Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Heippa! :wave:

Nyt ensimmäisen kerran tähän pinoon laitan kuvaa esille :p

KKM oli 3/12 ja nyt siis menossa YK 6.

Tilasin halvimmasta päässä olevia liuskatestejä eli DAVIDeja.


NYT menossa siis KP 27/32 & DPO 10 oletettavasti...

Mitäs tuumaatte, näkyykö mitään?

- Aijaa.com - KP 27/32 & DPO 10? (kuvaa muokattu)
- Aijaa.com - KP 27/32 & DPO 10? (Alkuperäinen)


Nimittäin, minä ainakin näen, tai kuvittelen :D


MUOKS!
Tein vielä PregChekin ja tulokset:
- Alkuperäinen Aijaa.com - KP 27/32 & DPO 10?
- Muokattu kontrastia Aijaa.com - KP 27/32 & DPO 10?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Leo81 ja Sintu74
miss_piggy
Eläväinen: Ite oon ovista alkanu tikuttaan joskus kp 11 ja se on vahvistunu päivä päivältä. Tosin mulla ovistesti on ovisplussaa (vahvaa) näyttäny vielä päivä ennen menkkojakin, joten en ovistesteihin luota, mulla on pco ja se ainakin sotkee ovistestien tuloksia.
Eli sitte ku se testiviiva on vahvempi ku kontrolliviiva tai vähintään tasapaksu, niin on ovis ootettavissa.
 
Heippa! :wave:

Nyt ensimmäisen kerran tähän pinoon laitan kuvaa esille :p

KKM oli 3/12 ja nyt siis menossa YK 6.

Tilasin halvimmasta päässä olevia liuskatestejä eli DAVIDeja.


NYT menossa siis KP 27/32 & DPO 10 oletettavasti...

Mitäs tuumaatte, näkyykö mitään?

- Aijaa.com - KP 27/32 & DPO 10? (kuvaa muokattu)
- Aijaa.com - KP 27/32 & DPO 10? (Alkuperäinen)


Nimittäin, minä ainakin näen, tai kuvittelen :D
Mä oisin ehkä jonkun haamulaisen näkevinäni ainakin ylemmässä testissä...

Haamulaisille vahvitumisia :heart:
 
Piuu, Kävin apteekista ostaa kaks erilaista, ajattelin et teen vielä tänään sellasen sofin halpiksen ja säästän huomisaamuun noi toiset.. Hitsi ku jännittää! Sit kun kävi vielä niin, että lapsi nappasi aamulla testitikun pöydältä ja kun sain sen otettua häneltä takaisin, testiviiva oli ihan levinnyt... :/ Mahdanko innostua liian aikaisin :(
 
Ja sit vielä kun otin kuvan testistä (ennen kuin lapsi oli saanut sen käsiinsä) ei kuvassa näy yhtikäs mitään, vaikka paljaalle silmälle näkyi ihan selkeä viiva, ei tarvinnut edes tihrustaa.... Missä valaistuksessa ne viivat saa parhaiten "vangittua" kameralle?
 
Tein sofin testin ja aluks ei mitää, mut sit 25 min kohdalla näin haamun!!! Tosi tosi haaleen mut kuitenki! Vai oliko se vaan viivanpaikka, vai mielikuvitusta??? Äääääk :O Mul ei oo nyt ketään ees keltä kysyy näkeekö joku muu siinä mitää vai oonko alkanu näkee harhoja.. En yritä ees kuvata, koska omistan tällä hetkel vaan kamerakännykän. Voiku olis jo huomisaamu!!!
 
Taivaanrannanmaalari: jotain haaleaa davidissa ja ihan selvä haamu pc liuskassa!!! Onnea!!! david tulee jäljessä. =)

Piuu: ainakin tuossa alemmassa ei avatussa niinku jotain näkyis. Väristä niin en varma ja en näe viivaa jostain syystä koko matkalla. Ilmeisesti nyt kuvakulmasa johtuvaa. jännittävää!!! ei sulla sattuis olemaan noita pc tikkuja...=D jotenkin tuntuu että sillä näkyis jo selvempi haamulainen...:D
 
Leo Minäki erehdyin luulemaan että pc:llä tulis tuplasti vahvempi viiva;Kusasin tikkuun vain alle 2h pidätyksellä ja haaleempi kuin tuossa Wondfossa.. Oon yrittäny illan saada sitä kuvaan mutta aika huonolla menestyksellä tuon mun kännykameran kanssa. Huomiseksi ois vielä yks pc ja wondfo. Tuo aamuinen testi on tummunu tosi paljon taas kuivuttuaan joten en vielä masentele vaikka ei pc vastannu odotuksia ja pelottaa suunnattomasti että vuoto alkaa..
Tässäpä taas kuvaus yritystä:



 
piuu oon testannut pc:llä samanmoisia viivasia.. huomenna teen apteekin oman. Nyt kp:t huitelee jo 48/38. Pelottaa kohdun ulkopuolinen. Viime kuussa oli selkeä kemiallinen (tummilla viivoilla testattu apteekin oma kp41 ja vuoto alkoi samana päivänä) niin voipi olla hormoonit taasen siksikin sekasin ku noin pitkällä kierto.
Mitkä kp:t sinulla?
 
piuu ei ehkä liity tälle foorumille, mutta mitkä sun oireet oli ku:sta jos oli ja miten se todettiin? Niin on.. tosi rasittavaa odottelua. Varsinkin, kun odotellaan hoitoihin pääsyä niin ainakin tädin tulo edistäis niitä. Pääsis tekeen aukiolotutkimuksen ja hoitosuunnitelman.
 
piuu kun minä sain sofin 10 herkkyyksiseen sellaisen haamun että näin sen luonnonvalossa ilman kummempia kääntelyjä, mutta en saanut vielä kunnon kuvaa siitä niin sillon sain digiin samasta pissistä sen 1-2 eli kokeiles joku aamu digiä ;)
Kyllä se siitä, miekin testailin monia omaan silmään haamuja kunnes sillon 16.10 sain lopulta sen digiinkin :D harmi vain kun se odotus jäi lyhyeksi.

Tsemppiä huomiseen tikutukseen!!! :)
 
Naapurin tyttö Kiitos! :) jos huominen testi näyttää edes vähän paremmalta niin voisin harkita digiä ylihuomiseksi..Voisin sen sitten miekkoselle näyttää kun en ole nuista haamuista vielä kertonut kun niin epävarma olo vielä

Miramei Kohdunulkoinen selvis silleen että alkoi vuoto,ei mitenkään runsas. Oliko niin että menin seuraavana päivänä päivystykseen jossa ultrattiin eikä näkyny mitään raskauteen viittaavaan..Laitettiin ultra aika seuraavalle viikolle mutta parin päivän päästä alkoi sattua vatsaan istualteen eniten. Soitin sairaalaan jossa kiellettiin jäämästä kotiin ja ambulanssissa romahtikin paineet tosi alas,sairaalassa tarkempi ultraus jossa KU-todettiin ja myös munatorvi oli revennyt ja verta vuotanut vatsaonteloon.Leikkaukseen siis jouduin jossa poistettiin myös revennyt munatorvi. Mistään muusta en ois huomannut mitään vialla olevan paitsi vuodosta ja kivusta joka tuli siis vasta kun oli jo kiire,olin viikolla 6+3. Tulipas selostus :) Toivottavasti sun tilanne selviää eikä ollut tarkoitus pelotella yksityiskohtaisella kuvailulla!
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Piuu!

Omaa napaa: Biocardin testi aamupissasta nega. One stepissä haamujen esiäiti. Tai kuvittelua. :( Aamupissa oli kyl laimeeta ku joudun juomaa hirveesti VTI:n takia.. Tänään siis kp 30/30-34. Vatsaa juilii muttei kramppaile. Piinaavaa! Lämpö koholla 37,1!!! Tosi epätyypillistä mulle. Voiko antibiootit aiheuttaa vääriä plussia? Googletin ja löysin myös et rsfu:n testipakkauksessa maininta, että jos virtsassa paljon bakteereja(niinku mulla varmaan nyt, tosin on jo kolmas pv ab-kuuria) ni voi näyttää väärää plussaa.. Miten bakteerit voi muuttua testissä hcg:ksi??

Järki tässä lähtee :stick:
 
Miramei Saisitko labraan lähetettä Verikokeeseen, jos tarkkaan tiiraan tuota sun testiä niin näen taas haaleen viivan :confused:

Lilypie Tiedätkö milloin sulla oli ovis?

Taivaanrannan Maalari Onnea! :heart:

Tein vielä viimesen wondfon kaapista pois (ja tilasin vielä 2lisää ja digin :) )
Vahvistunut on ja tän jo näytin miehellekkin joka jo suunnitteli ruokavalioni valmiiksi :D
 

Yhteistyössä