Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

kultsipallo: nyt kun katoin vielä tuon toisen kuvan niin kyllä tuo rfsu:n viivakin näyttä aika hyvältä =) ne viivanpaikat on sellaisia syvempiä vaikka kyllä punertaviakin. nyt vvaan peukut pystyyn, että lähtee tuosta tummumaan. =)
 
Saas nyt nähä sit miten käy,oviksesta ei mitään haisua.. Yleensä kierto ollut 28-30pvää eli huomenna siis kp28. Viimesimmät tallettelut oli kp15 ja olikohan 17.. Jos siitä nyt voi edes mitään päätellä
 
Piuu: mullahan oli todella haalea viiva rv 4+3 (ihan viikkoja vastaava kaveri kyydissä ollut kuitenkin ), joten tuskin mitään hätää =) ja tuo sun wonfo testin on kyllä jo todella hieno viiva. Tuo ilta pc on hiukan huonosti näkyvä, jotta en itekään kunnolla sitä erottanut, mutta johtuu varmasti pissan laimeudesta. parin päivän päästä varmaan vasta kunnolla näkyy tummuminen. pc tummeni mulla hitaasti, mutta varmasti. =)
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Jännä juttu ku mun koneella näkyy illan pc:viiva paremmin ku aamun,myös livenä se on tummempi. No ei mulla onneksi ole myöskään menkkaolo yhtään vaan sellainen kestopisto vaan oikealla nyt näin maatessa :)
 


Tein aamulla tuon viimisen apteekin oman ja minusta se parhain viiva koko ajalta :D Hassua, eikös sen hormonin pitäs vähentyä ja heikentää viiva olemattomiin :LOL:
Verikoe oli mieluinen koska se tytteli osas hommansa ja pääsin äkkiä veke, ärsytti kun mun tuurilla sinne paukkas sellanen nuori likka maha pystyssä :/

Mutta juuh, kunpa huominen lääkäri aika tulisi pian! Ei jaksa oottaa enää, epätietosuus vaivaa pahemman kerran...

Rupesin miettimään että kun minun tuuri on yleensä mitä on, kun ostin vauvahaalarin niin heti tuli keskenmeno... siis joo, eiku mun elämässä tää tuuri on sellanen että kun esim ostat jotain kallista niin huomenna se on sit puoleen hintaan jos tänään olit ostanut :D

Niin, olen tilannut ovulaatio ja raskaustestejä melkein 200€ ettei tartte koko ajan olla ostamassa niin kait ne huomenna sanoo että oonkin jollain ihmeen kaupalla vielä raskaana :D (En ole, ei voi olla noin haalea viiva jos olisin mutta kun toi murphyn laki on vaan mua kohtaan sellanen)
 
Naapurintyttö: on siellä edelleen kyllä hormonia jäljellä. Toivotaan nyt parasta, että oliskin kaikki hyvin! Huomennako saat sen raskaushormoni lukeman tietoon vai joko tänään saat kysellä?

Miramei:
mä en nyt saa ainakaan näkyviin toista viivaa. : /
 
Viimeksi muokattu:
Leo81 Oliko se miulle tarkoitettu tuo äskeinen ? :D Siis juu mie saan huomenna tietoon kun meen lääkäriin, ultraa se neuvola täti eka ja sit lääkärin vastaan otto,
tuo viiva on vielä tummennut nyt kuivuttaan ja on siis selkein viiva koko 2 viikon ajalta :O Mie en voi ymmärtää että miten vuodon alettua viiva voi tummentua nuin... noh huomenna puolen päivän jälkeen oon pikkasen viisaampi...
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81
Naapurin tyttö Mua jännittää kans sun huominen lääkäri! :D On tuo nyt ihme jos viivat tummuu eikä haalene. Kumpa kaikki ois hyvin..
Miramei Tuossa minä en näe toista viivaa :/ ootko soittanut lääkäriin? viime talvena mä soitin ihan vaan ehkäisyneuvolaan kun testeissä oli todella haaleeta viivaa,sain labraan lähetteen


Päivän wondfo :heart: ylin siis eilinen



Vielä ois yks wondfo ja digi mutta mietin että onko ihan turhaa tehdä digi nyt kun tietää olevansa raskaana...missä vaiheessa sen pitäs näyttää siitä "raskaana 1-2" seuraavan (en nyt muista mikä se oli :D )
 
miss_piggy
Täällä on hätähousuna testailtu taas Davidin testillä tyylipuhdas nega. Ja kp 22 menossa :D Mutta oletetusta oviksesta alkais oleen about 8 päivää, vaikken tässä kierrossa koko ovista tikutellu.
 

Yhteistyössä