

No kait ne metut nyt sit auttaa siihen... ensin otat 1 päivässä sit 2 päivässä sit 3 ja lopulta nostat sen 4 päivässä, kaksi aamulla ja kaksi illalla...

AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Mie oon sit virallisesti vissii maho!!!!
 
Kiitos kaikki :heart:

UniQuePopPy Mulla keväisen kohdunulkoisen seurauksena poistettiin toinen johdin,eroa omasta mielestä on hieman edelleen oviksessa. paine voi olla joskuskin aika kovaa,kivut ei niinkään.Juurikin kävely ja istuminen on tuskaa. Ennen tuskin huomasin ovista tai sitten en vain seurannut niin tarkkaan..
Miramei Mnä taas näen 2 viivaa mutta väristä en osaa sanoa.. Kyllä mä soittaisin neuvolaan.
kultsipallo :hug:
LilyPie Meilläkin aloitettiin yritys Joulukuussa ja todellakin luulin heti tulevani raskaaksi..Raskas vuosi pettymysten saattelemana ollut.
MiNalo Selkeästi mulla näkyy ainakin tuossa avatussa! Väristä en osaa sanoa..Oispa!
Naapurin tyttö OHO!!! Mitä vit..!? Kauheaa kohtelua,eihän nyt mitenkään oo mahdollista tuollainen! Itsekkin olen ylipainoinen ja ihan verikokeessa on katsottu Hcg ja on ollut alle2. Eihän sun muut testit noin kirkkaasti ole kahta viivaa näyttäny.. Ihan pistää kiehumaan omassakin päässä!!
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö :hug: Melkoista kohtelua olet saanut! Uskon että suututtaa! Voi hyvää päivää millaisia lääkäreitä sitä voikaan olla! :mad: Ei taatusti näytä raskaustestit plussaa turhaan! Oliko kyseessä nyt julkisen puolen lääkäri? Ei hitto, tommoisessa ole mitään mieltä. Jaksamista!
 
Niin se lääkäri sanoi että kaikki ALLE 30 herkkyyden näyttää AINA plussaa ENNEN menkkoja!!! ja että tosiaankin se 47 oli mulle normaali... Oikeasti, saisko tälle hemmetin pienelle paikkakunnalle oikeesti osaavia gynejä!!!!!!
Siis mun BMI on 44 ja oonko tosiaan ainoa joka ei raskaudu sen takia, siis eihän se voi sanoa noin vain että näin on asiat. Mutta se on nyt ainakin varmaa että en mene sille enää ikinä!!!! JA kun saan rahaa jostain niin meen kunnon klinikalle, vaikka felitaan tai mikä se on... (kiehuu edelleen yli)
 
Minalo, piuu ja muutkin. Juuri tuli veritestistä. Soitin siis neuvolaan sille tädille, jonka luona ehdin keväällä käymään. Suht helposti irtos lähete :) Luonnossa näkyy jälleen selvemmin.

Minalon testissäkin jotain näen :) Eikös tuo testi ole melko herkkä tai siis herkempi kuin apteekin oma? Mikäs ton nimi onkaan?
 
  • Tykkää
Reactions: piuu

Yhteistyössä